Suzy Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2021 Skrevet 6. november 2009 (endret) He, he.. ja.. hadde det nå enda vært ute for å komem hjem til meg så. Jeg savner så veldig å ha felles hjem jeg og det er nesten det som er det aller vanskeligste å håndtere med sånne helger vi ikke får sett hverandre. Men jeg skal ikke klage. Det handler stort sett bare om en helg i ny og ne. Jeg greier meg jo fint på egenhånd. Endret 6. november 2009 av Suzy
Suzy Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2022 Skrevet 7. november 2009 Stønn for en rævva morgen! Trøtt som en dupp og når jeg kom på jobben, litt sent ute og sjukt kaffetørst, så klarte jeg å knuse kolben på kaffetrakteren Så nå sitter jeg her - koffeindeprivert og venter på at butikkene skal åpne så jeg får ta i en ny. Har en skikkelig tettpakket dag i dag og det er forsåvidt ok det - forutsatt at alt går som det skal. Bittelitt stressa nå for noe jeg trodde begynte ni ser ikke ut til å gjøre det og da velter kanskje hele timeplanen min fremover... Satser på å bruke mesteparten av morgendagen på å skrive ut det jeg henter inn i dag, for da skjer det bare en ting. Rekker ikke noe tren i dag heller Har program fra nå til langt på kveld. Får se om jeg kan ta en time midt på dagen i morgen f.eks. Føler det har vært en skikkelig slapp og sløv uke. Nei, nå får jeg sjekke det opplegget som skulle starte ni igjen... Hm...
Suzy Skrevet 7. november 2009 Forfatter #2023 Skrevet 7. november 2009 Matpause - og ja det var på tide ettersom klokka er halv tre. Må bare pakke sammen og komme meg ut igjen hvert øyeblikk. Ny sak klokka fem på tre. Men det har igrunnen vært en ganske morsom dag Glad nå som jeg begynner å nærme meg enden...
Suzy Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2024 Skrevet 8. november 2009 Søndag og nok en jobbedag, men forhåpentligvis ikke så lang dag som i går. Tok meg en kinopause midt på dagen (så Julie og Julia, som var en superkoselig film!) og dermed syntes jeg at jeg måtte sitte litt utover for å ta igjen. Var hjemme klokka 20 i gårkveld og da var jeg helt utslitt. Brukte hele kvelden på ett glass og sov som en unge hele natta. I dag var jeg her klokka 11, så da har jeg arbeidstid til ca kl 18. Satser på å få gjort ferdig alt jeg har hentet inn slik at jeg ikek trenger tenke på det i morgen, men kan jobbe med andre ting og dermed være mer til nytte. Gleder meg til onsdag jeg nå.... Kjemperart å være uten hverandre i helga og det merker vi nok litt begge to. Det blir liksom så viktig med den tiden vi har når vi ikke har så mye tid. Åh.. er superdigg... og nå må jeg skrible her.
-Englefjes- Skrevet 8. november 2009 #2025 Skrevet 8. november 2009 Tapre Suzy som jobber på en søndag. Bare to timer igjen nå! Julie & Julia har jeg veldig lyst til å se. Mat! Mmmmmm...
Suzy Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2026 Skrevet 8. november 2009 Tapre Suzy som jobber på en søndag. Bare to timer igjen nå! Julie & Julia har jeg veldig lyst til å se. Mat! Mmmmmm... Jeg fikk SÅ lyst på den boka - og på MAT. Utrolig sjarmerende!
Suzy Skrevet 8. november 2009 Forfatter #2027 Skrevet 8. november 2009 Huuuh... *puster langt ut* Det var jammen enda en lang dag og nå skal jeg hjem. Har levert side opp og side ned og er veldig fornøyd med egen innsats - og håper sjefen vil være det samme i morra Igrunnen glad det er mandag i morgen. Har ikke rukket noe trening i helg og trenger helt klart å få rumpa i gir igjen. Føler meg helt død etter fire dagers treningsfri. Sørgelig. Heldigvis er det sykling igjen i morgen, så da får jeg forsøke å trå til litt. Skal jo være hos kjæresten i mange dager neste uke og da har jeg en skummel plan om å gå til kroppsanalyse igjen - slik jeg gjorde i februar i fjor (ja det må da ha vært så lenge siden? :klø for å se om kroppssammensetningen har endret seg noe og hvor de mener idealvekta er nå. Kan bli interessant, syns jeg. Sist jeg var der var jeg svakere i beina enn i overkroppen, hadde litt vel høy vekt og vel høy fettprosent, men var over snittet muskuløs og hadde en idealvekt på 67 kg (noe jeg syns er lite). Så da får vi se da.. Nei nå skal jeg ut herfra og maskina blir igjen på jobb i dag. orker ikke se mer på den i dag. Ses i morgen!
Gjest svanungen Skrevet 8. november 2009 #2028 Skrevet 8. november 2009 Jobbehelgen din er unnagjort, og det er bare TRE dager til kjærestelanghelg!!! Virker som om du har hatt en supereffektiv helg, og da får det heller være at det ikke har blitt noen trening. Tviler ikke på at du kommer brått og brutalt tilbake på treningsfronten Håper du får en finfin søndagskveld, og får slappet GODT av! Plutselig er det mandag...
Suzy Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2029 Skrevet 9. november 2009 Ja plutselig var det jaggu mandag. Åh så sliten i hodet. I går satt jeg og flippet hvileløst rundt på tv'n for jeg orket ikke fokusere på ett program. Da er du litt mos i hodet... Men her er jeg altså - klar til en ny dag og det er bare to hele dager igjen så er jeg hos kjæresten. Jeg gleder meg :rødme: og savner ham veldig nå. Blir herlig, selv om jeg sikkert kommer til å sovne tvers over sofaen klokka ni den første kvelden I dag var jeg supertynn igjen, men det er nok forbigående. Var ikke så sulten i går, så det er nok et utslag av litt få måltider, rett og slett, men gøy å se ett-tallet av og til da. Det er jo dit jeg skal. Gleder meg til trening i kveld, skjøl om jeg er dausliten. Det kommer til å bli deilig å få leet litt på skroget igjen. Må forresten purre på kontaktlinsene som er bestilt til meg. Jeg må ha fler for jeg har bare ett par til i morra også er det tomt. Krise! Kjapp KG-surf nå så får jeg begynne å jobbe... Gidder ikke... Mer
Gjest svanungen Skrevet 9. november 2009 #2030 Skrevet 9. november 2009 God morgen! Mandagen kom brått og brutalt ja... Men det går seg gjerne til! Og som du sier, det skal bli godt å komme igang med treninga igjen. Grattis med en kjapp tur på 1-tallet!! Selv om det kanskje skyldes litt lite matlyst i går, så er det jo moro å se det innimellom da... Er 1-tall det går i her også stort sett, men satser på at jeg har fått litt mer motivasjon til å jobbe videre nedover. Trenger det! Ha en finfin mandag videre, Suzy!
-Englefjes- Skrevet 9. november 2009 #2031 Skrevet 9. november 2009 Ha en strålende mandag, Suzy! Til info så forlot jeg i går 70-tallet. Men ikke i samme retning som du sikter mot.
Suzy Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2032 Skrevet 9. november 2009 Til info så forlot jeg i går 70-tallet. Men ikke i samme retning som du sikter mot. You big fat cat, you!
Suzy Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2034 Skrevet 9. november 2009 Det er da litt kult å legge seg ut den vegen - når det er meningen
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #2035 Skrevet 9. november 2009 Nå tar jeg bare mot til meg, og står fram som en snikleser i dagboka di. Er en Suzy-fan, og har også lagt merke til at vi har en del ting til felles. Bortsett fra energinivået ditt, der er du i særklasse tror jeg Ha en fin mandag
Suzy Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2036 Skrevet 9. november 2009 Nå tar jeg bare mot til meg, og står fram som en snikleser i dagboka di. Er en Suzy-fan, og har også lagt merke til at vi har en del ting til felles. Bortsett fra energinivået ditt, der er du i særklasse tror jeg Ha en fin mandag Åhh... Nå ble jeg litt rørt! Jeg har nemlig lagt merke til deg og - og tenkt som deg at vi har en hel del felles. Og selvsagt har jeg da veldig sansen for deg for da er du nødvendigvis veldig smart og klok Nå ble det en god mandag!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #2037 Skrevet 9. november 2009 Åååå, du er vel herlig da! Blir nesten litt flau jeg, men takker så pent for det Klart vi er smarte og kloke, vi har da levd en stund og prøvd litt Nå ble jeg glad for at jeg tok motet til meg altså, og mandagen ble plutselig veldig god for meg også
Suzy Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2038 Skrevet 9. november 2009 Åh Purple da *dulter* Jeg håper du stikker mye innom jeg - og ja vi har livsvisdommen vi som hadde kreppa hår sist det var inn Nå har jeg dyttet i meg middag og tatt meg sammen og gjort en innsats for mikjøet i heimen. Har tømt alle søpleoppsamlinger, satt på oppvaskmaskina, støvsugd og luftet skikkelig gjennom. Det må jo gjøres av og til. Kanskje jeg gidder vaske kjøkkengulvet i morra, men man må jo ikke overdrive heller Lurer på om jeg rett og slett skal dra og ta en soltime før syklinga i dag for å få litt varme i kroppen og litt farge i kinnene. Det er så deilig med litt sol av og til og nå syns jeg det er så mørkt ute at det nesten er litt deprimerende. Åh... nå jeg treffer puta i kveld er det bare en kveld til alene så skal jeg kjær'ste meg så det holder i fire dager Gleder meg! Ikke den store matlysten i dag heller. Lurer på om jeg har væt for inaktiv et par dager og kroppen går litt i hi. Ikke helt bra. Jeg som alltid har apetitt som et vilt dyr Ringte forresten etter kontaktlinser i dag, nei der var det tullet og ikke bestilt, men de hadde noen i butikken så jeg skal vel få så det holder over helga i det minste. Nei.. skifte og sånn kanskje? Å så lat i dag...
Gjest svanungen Skrevet 9. november 2009 #2039 Skrevet 9. november 2009 Nå har jeg dyttet i meg middag og tatt meg sammen og gjort en innsats for mikjøet i heimen. Har tømt alle søpleoppsamlinger, satt på oppvaskmaskina, støvsugd og luftet skikkelig gjennom. ..... Å så lat i dag... Lat?? Husarbeid og dobbel sykkeltime? Og du kaller deg lat? Hmpf... Neidu, den må du lenger på landet med! Er visst noen små år yngre enn deg (dere??), men må innrømme at jeg har kreppetang... Dog ikke brukt på omtrent 20 år. Hehe! Hadde noen skrekkelig fine sorte stretchbukser med isydd legg også, som ble brukt sammen med hvite tennissokker og brune seilersko... Kanskje ikke så rart jeg ikke helt føler for å henge meg på tightsmoten? It's all coming back to me... Kos deg på sykkeltimene og ha en strålende kveld!!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2009 #2040 Skrevet 9. november 2009 Kreppet hår ja :dåne: Veldig greit at enkelte motetrender bare dør i stillhet. Jeg har krøllete hår, så jeg kastet meg aldri på den, men husker jo at mange gikk rundt med slik sveis. Lat?! Veeeeel, ser at vi har ulik definisjon av latskap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå