Gjest svanungen Skrevet 13. september 2009 #1661 Del Skrevet 13. september 2009 Godt å se at arbeidshelgen har gått bra! Bare 4 dager igjen nå! Jeg er trøtt og sliten (og pottetett i snute-systemet), så blir en rolig kveld i heimen. Lade opp til ny mandag! (kom ikke den mandagen her skrekkelig fort?) Sove godt, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1662 Del Skrevet 14. september 2009 God mandagsmorgen! Jo mandagen kom forsåvidt ganske fort, men jeg syns det er like greit. Jeg syns nemlig det er betraktelig mye morsommere å jobbe sammen med folk enn alene Dermed er jeg ganske glad det er mandag. Er oppesen og fornøyd med egeninnsatsen for tida. På tross av karboutskeielse på lørdag så tusler vekta pent ned nå og det gir godt håp for å klare å nå målet mitt denne høsten. Tenk så gøy det hadde vært da gitt! Vurderer å skru inntaket opp til ca tjue gram om dagen nå, for jeg har fått råd om at det kan være skummelt med mye trening og veldig lite karber. Er redd for å begynne å tære på muskelmasse istedet for fettet, rett og slett. Jeg skiller fortsatt ikke ut en eneste keton i urinen - har sjekket med en stix igjen - og det bekymrer meg bittelitt, men jeg tror ganske sikkert jeg er i ketose likevel. Det kjennes slik ut. Får se - skal holde meg under femten denne uka og heller slakke litt på til helga, tenker jeg. Bare tre dager til kjæresten kommer Åh som jeg venter nå.... Men denne dagen kommer til å gå fort. Først jobb, så trening og deretter valgnatt og Lipstick Jungle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 14. september 2009 #1663 Del Skrevet 14. september 2009 God morgen! Høres ut som en lang mandag! Treningen kan det se ut som om jeg må drøye, har mer enn nok med å tusle i trappene på jobb (nyser, hoster og snufser i vei her). Men vil bare bli frisk nå, så blir det fullt trøkk! Moro å høre at vekta rusler pent nedover! Flink du! Hvor mye har du igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1664 Del Skrevet 14. september 2009 Moro å høre at vekta rusler pent nedover! Flink du! Hvor mye har du igjen nå? Pr dags dato har jeg 4,4 kilo igjen. Det høres ikke så mye ut, men jeg har altså brukt en måned på de første 3,3 kiloene, så det kan fort ta litt tid dette og. Har bursdagen min som et foreløpig mål for å ha en dato å jobbe mot), men er innstilt på at det kommer til å ta lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 14. september 2009 #1665 Del Skrevet 14. september 2009 Flinke Suzy! Kanskje kroppen din trenger litt mer karbohydrater? Jeg vet at mange fitnessutøvere/bodybuildere legger inn oppkarbingsdager når de er på deff, dvs når de skal bli skikkelig rippet. Men de kjører jo ikke ketogene dietter (stort sett), siden de trenger mer karbo for å kunne trene skikkelig. Hvis jeg ikke husker helt feil så må de faktisk gjøre det når de begynner å komme lavt ned i fettprosent, siden de sliter med leptinproduksjonen med lite fett på kroppen. Blablabla. God mandag, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1666 Del Skrevet 14. september 2009 Blabla-Engel Fettprosenten min er neppe så veldig lav - uten at jeg har målt den på ett og et halvt år - så jeg tror ikke jeg får noen problemer med leptinproduksjonen. Det kan nok nesten sammenlignes med deffing dette her, for jeg forsøker jo å presse fettprosenten ned uten å miste muskelmasse. En ny kroppscanning står på planen så jeg kan få sett om jeg er lavere i fettprosent enn jeg var før, og om jeg har fått utlignet forholdet mellom overkropp og underkropp muskelmessig (jeg var sterkere i overkroppen på forrige scanning, så jeg har trent endel styrke på underkropp etter det) - og selvsagt se om jeg har lagt på meg litt muskelmasse slik at den eventuelle idealvekta har flyttet seg noe. Men det blir ikke denne uka i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #1667 Del Skrevet 14. september 2009 Ahhhhhh... Rigga meg til sofakroken med et glass og tv. Kjempesliten på en deilig måte og føler meg flink og glad etter et par timers trim. Snakket med ei på treningssenteret i dag etter at jeg var ferdig for å høre om det kan være farlig å trene hardt når man går på under 15 g karber (det var det nemlig ei som sa til meg i dag), men det mente hun ikke at det er. Hun rådet meg til å ligge litt opp og ned i kalorier slik at kroppen ikke går i sparemodus, og at jeg ikke ligger så lavt på karber for lenge. Så da så. Også sa hun: Men det er da ikke så mye igjen av deg, så du må ikke ta i for mye. Og jeg sa ingen fare det er nok å ta av. Hun:Hvor mye veier du egentlig? Jeg: Gjett H:65 J:Ti mer H:HÆH? J:Jepp. H:Jeg kan få målt den fettprosenten for deg en dag. Det hadde vært interessant. Så... Jeg ser vel mer trent ut enn jeg tror, antar jeg. Snakket akkurat med datteren. Hun har det veldig fint,men savner mamma'n sin og det er jo koselig. Jeg savner selvsagt henne også, men det går forbløffende bra. Mye bedre enn jeg hadde trodd, rett og slett. Uansett - det er langt igjen, men nå er det i allefall en god trøst at hun har det godt der hun er. Sukk... sliten. Håper det kommer mer enn en på den sykkeltimen i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 15. september 2009 #1668 Del Skrevet 15. september 2009 God morgen! Håper du har fullt kjør i spinningsalen, og masse entusiastiske og våkne deltakere! Skulle gjerne vært der jeg! Men litt langt å kjøre på morgenkvisten Tviler ikke på at du ser veldig godt trent ut! Du er jo knallflott! Og superflink med treningen Håper det blir trening/gåtur på meg i dag også. Fikse ryggen og få svev på skrotten igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1669 Del Skrevet 15. september 2009 Guudd mårning! Ikke akkurat full sal nei, men mange prosents forbedring, for i dag var det tre stykker der i motseting til en som de foregående dagene. Fornøyd med lite jeg og glad det er folk i det hele tatt Men jammen er det tungt å spinne litt over sju om morran. Brukte nesten tjue minutter før jeg følte at jeg greide å ta i i det hele tatt, og jeg følte lårene var helt tomme. Men nå som jeg er godt plassert med så føler jeg meg strålende I kveld blir det yoga. Også burde jeg egentlig ha kjøpt mer maling slik at jeg fikk klint på de nye veggene mine, men jeg har rett og slett ikke råd før jeg får lønn og det er ikke før neste helg Fader ta altså! Lurer på hvordan jeg skal få til å betale en regning som strengt tatt må ekspederes torsdag også.. Blah... Men jeg har forhåpentligvis fått noe treningssenterlønningspenger i dag, så jeg berger meg over de neste 10 dagene. Skjønner ikke helt hva pengene har gått til denne måneden, men det var endel store regninger denne gangen, så da... Straks morgenmøte her. Ønsker alle som stikker snuta innom en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1670 Del Skrevet 15. september 2009 Kvelden og jeg er helt skjelven... Vært på yoga og virkelig jobbet hardt, så nå er jeg sliten i kroppen. Har litt problemer med kramper i kroppen om dagen og søkte på det på nettet og det viser seg at det kan tyde på magnesiummangler - ikke helt uvanlig når man slanker seg visstnok. Så da får jeg prøve det. Dette er skikkelig ubehagelig nemlig. De siste par dagene har jeg hatt krampe i leggen, under foten og i magen (!). Bare to dager til kjæresten min kommer nå... Herregud som jeg savner ham nå. Lengter etter å kose med ham til han ikke orker mer Herlige mannen... Har sleivet med karbene i dag. Var tomt for lunsjen jeg hadde tenkt å kjøpe i dag, så det ble karbonader som hadde litt for mye karber og dermed ble det vanskelig å ta seg inn. Så dagen endte på 25 g, men det får gå. Har bommet ca en dag i uka i det siste og det ser ikke ut til å ødelegge noe. Nå skal jeg glane på boksen en stund før det er :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1671 Del Skrevet 16. september 2009 At det bare er to arbeidsdager igjen denne uka er jammen bra! Nå er jeg sliten, kjenner jeg. Jobbet en time ekstra i går, så i dag skal jeg gå hjem en time før. Har egentlig endel jeg trenger å gjøre hjemme (som ramset opp inne hos Svaungen) jeg skulle støvsugd, egentlig vasket vinduer også, men... vasket klær, skiftet på senga og tatt en liten sving over badet. Skulle ha malt ferdig veggene på det nye tørkerommet, fått tak i en pensel så jeg fikk tatt detaljene der og en ny rull til gulvmalingen og kjøpt en liten rulle så jeg fikk tatt baksiden av kjellerdøren det siste strøket... og selvsagt ryddet litt generelt opp i heimen. Og selvsagt klippet gresset og malt de nye veggene mine utvendig... Vurderer å ta meg en tur i svømmehallen i dag også, men nå kunne ikke venninna mi i dag heller, så jeg burde antagelig egne meg til alle de andre syslene på blokka. Dessuten er klippekortet mitt i hallen brukt opp og jeg må kjøpe nytt (som jeg ikke har råd til) Nå venter jeg på lønning, rett og slett. Dem kommende måneden vil bli rimelig trang Bare i dag og i morgen til kjæresten kommer.... :rødme: Telefonsamtalene begynner å bli rimelig hete om kveldene Herregud... nå må jeg ha :Gjesp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. september 2009 #1672 Del Skrevet 16. september 2009 Pr dags dato har jeg 4,4 kilo igjen. Det høres ikke så mye ut, men jeg har altså brukt en måned på de første 3,3 kiloene, så det kan fort ta litt tid dette og. Har bursdagen min som et foreløpig mål for å ha en dato å jobbe mot), men er innstilt på at det kommer til å ta lenger tid. Heey, jeg har jo også bursdagen din/min som en måldato (om enn bare delmål). Gøy. Fint at du har fått kontakt med han vennen din igjen, håper du kan fortsette med det. Konen hans høres ikke særlig sympatisk ut.. Å ha vennskapelig kontakt kan da ikke være noe problem. Nå er det ikke lenge før kjæresten din kommer heller! Det må jo bare bli bra! Må ikke slite han helt ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1673 Del Skrevet 16. september 2009 Heey, jeg har jo også bursdagen din/min som en måldato (om enn bare delmål). Gøy. Fint at du har fått kontakt med han vennen din igjen, håper du kan fortsette med det. Konen hans høres ikke særlig sympatisk ut.. Å ha vennskapelig kontakt kan da ikke være noe problem. Nå er det ikke lenge før kjæresten din kommer heller! Det må jo bare bli bra! Må ikke slite han helt ut da. Det er jo slik en flott dato for snille jenter Jeg ser jo ikke bort fra at den kona er mye mer sympatisk enn hun virker fra min synsvinkel, men jeg syns det er galt at vi ikke kan maile i all vennskapelighet - for det er jo det vi gjør. Jeg ser godt hennes side av saken, men jeg er nå uansett glad vi har kontakt igjen. Han er en veldig god venn. Kjæresten skal bli så sliten at han ikke klarer å bruke visse deler av seg til NOE som helst fra søndag til langt ut i neste uke Jeg har skumle planer om å kose ham sønder og sammen! Og nå har jeg forresten bare 4 kilo igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. september 2009 #1674 Del Skrevet 16. september 2009 Suzy Fikk ikke svinset innom noe mer i går, vips gikk timene avsted gitt! Men kommer plutselig tilbake 4 kg igjen er jo knall! Men er vel ikke så lenge til et par bursdager nå? Om jeg husker riktig... *tenke* Stå på!! Har forresten fått noen interessante bilder på netthinna her, av din kjære etter helgen.. Med ymse slitasjeskader og gnagsår Og et lite forklaringsproblem over for venner/kollegaer og familie... Tjihi! (skitne tanker her ja, de kommer helt av seg selv...). Blir helt matt av å se på "to-do-lista" di... Kanskje fordi min EGENTLIG er like lang, men jeg vil helst ikke se den sort på hvitt... Så dytter den langt bak så lenge, og tar en bysleng etter jobb. 2,5 timer igjen (nesten)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1675 Del Skrevet 16. september 2009 Har forresten fått noen interessante bilder på netthinna her, av din kjære etter helgen.. Med ymse slitasjeskader og gnagsår Og et lite forklaringsproblem over for venner/kollegaer og familie... Tjihi! (skitne tanker her ja, de kommer helt av seg selv...). Det verste er at han og kollegaen hans snakker om alt mulig (de er verre enn de fleste jenter jeg kjenner!) så om han skulle komme ... ehm.. haltende på mandag så hadder han sikkert fortalt hva det skyldtes også Festlig hadde det nå vært uansett Fra samtale i går: Han: - Du får la meg hvile litt innimellom da Jeg: - Jada, så mye du vil - jeg må bare få være så nær som mulig da og :fnis: Bare håper pappa får snekret seg i mål i dag sånn at han ikke trenger komme tilbake på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. september 2009 #1676 Del Skrevet 16. september 2009 "Beklager pappa, men det er.....ehhh.... meldt øsregn på fredagen tror jeg, og så.... ehhhh.... passer det litt dårlig akkurat da....ehhh.... " Noe sier meg at det blir stille fra Suzy på KG fra og med fredag ettermiddag til og med søndag kveld? Søte dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1677 Del Skrevet 16. september 2009 "Beklager pappa, men det er.....ehhh.... meldt øsregn på fredagen tror jeg, og så.... ehhhh.... passer det litt dårlig akkurat da....ehhh.... " Noe sier meg at det blir stille fra Suzy på KG fra og med fredag ettermiddag til og med søndag kveld? Søte dere er! Hva med: "uhm.. Pappa du har jo jobbet så kjempehardt hele denne uka og nå kommer vi ikke mye lenger før jeg har malt litt, så kan du ikke bare ta deg fri på fredag da... Fredag ettermiddag? Fra fredag formiddag, tenker jeg. Han kommer i ett-tida og jeg har fri hele fredagen Men lørdag tar vi oss ei lita pause og går på fest, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1678 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er jo så forelska.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 16. september 2009 #1679 Del Skrevet 16. september 2009 Og fredag morgen går med til å pusse håndjern? Huff, må få disse (interessante?) bildene ut av hodet... Men søte der dere! Og ingen tvil om at dere er forelsket Hvor lenge har dere vært sammen? Er han like tullerusk som deg? Må være et herlig syn! Bare en liten arbeidstorsdag igjen da jo! Digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1680 Del Skrevet 16. september 2009 Og fredag morgen går med til å pusse håndjern? Huff, må få disse (interessante?) bildene ut av hodet... Men søte der dere! Og ingen tvil om at dere er forelsket Hvor lenge har dere vært sammen? Er han like tullerusk som deg? Må være et herlig syn! Bare en liten arbeidstorsdag igjen da jo! Digg! Bare en drøy dag Vi har vært sammen i drøyt to år nå og han er like skrullete som meg - minst. Han fortalte meg i går at han telte timer nå og gleder seg uendelig til han kan sette seg i bilen og dra opp til meg Vi er ganske flinke til å oppføre oss når vi er ute blant folk da, men når vi ikke har sett hverandre på lenge er det leie lanke og plukke og nusse på hverandre så ofte det er mulig Så siden vi vet åssen det går, stenger vi oss rett og slett inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå