Gjest svanungen Skrevet 18. november 2009 #2121 Del Skrevet 18. november 2009 God morgen! Bare innom en liten tur med en og et ønske om en finfin onsdag! Håper alt står bra til hos Suzy, og at vekta går rette veien! Fremdeles 1-tallet i sikte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2122 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Go mårrån! Du rakk jaggu innom meg før jeg rakk det sjøl i dag Somlet litt på morgenen i dag og var her et kvarter senere enn jeg pleier. jeg får jo aldri gått så tidlig som jeg er her og dermed er det greit å drøye litt av og til - tenker nå jeg. Ett-tallet er på plass på vekta nå igjen gitt og jeg er fornøyd, men begynner å lengte litt mot nullen Tror ikke jeg kommer til å se den på en stund, for det har vært mye ujevn innsats i det siste (søndag tok jeg den helt ut og åt is og pizza ), men det går da ikke opp igjen i allefall. Nå skal jeg være veldig fornøyd om jeg greier å stabilisere kroppen på ett-tallet. Det er viktig å ligge litt på hvert trinn så man ikke raser ned og overrumlpler kroppen totalt. Tror jeg da. Teller på fingrene om jeg skal på trening i dag. Jeg har egentlig litt lyst, for jeg føler meg litt i farta denne uka. Det bobler litt i kroppen på et vis, MEN så får jeg besøk av ei venninne til helga og jeg må få vasket over badet, ryddet så smått, sørget for at rommet hun skal overnatte i er i god orden og har rent sengetøy og vasket endel maskiner klær (mye treningstøy bl.a). Men om jeg er skikkelig flink så rekker jeg jo begge... Kanskje... Vi får se. Kjenner på det utover dagen. Jeg er egentlig ganske støl i kroppen i dag også, for i går var yogaen hardere enn den bruker å være, men det er sånn deilig lemster følelse av å ha brukt meg skikkelig og det er rett og slett litt godt. oho... godt med i dag gitt Endret 18. november 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 18. november 2009 #2123 Del Skrevet 18. november 2009 Slenger bare innom med en . Håper dagen blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2124 Del Skrevet 18. november 2009 Dagen blir fin MEN jeg har nesten bestemt meg for å egne meg til huset og ikke trene i dag, for nå begynner jerg å bli skikkelig støl fra i går og jeg trenger nok (når jeg tenker meg om) en restitusjonsdag etter to ganske intense dager. Så får jeg heller ta en økt fredag også for å bedre statistikken Har funnet en gammel stol jeg har lyst til å fikse opp til datterens rom også, så jeg kan alltids bruke litt tid på det og (veldig morsomt å pusse opp møbler ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 18. november 2009 #2125 Del Skrevet 18. november 2009 Høres ut som en GOD ide! Og litt godt at det ikke bare er meg som strever litt med å bestemme meg for trening i dag... Jeg er ikke spesielt støl da, bare veldig klar for en treningsfri dag og få unna litt ærend. Eventuelt overtidsjobbing... Er Venners Vennefest hos XXL i morra, med 25%, og det hadde jo vært interessant også.. Har egentlig ikke råd, men kan jo være det er et scoop.. Samtidig kan jeg vel få tilsvarende rabatt hos en annen kjede, så egentlig bare tull å gå på sånne hype salgsdager, for da blir det bare til at man bruker penger man ikke burde. Enkelt valg? Nope! Nyt dagen videre, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2126 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg er fæl til å veie for og i mot og tenke og vurdere Men tror også at det er lurt å ta huset i dag og slappe av litt. Og den stolen tror jeg kan bli knallfin altså. Tenkte å male den turkis Den ser nesten sånn ut (men er ikke hvit og er litt slitt og skjev). Tror den kan bli knallkul, men lurer på om jeg skal la setet være trehvitt og ha resten turkist.. :klø: Endret 18. november 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2009 #2127 Del Skrevet 18. november 2009 En