Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Sikker på at den ikke er ideell bare i hodet ditt da. :sjenert:

Du er da så slank og flott (fikk bare ikke sagt det til deg)

Snilla :hug:

Det er mulig det - jeg tror nok jeg egentlig klarer meg med et par kilo til ned altså. Muligheten er nemlig velsig stor for at det bare blir slit å komme lenger ned (og holde seg der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:sukk:

Da var det søndag igjen og jeg sitter alene i sofaen etter at kjæresten har reist hjem. Litt leit i dag for til helga får jeg ikke sett ham og akkurat nå kjennes det veldig lenge til - MEN jeg vet at neste gang så får jeg sett ham lenge. Det hjelper litt.

Uka som kommer jobber jeg nemlig kveld (med unntak av mandag) og jeg jobber helg, så når han har datteren sin hos seg så betyr det at jeg ikke får sett ham. Men jeg har avspaseringsfri fra onsdag kveld uka etter det og dermed får jeg mange dager der i ett strekk - og DET er hyggelig.

Litt redusert form i dag, for i går var jeg på julebord i firmaet. men det var veldig gøy og koselig - så det er jammen verdt litt redusert form i dag :ler:

I dag er jeg dog utrolig snopsjuk og har syndet i bøtter og spann. Det får bare gå. Blir en ganske strikt og fokusert uke nå uansett og jeg har vel lært i løpet av de siste ukene at det ikke gjør noe om det blir litt sleiving i helgene.

Nei.. nå blir det tv en stund altså. Sløøøøv... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Grattis med 100 sider! :danser:

Og godt å høre at det har vært en fin kjæresthelg! Med julebord, :sengekos: sløving og synding :fnise: Det er deg vel unt!

Fredagen min gikk litt i dass, så fikk aldri svingt innom boka di igjen. Og så har liksom bare timene gått i helga. Men nå er det søndag og det er tid for å lade opp til ny uke igjen! Og jeg har ENDELIG fått en liten treningsøkt igjen! Herlig! :trene:

Skikkelig snopesjuk her også i dag... Har bare ikke noe i hus jeg kan synde med! :sukk: Faktisk litt frustrerende... Men ble en Nutrilett-bar i løpet av dagen da :fnise: Kan jo late som om det er kjempegodt og en deilig sjokolade... Teite jenta.

Ha en finfin søndagskveld, Suzy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oohhh mandag :Gjesp:

Fy så tungt det var å stå opp i dag altså! Akkurat som ranglinga lørdag henger igjen i kroppen fortsatt og det er kanskje litt drøyt. Kanskje jeg har karbo-dagen derpå hang over?

Jeg skeia ut i alle retninger i går og stappet innpå alt jeg ville og jeg var kjempetørst, så jeg drakk sikkert to liter vann til kvelds, så det kan faktisk være det som henger i. Dessuten fikk jeg mens i går og var bare sløv. Vel, nå er det ny uke og nye muligheter. Nå jobber vi mot ener'n igjen. Nemlig *bestemt*

Jobber altså dag i dag (snille sjefen) for jeg har jo de to sykkeltimene mine på kveld og det er vanskelig å få byttet dem vekk, så da fikk jeg bytte vakt til dagen istedet. Men resten av uka blir det kveldsjobb, så da får jeg forsøke å bruke dagene godt og jobbe litt hjemme mens jeg har fri.

Kjæresten var kjempesnill og fikset taket i nyrommet til datteren i går (altså malte det) og jeg har tenkt å fjerne tapeten fra veggene der i løpet av uka. Spørs om det blir det og deretter grunning også får vi se om jeg må slå på plater på de gamle veggene eller om det fungerer med fugemasse her og der.. Det ordner seg nok.

Skulle klippet litt hekker ute også, men skal det fortsette å sludde så gidder jeg ikke drive med det. Blir været greit så er det helt ok å stusse litt utendørs. Godt med frisk luft også.

Også må jeg selvsagt sette av tid til å trene på dagtid også - må finne på litt annet denne uka enn jeg vanligvis gjør for å få det til, men heldigvis er det yoga på dagtid også, så det får jeg med meg :)

Har forresten vært fryktelig trist på søndagene når jeg har reist eller kjæresten har reist de siste par ukene. Vet ikke hvorfor egentlig, men har vært helt på gråten, rett og slett. Jeg vet jo hvordan det er, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg reagerer slik, men.. :sukk:

Nei, nå får jeg begynne med noe jobbaktig her vel.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at kjæresten fikset taket på rommet! Snille mannen. :hjerte:

Jeg skjønner godt at du blir nedfor på søndager. Kanskje spesielt nå, nå som du vet at det ikke blir noe av permisjonen, og at dere er "stucked" med å være helgekjærester enn så lenge. Jeg synes du er veldig tapper, jeg. Selv om det er vanskelige stunder, så er du gjennomgående positiv, og det er det ikke alle som hadde klart å være i en slik situasjon. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du blir nedfor på søndager. Kanskje spesielt nå, nå som du vet at det ikke blir noe av permisjonen, og at dere er "stucked" med å være helgekjærester enn så lenge. Jeg synes du er veldig tapper, jeg. Selv om det er vanskelige stunder, så er du gjennomgående positiv, og det er det ikke alle som hadde klart å være i en slik situasjon. :klem:

Tusen takk :hug: Jeg føler meg mest negativ og det er godt å få tilbakemelding på positivitet.

Ja, kanskje det er fordi jeg vet at det antagelig ikke blir noe av alle kanskje-planer jeg er så underliggende søndagstrist. Jeg har fremdeles ikke sagt noe definitivt til hverken sjef eller kjæreste, men jeg aner at det er sånn det blir om det ikke skjer noe helt uventet denne uka. Tiden renner ut, rett og slett.

En venninne jeg sludret med i går kom med en god påminnelse til meg. Hun sa at det antagelig ikke kommer til å være så lenge til datteren vil ut og studere og dermed vil det bli kortere enn tre år til det kan åpne seg enn slik mulighet igjen - og det har hun jo rett i.

Det hjalp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Synes du er sterk i denne situasjonen jeg, Suzy! Og skjønner godt at søndagene er ekstra kjipe om dagen... :hug: Beundrer deg!

Og synes venninnen din har et godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er sterk i denne situasjonen jeg, Suzy! Og skjønner godt at søndagene er ekstra kjipe om dagen... :hug: Beundrer deg!

Og synes venninnen din har et godt poeng!

Hun har det og jeg forsøker å tenke mest mulig posititv og kreativt. Jeg gjør virkelig det, men alt dette har åpnet for mange tanker og følelser og jeg har oppdaget et par ting ved meg selv.

Det har liksom skjedd noe med meg etter at det ble slutt med eksen. Det siste bruddet har gått mer innpå meg enn noe annet forut.

Antagelig ikke fordi jeg har elsket ham så inderlig mye høyere enn noen før, men rett og slett fordi jeg hadde lagt så mye tillit ned i forholdet. Jeg hadde lagt alt inn på at dette skulle være det siste. At jeg nå var etablert.

Vi bygget et hjem sammen og jeg brukte alt jeg hadde av krefter på det og på tilværeslen vår sammen også svarte han med å forråde meg på det groveste og å kaste alt sammen overbord. Og det verste var at han ikke respekterte meg mer.

Det har rokket ved hele min tillit til verden.

Det har rokket ved troen min på egen mulig lykke.

Det har gjort meg uendelig mye mer sårbar og samtidig mye mer lukket enn før.

Jeg oppdager at jeg ikke snakker så mye om hva jeg føler og tenker på til noen lenger. Jeg orker bare ikke begynne og jeg orker ikke å gjøre meg så sårbar.

Jeg tenker mer og mer på meg selv som alene til sjuende og sist. jeg forbereder meg mentalt på en alderdom i ensomhet og et resterende voksenliv i ensomhet og jeg finner det utsigelig trist - samtidig som jeg ikke klarer noe annet.

Bare et hjertesukk dette egentlig og en observasjon av eget indre liv igrunnen. vel. vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mett og sliten og fornøyd med egen innsats på sykkelen. Hadde evaluering av meg i dag og den var veldig positiv. Hadde litt pirk på volumbruk og variasjon, men generelt kjempepositivt. Hyggelig :nigo:

Nå skal jeg bare se tulletv og late meg til det er leggetid. Opp tidlig i morgen og sykle, så kommer det ei venninne som skal drikke kaffe med meg også skal jeg på synsprøve. Håper jeg kan få et par linser med en gang, faktisk, for jeg har hatt skikkelig hodepine i det siste og tror rett og slett jeg må ha synshjelp nå :tristbla:

Nei, null mer nett nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Lykke til med synstesten i dag! Håper de finner noe, slik at du kan få kurert hodepinen. Ikke godt å gå rundt slik...

Og gratulerer så mye med bra evaluering på spinninga! Så moro! Håper du har hatt en fin start på dagen så langt! Og at kveldsjobbinga går fint senere :)

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag faktisk :)

Innom en tur før jeg drar på jobb. Driver og fikser meg middag som jeg planlegger å pakke ned og ta med på jobb for inntak senere i dag.

Ikke rart jeg har hatt en dundrende hodepine gitt... Minus to på begge øynene - dvs 1,75 på det ene men fikk lik styrke på begge linsene for enkelhets skyld. Så nå sitter jeg er her med sylskarpt blikk og er nesten litt forvirra av det. Men sjøl om det er fem år siden jeg la linsene på hylla var det forbløffende lett å få dem på igjen. Akkurat som å sykle gitt :ler:

Slepte meg opp til morran i dag også kom det ingen på timen min. Fyh... Men siden jeg var der bestemet jeg meg for å tråkke en halvtime på egenhånd og etter et kvarter kom det ei som ikke hadde fått med seg at timen var flyttet - så da syklet vi en halvtime sammen og jeg fikk trimmet meg godt likevel.

Tror magen fikk sjokk i dag, for etter timen ble jeg skikkelig kvalm, men etter litt ro, litt kaffe, og litt frisk luft ble det borte. Mulig smoothien min kan være litt tung å fordøye.

Huh.. gruer til å jobbe kveld, men trøster meg med at det pleier å gå ganske fort - og at jeg kan sove til ni i morra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove til ni? På en onsdag? *drømme*

Kanskje ikke like attraktivt å jobbe kvelden da, men... :sove:

Nei det var det da.. Men sove til ni, spise en lett frokost og tusle på yoga er ikke så dumt. Da føles det som luksus å jobbe kveld . også kommer vi til klokka 15 og alt er glemt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Nei det var det da.. Men sove til ni, spise en lett frokost og tusle på yoga er ikke så dumt. Da føles det som luksus å jobbe kveld . også kommer vi til klokka 15 og alt er glemt :ler:

:ler:

Ser den! Og når klokka blir 15 og jeg kan rusle herfra, så var det kanskje helt greit at klokka ringte 0545 i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...