Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler:

Ser den! Og når klokka blir 15 og jeg kan rusle herfra, så var det kanskje helt greit at klokka ringte 0545 i dag også...

Nemlig - vi har alle vårt lissom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Til tross for åtte strake timers søvn i natt var det tungt å få opp øynene. Skjønner ikke hva som er i veien med meg om dagen :klø:

Men nå har jeg ulvet i meg frokosten (var sulten :sjenert:) og sitter klar i yogaklærne. Gleder meg til å strekke litt på kroppen igjen. Litt tung i skrotten nemlig og håper at yogaen vil få litt fart på meg.

Etterpå skal jeg slenge med meg lunsjen og stikke oppom ei venninne av meg og skrvle litt. Har ikke rukket å se henne på en stund, så det kan bli koselig.

Tapeten får vente til i morgen, tror jeg. Rekker nok ikke å bruke noe tid på å plukke ned den i dag. Har ingen konkrete treningsplaner i morgen så da får jeg vel få ut fingeren og gjøre noe her hjemme.

Veldig spent på om det kommer :snø: i dag.

Huff.. ser for meg kaos.

Skrevet

Ja da var jeg på jobb igjen da.

Hatt en ganske fin dag i dag, da jeg endelig våknet vel og merke :ler: Var sjukt tungstartet i dag, men det gikk seg til etter yogaen (og en dose kaffe).

Skal på kommunemøte med store planer og lange rapporter i dag og gleder meg IKKE, men skal da gjøre det beste ut av det og forhåpentligvis komme i land på bruktbart vis.

Hodepinen har lettet litt i dag og det gir håp om en ok kveld.

Vurderer å gå på svømming i morgen tidlig, bare for å få trent litt i morra og. Det er dessuten en utrolig behagelig måte å våkne på, men jeg vet ikke helt. Jeg skal jo på yoga på fredag og kan faktisk trene i helga også, ettersom jeg er her alene og ikke trenger ta hensyn til noen - og som jeg har sagt før - i morgen må jeg skrape tapet av veggen.

Nei.. fokusere litt her før kjipe møtet...

Gjest svanungen
Skrevet

Fælt å si det, men nesten godt å høre at andre også er litt tungstartede om morran. Føler av og til at jeg kunne sovet en halv evighet. Men når helga kommer, så sover jeg ikke SÅ mye lenger...

Forresten, ble ikke skikkelig lyst her før langt over kl 10 i dag, var helt sykt mørkt! Masse skyer, regn, sludd og vas. Er det rart at man blir trøtt av sånt? Bare snaue 8 timer med delvis dagslys...

Håper møtet går greit, og at du får unnagjort det du skal!

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg er også utrolig treg om morgenen, og kan ligge og dra meg leeeenge. :fnise: Når jeg endelig kommer meg opp, må jeg ha en dusj for å fungere sånn noenlunde. Men jeg har generelt treg startmotor uansett hva dte er snakk om å gjøre, jeg da. :ler:

Håper kvelden din er fin! :klem:

Skrevet

Argh!

Hater politikk og lange møter og saker jeg overhode ikke er satt inn i, som jeg må formidle videre som om jeg forstår dem - OG som gjør at jeg må avlyse andre og mye morsommere oppgaver :sur:

Men skal jeg bli ferdig på en halvtime må jeg jaggu få opp farten.

:sukk:

Skrevet

Denne sangen får meg alltid til å gråte...:sukk: Teksten er skremmende riktig, selv om musikken er litt 80-talls:

(teksten står på siden)
Gjest svanungen
Skrevet

God morgen!

Nå? Ble det svømming i dag? Eller rett i tapeten? Må du passe på så du ikke sliter deg helt ut. :jepp:

Kom du i mål med det kjipe, politiske greiene i går? Bedre saker i dag? Håper det!

Ha en helt fortreffelig torsdag!

Skrevet

God formiddag!

Innom en kjapp tur og tar meg en kombinert :kaffekopp: og KG-pause :ler:

Det ble rett på tapeten i dag. Jeg prioriterte rett og slett å sove lenge og bare kastet meg opp og skrapet løs. Herre, for en jobb.. .:roll: Har fått tatt EN vegg og jeg har drevet på i tre timer. Det kommer til å bli helgejobb også med andre ord. Men det er greit. Får heller bruke god tid på grunnarbeidet og få det skikkelig enn å sluntre gjennom og det ikke blir bra.

Kom meg gjennom politikken med et nødskrik :ler: I dag skal jeg anmelde barneteater og det er hundre ganger bedre :nigo:

Det detter et snøflak i minuttet ute (ganske fiffig å se på) og er ganske lyst ute i dag - snøen som såvidt dekker bakken gjør vel sitt. De sa på radioen i dag tidlig at det skal bli mildere og gå over til regn etterhvert. Igrunnen greit - så lenge det ikke kommer mer snø enn det her, men det blir gjerne mer og det er kjedelig å måke...

Nå må jeg komme meg i dusjen. Mamma har bedt meg på middag før jhobb i dag :)

Gjest svanungen
Skrevet

Du får absolutt igjen for å gjøre en grundig jobb nå! Sluttresultatet blir gjerne knallbra når grunnarbeidet er godt. :jepp: Er det sponplater tapeten er festet på? Sprayflaske med vann eller en svamp er gode hjelpemidler. Jeg brukte MASSE vann sist, la bare gamle håndklær på gulvet så ikke alt svømte. Tid og krefter tar det uansett, dessverre :sukk:

Ha en finfin middag hos din mor, og en fin arbeidskveld! Barneteater høres MYE bedre ut enn politisk møte... :fnise:

Skrevet

:goodbye:

Middag med mamma - ute faktisk. Veldig koselig. Jeg er så glad i å tilbringe tid med mammaen min. Hun er faktisk en av de menneskene i verden jeg kommer aller, aller best overens med. Vi snakker lett og godt og har så mye sammenfallende tanker. Føler meg så heldig som har en sånn mor. Det var dagens ros.

Jepp, det er sponplater på veggene og sprayflaske var lurt gitt. Jeg har brukt svamp i dag, men sprayflaske er sannsynligvis mer effektiv. Glitrende ide :nigo:

Barneteater er MYE mer ålreit enn politikk, så jeg gleder meg.

Gjest svanungen
Skrevet

Sprayflaske fungerer bra! :nigo:

Høres ut som om du og din mor har en helt super kjemi! Er veldig godt at man kan ha så godt forhold! :strix:

Nei, jeg får vel komme litt igang her... Ting må gjøres før trening, og jeg kommer virkelig ikke igang her.

Skrevet

Åh så fantastisk bra forestilling. Hurra! Glad i hele meg og kjenner lukten av sagmugg (jeg har jo drevet med revy).

På tide å få spist litt her også, tror jeg. Begynner å bli sulten og det er greit å ikke ble fristet til å snope :)

Gjest svanungen
Skrevet

Bare innom og ser hvordan du har det :) Så bra at forestilingen var en suksess! :duskedame: Ikke bare bare med gamle sirkushester og lukten av sagmugg...

Ha en strålende kveld videre!

:sove:

Skrevet

Åh.. nå er det hjem og finne noe mer mat altså - jeg er jammen sulten fortsatt :klø:

Også er det natti - sliten i hodet

Skrevet

Ahhh :kaffekopp:

Denne uka har det vært ekstremt tungt å komme seg opp om morgenen. Våkner liksom ikke helt og har stort sett konstant vondt i hodet :sukk: Regner med at det er øynene som har skylden og overgangen fra å ha hatt for dårlig syn til å plutselig ha linser igjen, men det er litt slitsomt, rett og slett.

Nåja... nå er jeg klar for yoga og gleder meg. Litt støl fra onsdag, så jeg håper jeg skal bli varm og god igjen - også gleder jeg meg til å få blodsirkulasjon i stiv nakke og slikt.

Litt stusselig å måtte være kjæresteløs i helga :sjenert: Men det er ikke så mange dagene igjen så blir det en skikkelig langhelg da. Det er absolutt en trøst.

Alene minner meg forresten på at jeg skal sjekke hva slags timer sentrene har denne helga. Nå kan jeg jo faktisk komme meg på trening i helga også :ler:

Surfe litt til og slurpe inn litt mer :kaffekopp:

Skrevet

:grine:

Nedtur!! Ingen yoga i dag for treneren er på kurs. Åh, nå ble jeg skrekkelig demotivert og lei meg. Trengte yogaen nå, men da blir det å gå på veggen og tapeten igjen, tenker jeg. Jadda...

Men da MÅ jeg ha litt mer :kaffekopp:

Gjest svanungen
Skrevet

En skikkelig yoganedturstrøst er på vei :klemmer:

Så kjipt da! Kan jo ikke bare avlyse sånt når du jobber kvelden og greier... Men får prøve å trøste deg med at du kan få unnagjort masse på tapeten, og kanskje få enda mer tid til trening i helga hvis du har lyst? Da er jo tapeten unnagjort :jepp: Mager trøst, men...

Senga og dyna tviholder på meg om dagen også. Er en ren lidelse og måtte stå opp 0545... Burde ikke arbeidstiden være 9-14 egentlig? For å få en dose dagslys for eksempel? Synes jeg var en veldig god ide...

Bare 5 dager til kjærestelanghelg, Suzy! 5 dager med tapet, trening og jobbing, og de kommer til å gå superfort! :strix:

Serverer :kaffekopp: og ønsker en strålende helg (tross jobbing)

Skrevet

Søta! :klemmer: Nå bærer det til kjelleren for meg her :fnise:

Skrevet

Ikke rart at du hadde hodepine nei!! :fnis:

Koselig med kjærestelanghelg også :jepp: Er alltid godt når man får være sammen, og nedtellingen går mot null. Jeg sendte min ut i nordsjøen i forigårs, og syns det er litt for lenge igjen til å telle. Kjipe fyren som er ute og tjener penger som jeg kan bruke opp..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...