Suzy Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #2601 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. desember 2009 #2602 Del Skrevet 24. desember 2009 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. desember 2009 #2603 Del Skrevet 26. desember 2009 Håper du koser deg i romjulen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #2604 Del Skrevet 26. desember 2009 OM jeg gjør! I dag har vi hatt litt av en måkeøkt for å finne igjen bilen inne i den fonna den sto i. Må nesten le også. Folk spadde og slet overalt i nabolaget her - de fleste har jo ikke garasjer eller parkeringsplasser, men parkerer i gata, og når det snør en meter her inne - i trange gater - ja da blir det helt kaos. Jeg må innrømme at jeg er litt spent på hvordan gårdsplassen min ser ut når jeg kommer hjem i morra også, men jeg har nå en avtale med en som kjører så, så det er sikkert ikke så ille heller. Det var nå godt å få frisk luft og røre litt på seg midt i all maten Fin julekveld med pinnekjøtt til sølvguttene. Feiret her inne hos kjæresten med han, barna hans og broren. Veldig koselig. Fine gaver og trivelig steming - snakket med datteren i Skottland også og det var veldig godt på julekvelden. Hun har fryktelig hjemlengsel i disse dager og det kjenner jeg gjør litt vondt, for jeg vil jo at hun skal ha det godt der hun er - og jeg klarer meg igrunnen veldig godt etter forholdene. Ja, ja.. det går seg vel til. I kveld skal vi bane oss vei gjennom snøen til noen venner nede i veien. Blir sikkert veldig trivelig Håper alle som ser innom koser seg i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. desember 2009 #2605 Del Skrevet 26. desember 2009 Godt at du koser deg i jula, Suzy. Sånn skal det være Skjønner at datterene sliter med hjemlengsel rundt juletider. Det er vel den tiden av året hvor de aller fleste helst vil være sammen med familie og venner. Ha en fortsatt fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. desember 2009 #2606 Del Skrevet 27. desember 2009 er det ikke herlig med snø som skjuler verdens skavanker (ikke at bilen din er det asså....)? Hadde det bare ikke vært for at det blir glatt! Tre ganger på en time igår flata jeg ut midt i gata. *vondt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #2607 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja det er ekkelt glatt faktisk. Det er kjæresten sin bil vi grov fram da - jeg var smart nok til å ta bussen inn Ganske fornøyd med det valget nå gitt. Godt gammeldags fyllesjuk i dag. Ble sent i går - eller tidlig - og var ikke bare morsomt. Ble noe diskusjonsdrama og jeg har ikke sovet godt i natt heller. Men vi er da på beina igjen og skal snart ha middag - så setter vi vel kursen hjem tenker jeg. Dette tror jeg blir en alldeles meningsløs dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. desember 2009 #2608 Del Skrevet 27. desember 2009 Digger at det er rom for meningsløse dager i romjula - tror det er ekstremt sunt?! Fortsatt god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 27. desember 2009 #2609 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja til noen "meningsløse" romjulsdager!! Ha en forsatt fin juleferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #2610 Del Skrevet 28. desember 2009 Ute skinner sola nydelig og himmelen er blå - vintervakkert. I går datt vi i seng klokka tolv og har hatt en veldig mye bedre natt i natt. Sovet ni og en halv time i ett strekk og nå er vi på rett kjøl igjen døgnmessig og alt. Begynner å merke at jeg ikke har gjort stort. Er sulten, men blir mett etter et øyeblikk nesten. I dag er intensjonen å rekke yoga. Det vil jeg tro blir deilig nå. Rekker det akkurat før vi skal til venninna mi på mat og hygge. Litt snau tid, men jeg må bare gjøre noe før kroppen visner helt Men nå må jeg få satt på noe klesvask. Også får vi vel ta en liten tur ut for å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2009 #2611 Del Skrevet 28. desember 2009 Men nå må jeg få satt på noe klesvask. Å, gidder du sette over, tørke og brette litt her og? Vurderer å kjøpe en kurv til sånn at det ikke skal flyte så veldig over i den ene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. desember 2009 #2612 Del Skrevet 28. desember 2009 Å deilig at du har hatt en fin jul. Var utrolig vakkert på dine trakter i dag. Sol, snø og kaldt. Vakkert lys over vinterhvite graner......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. desember 2009 #2613 Del Skrevet 30. desember 2009 Herregud, kom hit og ta min klesvask også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 30. desember 2009 #2614 Del Skrevet 30. desember 2009 Høres ut som om dere virkelig koser dere! Nyt de siste feriedagene, og ha en skrekkelig fin start på det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2009 #2615 Del Skrevet 31. desember 2009 Gode ønsker for det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2009 #2616 Del Skrevet 31. desember 2009 GODT NYTTÅR, SUZY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #2617 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til alle superjentene som er innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. januar 2010 #2618 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. januar 2010 #2619 Del Skrevet 1. januar 2010 Ønsker deg et godt nytt år, håper du hadde en fin kveld i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 1. januar 2010 #2620 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nytt år, Suzy!! Måtte 2010 bli et fantastisk år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå