Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
:vinke: Suy......jeg er jo skikkelig uhøflig, som ikke hilser på vertinnen. Men jeg kom plutselig på at dette er jo ikke min dagbok. :kaklehone:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og angående menn.. jeg var IKKE på utkikk, altså, jeg ønsket helst å være litt for meg selv en stund. Og plutselig dukket han opp, han derre Mannen med stor M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om å finne mann ja.. jeg var sint, bitter og hadde bestemt meg for å ligge litt rundt (jada - jeg er seriøs) rett og slett - også dumpet nå denne kjæresten ned :vetikke:

Hjemme fra jobb og i hvilestilling på sofaen en liten stund før det er klart for yoga igjen. Tror jeg har spist litt for mye litt før nært, men får bare tåle noen gulp av burritokrydder iblant tøy og strekk :fnise: Burde egentlig gått på den sene timen i dag - det er den tyngre timen - men det er så sent å skulle avgårde klokka kvart på åtte :sjenert: Får se om jeg gidder å gå på dobbelttime, men det er ikke så fristende det heller. Huff for en slappfisk jeg er...

Ha! :danse: Har kjøpt gave til kjærestedattera i dag og er rett og slett fornøyd - håper jeg ikke har bommet veldig i forhold til 16 årig smak.. men har sørget for byttelapp da. Kjøpte denne til henne i rosa (og kjeøpte lyseblå til snuppa mi, men jeg er sikker på at hun vil like den - hennes smak kjenner jeg tross alt godt).

Puh så mett... Dette kan bli tøft altså! :frown:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Kul gave til jentene! Synes den var skikkelig stilig jeg, og bør da være midt i blinken? :jepp:

Ang mannfolk... :sukk:

:murvegg:

:kjefte:

Sorry, skal ikke ta ut alt i din bok, får rusle hjem til min bok og ta ut resten der... :natti:

Kos deg masse på yoga! Og du? Du har intet grunnlag for å kalle deg slappfisk! Basta!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappfisk eller ei - jeg orket ikke tanken på å være borte helt til halv ti og lot være å gå på dobbeltime :frown:

Det var ikke veldig tungt i dag, så jeg hadde orket det, men jeg begynte å bli småsulten og hadde rett og slett ikke lyst på mer. Satser på å gå rett på treningssenteret i morra og ta en god intervalløkøt på mølla og kanskje litt styrke, så har jeg tatt det igjen :)

Nå har jeg inntatt sofaen, fått på meg raggsokker og kosedress og fikset meg en skikkelig lefsebuss med en haug sylte på :spise: Tror det blir en til før jeg gir meg gitt :sjenert:

Morgendagen blir travel, tror jeg. Mye som må gjøres ferdig i morgen..puh.. får sløve mens jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en herlig sløvekveld.

Her er det pynting og vasking. En travel tid mot jul, medfører at man ordner når man kan.

Men jeg har te innen rekkevidde, julemusikk i bakgrunnen og tente lys.

Og bevilger meg KG-pauser rett som det er. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Holder fast på det jeg sa i stad: Du er absolutt ingen slappfisk! Døh! Dobbel sykkeltime i går, yoga idag og planer om intervalløkt og styrke i morra (og sikkert yoga igjen på torsdagen). Du er SPREK! :trene:

Nyt sofakvelden og slapp godt av!

Plutselig er det onsdag...

Endret av svanungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har spist litt for mye litt før nært, men får bare tåle noen gulp av burritokrydder iblant tøy og strekk

Kjøpte denne til henne i rosa (og kjeøpte lyseblå til snuppa mi,

Først; Burritogulp under tøy&bøy... urk!

Det var nesten så jeg kjente det sjøl her... :fnise:

Også var det et skikkelig kult navn på den pysjen; Kari Traa Lettlivet Pysj!

Kjempe bra, og så SÅ fin!

Jeg vil og ha en slik en i rosa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å takk! jeg har også lyst på sånn pysj - den kjentes utrolig digg ut også med flanell i buksene og mjuk bomullstopp...

Det gikk forøvrig bra med kryddret - bare et litt burp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott gave! Jeg kunne også tenkt meg en sånn en egentlig.. Ikke så dum, hun derre Kari.

Jeg er veldig glad i superundertøyet hennes - og trusene. Datteren ønsker seg mer av det til jul, så jeg skal kjøpe noen plagg og sende til henne - sammen med den lyseblå pysjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen
Aldri prøvd trusene, vet ikke hvorfor. Jeg har 30 likedan truser i sort. :ler: Spenstig!

:ler:

Jeg også!!!

Type Ta 3 betal for 2, enten hos Lindex eller Kappahl (tror de fleste er Lindex). Skikkelig sexy og spreke :sjenert:

*flirer godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...