Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OM jeg gjør! :nigo:

I dag har vi hatt litt av en måkeøkt for å finne igjen bilen inne i den fonna den sto i. Må nesten le også. Folk spadde og slet overalt i nabolaget her - de fleste har jo ikke garasjer eller parkeringsplasser, men parkerer i gata, og når det snør en meter her inne - i trange gater - ja da blir det helt kaos.

Jeg må innrømme at jeg er litt spent på hvordan gårdsplassen min ser ut når jeg kommer hjem i morra også, men jeg har nå en avtale med en som kjører så, så det er sikkert ikke så ille heller.

Det var nå godt å få frisk luft og røre litt på seg midt i all maten :)

Fin julekveld med pinnekjøtt til sølvguttene. Feiret her inne hos kjæresten med han, barna hans og broren. Veldig koselig. Fine gaver og trivelig steming - snakket med datteren i Skottland også og det var veldig godt på julekvelden. Hun har fryktelig hjemlengsel i disse dager og det kjenner jeg gjør litt vondt, for jeg vil jo at hun skal ha det godt der hun er - og jeg klarer meg igrunnen veldig godt etter forholdene. Ja, ja.. det går seg vel til.

I kveld skal vi bane oss vei gjennom snøen til noen venner nede i veien. Blir sikkert veldig trivelig :)

Håper alle som ser innom koser seg i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Godt at du koser deg i jula, Suzy. Sånn skal det være :)

Skjønner at datterene sliter med hjemlengsel rundt juletider. Det er vel den tiden av året hvor de aller fleste helst vil være sammen med familie og venner.

Ha en fortsatt fin romjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke herlig med snø som skjuler verdens skavanker (ikke at bilen din er det asså....)?

Hadde det bare ikke vært for at det blir glatt!

Tre ganger på en time igår flata jeg ut midt i gata. :sjenert:

*vondt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er ekkelt glatt faktisk.

Det er kjæresten sin bil vi grov fram da - jeg var smart nok til å ta bussen inn :nigo: Ganske fornøyd med det valget nå gitt.

Godt gammeldags fyllesjuk i dag.

Ble sent i går - eller tidlig - og var ikke bare morsomt. Ble noe diskusjonsdrama og jeg har ikke sovet godt i natt heller. Men vi er da på beina igjen og skal snart ha middag - så setter vi vel kursen hjem tenker jeg.

Dette tror jeg blir en alldeles meningsløs dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute skinner sola nydelig og himmelen er blå - vintervakkert.

I går datt vi i seng klokka tolv og har hatt en veldig mye bedre natt i natt. Sovet ni og en halv time i ett strekk :flau: og nå er vi på rett kjøl igjen døgnmessig og alt. Begynner å merke at jeg ikke har gjort stort. Er sulten, men blir mett etter et øyeblikk nesten.

I dag er intensjonen å rekke yoga. Det vil jeg tro blir deilig nå. Rekker det akkurat før vi skal til venninna mi på mat og hygge. Litt snau tid, men jeg må bare gjøre noe før kroppen visner helt :ler:

Men nå må jeg få satt på noe klesvask.

Også får vi vel ta en liten tur ut for å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg få satt på noe klesvask.

Å, gidder du sette over, tørke og brette litt her og?

Vurderer å kjøpe en kurv til sånn at det ikke skal flyte så veldig over i den ene.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å deilig at du har hatt en fin jul.

Var utrolig vakkert på dine trakter i dag. Sol, snø og kaldt. Vakkert lys over vinterhvite graner.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...