restitusjonsdag er sikkert fornuftig, og så får du jo vært flink husmor i stedet. Det er også viktig Den stolen blir sikkert knallfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2128 Del Skrevet 18. november 2009 Gleder meg til å få skikk på den stolen altså - den er så søt Har ikke råd til maling før til uka, tror jeg (snakker om å være blakk ), men kan plukke den fra hverandre og pusse den pen - og har lakk til setet (og kanskje noe trelim et sted..?) Jeg elsker å drive med sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2129 Del Skrevet 18. november 2009 Puh... Nå har jeg vært superflink og lukter til gjengjeld grevling på grunn av anstrengelsen Kom meg hjem og spiste middag etter jobben også satte jeg meg i sving. Vasket badet skikkelig (tok hyllene også, for å si det sånn) og renset til og med vannlåsen - fikk hengt opp to knagger som har ramlet ned med det samme også. Dro støvsugeren gjennom huset og plukket fra hverandre store deler av den gamle stolen (og hadde ikke lim, viste det seg ) og har tatt løstrekket av begge sofaer og slengt det i maskinen for vask. Så nå lukter det godt her og er skinnende rent og jeg sitter ganske pumpa i sofaen og ser på FBI med et halvt øye. Blir vel omtrent slik resten av kvelden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2009 #2130 Del Skrevet 18. november 2009 Du er jo rene virvelvinden. Kjenner jeg blir nesten litt anpusten av å lese om hvor effektiv og flink du er :dåne: Kos deg på sofan, du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. november 2009 #2131 Del Skrevet 19. november 2009 Signerer Purple Haze! Snakk om effektiv ettermiddag! Mektig imponert! God morgen forresten Ble ikke like effektivt hos meg i går (ikke i går heller... ), men fikk handlet litt julegaver, et par supergode bh'er til, ny mascara pluss div andre ting. Kontoen er helt på bristepunktet, men heldigvis lønning til fredag. Det trengs! Fikk puslet litt hjemme, skravlet masse i telefonen (den ringte i ett en periode), og plutselig var det kvelden Torsdag, det betyr at det er fredag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2132 Del Skrevet 19. november 2009 Torsdag ja Gleder meg til fredag med venninnebesøk og revy og greier - det bøter litt på at det ikke blir noen kjæreste denne helga. Det ble ingen jobb da. Ringte nå og jeg hade vært akkurat på vippepunktet til å få komme på intervju, men det var 109 søkere til jobben og mange som var veldig godt kvalifiserte, sa mannen. Så da er det avgjort. Jeg blir her. Har mailet sjefen nå og sagt at jeg trekker permisjonssøknaden. Litt trist, men på ett vis greit. Da er det ikke mer å gruble på heller Jada, veldig fornøyd med egen innsats i går og det var deilig å få tatt badet skikkelig. mer enn vaske gulvet og pusse over speilet liksom. Får vaske kjøkkengulvet og pusse litt over benkene i dag, også må jeg få støvsugd litt i kjelleren og mer tror jeg neppe jeg rekker. Skal jo på yoga også - noe som kan bli spennende med alle småauene i kroppen min i dag Jeg må ha jobbet sabla bra på tirsdag, for jeg var virkelig ekstra støl denne gangen altså. Godt nede på ett-tallet i dag - og et gløtt av nullen når jeg gikk på (den blinker jo innom ett lavere tall før den bestemmer seg ) og jeg har vært utrolig disiplinert denne uka. Ikke en dag over 1700 kcal og ikke en dag over 25 karber. Jeg tror jeg skal nå nullen før jul om jeg klarer å holde dette fokuset altså. Nå som jeg blir her så vurderer jeg å sikte meg enda ett par kilo nedover. Tilbake til vekta som 28-åring hadde jo vært stas - ti år etter. Får se hva det koster av slit, rett og slett. I jula har jeg tenkt å forsøke å være mest fornuftig, men unne meg ting som jeg er glad i - som for eksempel lefse og sylte. Og jeg må bare smake på julebrusen selv om den er ei sukkerbombe Nei.. får vel komme i gang så smått.. Litt mer kanskje? Bittelitt "mellow" i dag. Bare bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2009 #2133 Del Skrevet 19. november 2009 God morgen Så dumt at du ikke fikk den jobben da Kanskje dukker det opp andre muligheter snart. Det er lov å håpe på det Ser ut som du har en fin helg i vente, hvert fall. Må ta med seg lyspunktene! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. november 2009 #2134 Del Skrevet 19. november 2009 Leit at det ikke ble noe jobb! Men som du sier, kanskje litt greit også. Slippe grublingen og alle disse konsekvensene... Synes forøvrig du har noen nærmest skremmende "Duracell-takter" for tiden! Hvor kommer alt overskuddet fra? Og ikke minst lysten! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2135 Del Skrevet 19. november 2009 God morgen Så dumt at du ikke fikk den jobben da Kanskje dukker det opp andre muligheter snart. Det er lov å håpe på det Nei, det dukker ikke opp andre muligheter. Derfor det er litt trist. Dette var den muligheten jeg hadde, men nå får vi bare gjøre det beste ut av det i årene fremover, så får vi se hvordan det blir Men god melding fra kjæresten: "Det var synd at det ikke gikk, men vi gjør det beste ut av det. Ordner seg sikkert og ikke vær lei deg. Jeg elsker deg!" Duracell jeg? Jeg syns ikke jeg får gjort så mye jeg... :klø: Og det er jo så gøy å ordne og fikse. Koser meg når jeg fikser hjemme og får unna meg ting. Og treninga er jo en selvfølge (den går foran alt), så da må jeg bare finne tid til alt jeg bør gjøre utenom den Tror det blir ei koselig helg altså! Gleder meg til timevis med vin og skravling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. november 2009 #2136 Del Skrevet 19. november 2009 Dumt at det ikke ordnet seg med jobben, men noen ganger er det godt med en avklaring, selv om ting ikke ble helt som man hadde håpet. Nå kan du i alle fall prøve å slå deg til ro med hele situasjonen. Og som kjæresten din sier så gjør dere det beste utav det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 19. november 2009 #2137 Del Skrevet 19. november 2009 Venninnebesøk, vin og skravling høres ut som en superhelg! Herlig melding av kjærsten forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2138 Del Skrevet 19. november 2009 Takk Supra. Ja, det blir lettere å forholde seg til noe som er avgjort fremfor noe som er oppe i lufta. Det er plusset akkurt nå også føler jeg på en måte at nå har vi en klar utfordring og en klar plan for en periode. Det hjelper jammen det og, selv om det kanskje høres litt merkelig ut. Sjefen har sagt at hun veldig gjerne legger ting til rette slik at jeg kan ta fredager fri f.eks og få fler dager inne hos kjæresten, og det er jo veldig fint av henne. Det hjelper det og. Føler meg litt punktert og har vanskelig for å konsentrere meg i dag, merker jeg. Må bare ta meg sammen. Gleder meg til å trene. Da blir hodet alltid lettere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 19. november 2009 #2139 Del Skrevet 19. november 2009 Trening hjelper alltid. Selv om det ikke ble helt osm du ville med permisjon og jobb, så er det uansett godt at avgjørelsen er tatt. Merkelig det der, at selv om man ikke liker utfallet av avgjørelsen, så beroliger det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2140 Del Skrevet 19. november 2009 Dette er MYSTISK! Da jeg kom hjem i dag sto det to pappesker med brød og melk på trappa mi. Jeg aner ikke hvor det kommer fra og jeg er strengt tatt ikke så interessert i å ha det heller for jeg drikker ikke melk og spiser ikke brød. Har forsøkt å ringe butikken som prislappene kom fra, men det var ikke dem (ikke har de prislapper og ikke har de kjørt ut mat i dag). Forsøkte å ringe kommunen - nix Forsøkte frivillighetssentralen - ikke svar. Hva skal jeg gjøre med dette da?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå