-Englefjes- Skrevet 16. november 2009 #2101 Del Skrevet 16. november 2009 Æsj, for en dum start på dagen. Håper det ordner seg med regningen. Men så spennende med jobb! Av og til løser ting seg i siste liten. Håper dagen kommer seg kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2102 Del Skrevet 16. november 2009 Et lite dypdykk på sparekontoen så var den teite regninga fikse - og jeg er helt skrapt og må leve på hermetikk inntil lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. november 2009 #2103 Del Skrevet 16. november 2009 Ingen god følelse å få verden i hodet en mandag morgen. Believe me, i know! Men håper det går seg til! Så spennende med jobbsøkingen da! Høres jo ut som om det egentlig er midt i blinken! *krysser fingre og tær* Lenge til lønning? Håper du kommer deg greit dit, og at du kan få hodet litt over vannet igjen! Vi har lønning til fredag, og det skal bli veldig godt nå... Nye vinterdekk og studielånforfall på samme måneden er ikke veldig morsomt... Håper mandagen bare blir bedre og bedre! Og at du ikke mister gangsynet helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2104 Del Skrevet 16. november 2009 Det er jammen så som så med gangsynet fortsatt - dette er skrekkelig ubehagelig, rett og slett, men det må da snart gå seg til... :klø: Lønning den 25. Og akkurat nå virker det ufattelig lenge til. Jeg må hente linser denne uka og skal på massasje og egentlig går det bare ikke opp (særlig med venninnebesøk i helga), men det skal nok ordne seg. Jeg har endel i fryseren og jeg har vin i hylla, så det skal nok bli bra. Får håpe øynene retter seg til jeg skal på spinn i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. november 2009 #2105 Del Skrevet 16. november 2009 Du klarer ikke noen timer uten linser heller? Eller må førerhundforenigen kobles inn da? Høres i alle fall utrolig ubehagelig ut! Og vil tro det er fort gjort å få hodepine etc når man har det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2106 Del Skrevet 16. november 2009 Ibux 400 har alt blitt lagt inn ja... Jeg vurderer å vippe ut linsa på det ene øyet og klare meg uten den resten av dag. Skulel tro man ble enda skjevere av det, men ikke i dag tror jeg... Får se litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2009 #2107 Del Skrevet 16. november 2009 Det var da virkelig blåmandag for deg. Så kjipt Men spennende med jobb, krysser fingre for det - alt jeg kan Det med økonomi kjenner jeg altfor godt igjen. Og jeg hadde nok ikke overlevd, hvis ikke jeg hadde hatt en snill pappa som hjelper meg i de verste knipene. Nå er det heldigvis lenge siden han har trengt å gjøre det. En vil jo helst klare seg selv. Håper mandagen din blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2108 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, ja... da har dagen blitt bedre og øynene likeså etter at jeg fant ut at jeg sannsynligvis er verdens blondeste dame jeg hadde glemt å ta av linsene i går og har sovet med dem i natt - uten å merke noe - og tatt på meg linser OPPÅ de andre... Snakk om å være teit altså... Men jeg har stressa litt på jobb i dag, så jeg har igrunnen akkurat avsluttet lunsjen - og det betyr at jeg bare må utsette middag til senere og alt på grunn av tullelinsene og tullehuet meg!!! Nei nå må jeg pakke og gå hjem før jeg finner på noe mer tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. november 2009 #2109 Del Skrevet 16. november 2009 :ler: Jeg må innrømme at jeg fniste godt her nå ja.. Ikke rart det blir ekkelt med dobbelt opp! Håper dagen blir bare bedre herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. november 2009 #2110 Del Skrevet 16. november 2009 Blondie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. november 2009 #2111 Del Skrevet 16. november 2009 Herlig!! Fikk meg virkelig en god latter her nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2112 Del Skrevet 16. november 2009 Lenge siden jeg har vært så flau altså Det hjalp veldig med bare ett sett med linser av gangen - det er sikkert Deilig sykkeløkt, men på slutten ble jeg så tom at jeg ble helt kvalm. Litt vanskelig å gjennomføre, men jeg tror jeg halte det i land på et greit vis. Så dro jeg hjem og laget meg lavkarbo-taco - altså kjøttdeig med krydder, kesam, ost og salat. Deilig! Dagen beste tilbakemelding forresten: Sto i resepsjonen etter sykkeltimen og skrev opp hvor mange som hadde vært på timen - også kommer en av de faste forbi og skravlet litt med sjefen som satt i resepsjonen - også sier fyren: Forresten, *******s beste sykkeltime! Og pekte på meg. Stolt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2009 #2113 Del Skrevet 16. november 2009 Ikke rart synet var dårlig nei... Godt å se at mandagen tok seg opp, og at sykkeltimen var så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 17. november 2009 #2114 Del Skrevet 17. november 2009 God morgen! Hvordan er gangsynet i dag? Så moro at sykkeltimen ble så bra i går! Selv om du var helt tom. Håper du har fått sovet godt i natt, og er klar for en ny, sprek dag! Er vel i dag du har startet dagen med morgenspin også... Imponert jeg altså!!! Serverer til kaffetørste Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2115 Del Skrevet 17. november 2009 God morgen! I dag er jeg superspreka igjen Startet dagen med sykkel og lagde meg en litt mindre posjon proteinsmoothie før timen, så jeg har ikke fått fordøyelsesjokk og energien kom uansett - så i dag er jeg glad, varm og gira I dag er det bare full fart videre.. halv fire har jeg massasjetime og bør rekke litt mat mellom den og yoga klokka seks. Kan bare ikke skippe yogaen - det er så gøy og så godt. Vurderer og gå på en time i morgen kveld også - bare for å få flyt i treninga denne uka. Torsdag er det jo yoga igjen, så den er liksom dekket. Klart hadde jeg vært virkelig rå så hadde jeg gått på sykkeltime halv sju torsdag morgen OG yoga torsdag kveld .. men jeg tror ikke jeg orker å sykle så tidlig jeg. Sju er tidlig nok Kaffetørst ja.. men litt mindre når jeg har sjokkstartet dagen på dette viset. Forsøker å fortsette den postive trenden på vektnedgangen også. Fikk litt motivasjon og litt det motsatte av den scanningen. Fordi jeg tilsynelatende hadde gått ned i muskelmasse så ble det antydet at jeg burde ned i 63 kilo som idealvekt og da ble jeg litt.. tja.. irritert og motløs på et vis. jeg ser og skjønner at det er helt uaktuelt å komme helt dit. Det er bare ikke realistisk, men samtidig er det den lille Suzyen inni meg som så gjerne vil nå mål og klare å bli så bra som jeg kan bli.. Farken altså Men jeg prøver å tenke på alt som er bra og som jeg har fått til - og at om jeg fortsatt holder den store nullen som mål, så kan jeg kanskje klare enda mer på sikt, men jeg skal være klok og ikke bli helt skrudd heller. Ah... møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2116 Del Skrevet 17. november 2009 ÅÅhh! Nå holdt jeg rett og slett på å sulte ihjel før jeg fikk lunsj - lovet kollegaen min å vente på ham også kom han jo aldri, så tilslutt spiste jeg. Startet dagen så inderlig forkusert og nå er jeg skikkelig i ufokus. Ikke bra.. Skal forsøke å konse nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. november 2009 #2117 Del Skrevet 17. november 2009 Du må jo finne din egen trivselsvekt. Og så er det ikke sånn at dersom man har BMI rett over normalen så er løpet kjørt. Det finnes en middelvei tenker jeg.. Så lenge du er sunn og frisk, og komfortabel med deg selv - så er det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2118 Del Skrevet 17. november 2009 Du må jo finne din egen trivselsvekt. Og så er det ikke sånn at dersom man har BMI rett over normalen så er løpet kjørt. Det finnes en middelvei tenker jeg.. Så lenge du er sunn og frisk, og komfortabel med deg selv - så er det greit? Det er klart det er sånn - det er bare at misfornøyd-dyret murrer i bakhodet hele tiden.. Jeg har hatt sånn glede av det jeg har gått ned hittil, føler meg flink og sunnere og er igrunnen veldig glad jeg har klart såpass - også kjenner jeg at jeg innimellom tenker "men tenk så mye bedre det hadde vært om du var virkelig tynn" - og det er jo bare TULL! Jeg liker bare ikek det hodet mitt gjør med meg iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. november 2009 #2119 Del Skrevet 17. november 2009 Det misfornøyd-dyret kjenner jeg godt. Selv etter å ha gått ned 30 kilo, så føler jeg meg fortsatt "tjukk i huet", hvis du skjønner hva jeg mener. Blir liksom aldri helt fornøyd, og det er jo veldig synd. Hvorfor kan man ikke være stolt av det man har klart, og være fornøyd med det? Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. november 2009 Forfatter #2120 Del Skrevet 17. november 2009 Det misfornøyd-dyret kjenner jeg godt. Selv etter å ha gått ned 30 kilo, så føler jeg meg fortsatt "tjukk i huet", hvis du skjønner hva jeg mener. Blir liksom aldri helt fornøyd, og det er jo veldig synd. Hvorfor kan man ikke være stolt av det man har klart, og være fornøyd med det? Merkelig. Jeg skjønner akkurat hva du mener - er det ikke rart hvordan man sitter igjen i gamle bilder av seg selv... *rister på hodet* Og enda man vet at det er sånn så fortsetter man og tro at man skal få det bedre på ett eller annet mirakuløst vis om man bare blir enda fem kilo lettere Selvmotsigende de lux... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå