Supramundane Skrevet 8. september 2009 #1641 Del Skrevet 8. september 2009 Du er så god som hjelper så masse i boka mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 9. september 2009 #1642 Del Skrevet 9. september 2009 Du er så god som hjelper så masse i boka mi!! Håper det blir en bra onsdag, Suzy! Ikke så mange kveldsvaktene igjen nå... Går det ellers greit? Klar for Yoga? Er det virkelig meningen at man skal få kroppen ned i sånne positurer som den du linket til? For meg er det rene yoga-posituren å skulle knyte skoene... Nei, tror jeg holder meg til malingen (sannelig nok akrobatikk der...) og treningen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1643 Del Skrevet 9. september 2009 God ettermiddag damer Har hatt en utrolig aktiv dag i dag og er litt usikker på om jeg kommer til å sovne over tastaturet utpå kvelden... Startet dagen med yoga klokka ti - i dag var det skuldre, nakke og armer som fikk aller mest juling (og ja Svanungen - slike stillinger er det i massevis, samt endel som ser lette ut, men som er jævlig mye verre enn de ser ut - jeg syns jo sjøl jeg var ganske kul som klarte å knyte meg sammen slik ), så dro jeg hjem og stekte vafler til snekkerne mine (pappa og en til) som skulle legge tak hos meg og deretter lempet jeg takstein i en time. Jeg var bakkemannskapet og lempet opp til pappa på stillaset, som lempet videre til han på taket. Puh... Nå er jeg på jobb igjen - sliten og fornøyd og kommer helt sikkert hjem til et belagt tak - det er så kult! Og i løpet av fredag håper jeg på vegger, som jeg da kan begynne å male til uka (eller innimellom jobbinga i helga). Supra klart jeg hjelper til så mye jeg kan med det jeg kan! Bare hyggelig. Alle trenger backing av og til. Savner fortsatt kjæresten min, men fra i dag så begynner det å bli færre dager til vi ses enn siden vi så hverandre sist og da er vi på rett vei. Det hyggelige er at han forteller meg hver dag hvor mye han savner meg :rødme: Vi har en grei plan for helga når vi ses igjen: Fylle kjøleskapet. Låse døra, trekke for gardinene og leve klesløst Nå skal jeg jaggu ha meg en kaffekopp til og begynne å skrive på en diiger helgesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 9. september 2009 #1644 Del Skrevet 9. september 2009 Er bare innom her for å slå i hjel litt "er-inderlig-mett-men-bør-komme-igang-med-malingen"-motivasjon Er jo SÅ fint vær ute! Får trøste meg med at det er meldt fint vær fremover også, og da blir det en "frikveld" med rusletur og masse frisk luft! Kjærestehelgen høres helt suveren ut! Håper du får en fin kveld, kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. september 2009 Forfatter #1645 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Åhh.. sukk.. like tung i toppen som i går, men så har jeg jammen skrevet omtrent en spaltemetr tekst i kveld også... Gleder meg til å dra hjem til senga og i morgen tror jeg faktisk jeg skal bevilge meg treningsfri og ligge litt lenge også. Det blir antagelig den eneste sjansen jeg får frem til fredag i neste uke... Åh, det var en deprimerende tanke Litt mer å knotre ned nå... Så skal jeg hjeeem Endret 9. september 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1646 Del Skrevet 10. september 2009 Bare tester den gamle laptopen min hjemme - og ja den er usannsynlig treg fortsatt, men den fungerer. Ganske bra til surfing i allefall. Nå skal jeg svinge meg ut på butikken en tur før ei venninne kommer på kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2009 Forfatter #1647 Del Skrevet 10. september 2009 Har det ikke vært noen innom meg i dag?? På plass på jobb igjen og ikke veldig inspirert i dag, men skal vel få kvelden til å gå, antar jeg. Dagen gikk fort i dag. Sov til klokka ble ni og voknet nesten svimeslått etter så mange timers deilig søvn. Surret og somlet til klokka ble 11 og venninna mi kom innom en tur på kaffe. Hun har det ikke så bra om dagen og jeg ble rett og slett litt bekymra for hvordan det er med henne. Har ikke sett henne så nedslitt og nedbrutt på det jeg kan huske Da hun dro gikk jeg ned i kjelleren og begynte på noe jeg har tenkt på hele uka egentlig. Har et kjellerrom vegg i vegg med vaskerommet. Dette rommet har bare stått tomt etter at jeg brukte det til oppbevaring av ved sist vinter, men nå er veden borte og jeg har tenkt at jeg kanskje kan male et strøk eller to der inne og åpne døra (evt. hekte den av) og bruke det som tørkerom og oppbevaringsrom. Vaskerommet er nemlig innmari trangt slik det står i dag og det er vanskelig å holde støv og lo unna, for alt må stables oppå hverandre og tørkestativet tar så mye plass osv... Så jeg har kostet og støvsug i dag og begynt så smått på et strøk med hvitt på veggene. Gidder ikke gjøre meg så mye flid, bare få det sånn noenlunde i orden. Har tenkt å male veggene hvite og gulvet grått (har en malingsrest jeg kan bruke opp) også lakke et lag oppå det grå. Det burde bli et kjekt tørkerom/oppbevaringsrom - også kan jeg kanskje få litt mer orden på andre rom i huset Ingen trening i dag. Føles helt underlig Men i morgen skal jeg på yoga igjen - gleder meg! Jobbe nå kanskje? Kjeedelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 10. september 2009 #1648 Del Skrevet 10. september 2009 Var en tur innom i dag jeg vettu, men litt hektisk jobbedag spolerte planen min om å skrive noen ord. Og vips var det liksom litt i glemmeboka Tilgitt? Kommer brått og plutselig tilbake skjønner du! Og står klar med før du vet ordet av det! Går det greit på jobb? Måtte forresten flire litt... Leste innlegget ditt litt fort, og stoppet midt i en setning: "Hun har det ikke så bra om dagen og jeg ble rett og slett litt bekymra for hvordan det er med henne. Har ikke sett henne så nedslitt og nedbrutt på det jeg kan huske Da hun dro gikk jeg ned i kjelleren..." Shit tenkte jeg, hva har skjedd?? Ehhh Opprydning ja... *kremt* Hjelper ofte om man leser HELE setningen før man trekker konklusjoner Nærmer seg sengetid for en trøtt Svanunge! :søvn: Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. september 2009 #1649 Del Skrevet 10. september 2009 Så trist med venninna di! Håper hun kommer seg etterhvert. Det er så vondt med slike situasjoner, også for dem rundt. Jeg er virkelig imponert over tiltakslysten din med redebygging/redepussing. Glimrende idé å ha eget tørkerom. Jeg kjenner jeg generelt er litt misunnelig på eget vaske- og tørkerom. Jeg regner forøvrig med at det kommer til å være KG-stille fra din kant i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1650 Del Skrevet 11. september 2009 En liten titt innom før yoga. Fikk blender av mamma i bursdagsgave (på forskudd) og har innviet den med en skikkelig lavkarbosmoothie til frokost i dag. Det var digg! Friskt, mettende og likevel ikke så tungt i magen før trening. Perfekt! Jeg er virkelig imponert over tiltakslysten din med redebygging/redepussing. Glimrende idé å ha eget tørkerom. Jeg kjenner jeg generelt er litt misunnelig på eget vaske- og tørkerom. Føler meg rimelig priviligert som har så mye plass at jeg faktisk kan sette av et helt rom til slikt. Det dumme er at nå har jeg virkelig ingen unnskydninger for å ha det rotete.... Jeg regner forøvrig med at det kommer til å være KG-stille fra din kant i helgen? Uff vardet bare så vel... Ser ham ikke før NESTE helg Denne helgen skal jeg jobbe hele helga. Kommer sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. september 2009 #1651 Del Skrevet 11. september 2009 Flink du er som farer på Yoga en fredag morgen! Imponert! Hold ut, bare ei uke igjen til dere møtes igjen (og rømmer fra verden). er servert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1652 Del Skrevet 11. september 2009 Da var det slutt på herligheten og på jobb igjen. Det var faktisk enda tyngre å gå på jobb på en fredagskveld enn jeg hadde fryktet - usj! Og å skulle på jobb igjen i morgen tidlig er i allefall ikke mye fristende Men - deilig yogatime i dag og jeg har malt videre på tørkerommet mitt (det blir veldig fint!), men det viser seg at nedløpet fra takrenna ligger litt galt på hjørnet av huset og det har blitt fuktig i grunnen ved hushjørnet og der med fuktig på veggen - så før jeg får malt helt ferdig må jeg rett og slett endre på nedløpet og la det tørke, men det går helt sikkert kjapt - det er ikke noe fukt noe annet sted i kjelleren min nemlig. Tror nesten jeg har et ekstra rør i garasjen, når jeg tenker meg om... Sukk - å ha hus alene er en heltidsjobb, selv om det er flott å ha. Pappa snekrer vegg på verandaen min i dag og vi har i felleskap funnet frem til en løsning med et vindu som kommer til å bli utrolig stilig! Jeg gleder meg sånn til vi får det på plass Lurer på hva jeg skal finne på av aktiviteter i morgen. Har lite oppdrag på jobb, men desto fler på søndag, så jeg vurderer å forskyve arbeidsdagen min litt og kanskje løpe en tur på morran.. :klø: Eller kanskje ta en liten intervalløkt på mølla og trene skikkelig styrke? Det hørtes nesten mer morsomt ut Finner nok på noe. Skal jeg gå på butikken og snoke etter noe å putte i magen mon tro? Litt sugen i dag, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. september 2009 #1653 Del Skrevet 11. september 2009 Skjønner godt det må være tøft å skulle motivere seg for jobb en fredagkveld! Er jo ukas beste kveld...! Men du har kanskje fått en tur på butikken og funnet litt du kan knaske på? Jeg er tufs i formen i dag, og er småredd det kan være basiller på gang. Vært skikkelig snufsen, nyser i hytt og pine og føler meg generelt litt tufs. Håper det går over i løpet av natta! Er ikke klar for noe basiller nå... Håper du får en grei kveld på jobb, Suzy! Ikke så mange timene igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1654 Del Skrevet 11. september 2009 Hva man gjør når man likevel sitte alene på jobben? Man søker opp gamle favoritter på youtube og blir nesten litt sentimental. Denne her er nyydelig Skrive litt nå kanskje... med fettete fingre på tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 11. september 2009 #1655 Del Skrevet 11. september 2009 Hva man gjør når man likevel sitte alene på jobben? Man søker opp gamle favoritter på youtube og blir nesten litt sentimental. Denne her er nyydelig Skrive litt nå kanskje... med fettete fingre på tastaturet Veldig fin sang! Håper du kommer deg vel hjem snart og får slappa av litt på sofaen før natta. Synes du skal unne deg et glass jeg Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1656 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg vurderer det vinglasset sterkt - om jeg tar det ligger jeg fremdeles under 15 g karber og alt Nå tror jeg faktisk jeg skal pakke sammen. Var her tidlig i dag og alt - dessuten er det ingenting som må være ferdig til i morgen og jeg er og nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2009 Forfatter #1657 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Blah.. på jobb igjen og nå høljer det plutselig ned ute! Har vært ute og hentet inn noe stoff og inntil nå var det faktisk sol og riktig fint. Merkelige været :klø: Er så fryktelig blakk om dagen. Fatter ikke at det går an å bruke så mye penger når man er helt alene, men det meste har veø igrunnen gått til regnninger av ymse slag og til den nye verandaen, ikke minst. Nå er det ikke lønn før den 25. og jeg har ikke mye igjen på kontoen Hvorfor er det så vanskelig å få pengene til å strekke til? Fikk ei skikkelig naughty melding av kjæresten i dag tidlig Han savner meg også nå - og vi teller dager på hver vår kant. Gleder meg så vannvittig til å være sammen med ham igjen og til å klemme på, lukte på og kjenne ham.. Fem hele dager til bare (telt fra i morgen). Vi snakker jo sammen hver eneste dag, men det er ikke det samme med et kvarter på telefonen altså... Så hørte jeg endelig fra den tidligere omtalte vennen min også. Jeg sendte en mail denne uka, greide ikke holde meg fra det, også svarte han. Utrolig godt å høre at han har det greit og at alt er i orden med ham. Han forsøker selvsagt å ikke skrive til meg, for det ønsker ikke kona (og jeg skjønner hvorfor), men han syns det er vanskelig å takle. Jeg vet at kona også har vært utro mot ham, men at han ikke har holdt henne ansvarlig på samme vis - hun kan gjøre som hun vil og han skal voktes som en hauk. Jeg syns det er urimelig. Jeg syns vi kunne få være venner på avstand fra hverandre i det minste. Jeg kan godt se at hun ikke vil at vi skal ses og omgås - og det hadde jammen vært greit det om det var ok å "brevveksle" Samtidig er denne kona hans sjefen til ei venninne av meg og jeg har hørt endel ikke så fordelaktige ting om henne og på et vis blir det både bedre og verre av å vite at hun ikke er særlig sympatisk. Så blir jeg trist på alle sine vegne... Og egentlig.. til syvende og sist så blir jeg så sint og temmelig irrasjonell Tanker bare bobler opp og er så bitre og så dumme: Hvorfor i alle dager kunne han ikke bare ha gått fra dette kvinnemennesket for ti år siden og blitt min mann?? Hvorfor måtte han stille seg til doms over både min og hans fremtid på den måten? Hvorfor dette martyriumet?? Han mener selv at det hadde vært urimelig overfor meg ettersom aldersforskjellen er stor og han ville blitt gammel lenge før meg, men jeg ville heller hatt tjue fantastiske år med ham enn et helt liv med middelmådighet og hjertesorg. Og hva så om vi ikke kunne ha sex lenger etter tjue års samliv? Bare å ha ham som samtalepartener, bare å kunne snakke med ham hver dag - dele tanker - debattere alt mulig... bare det hadde jammen vært verdt det. Og bare det å kunne sole seg i den varmen som blikket og ansiktet hans får når han ser på meg ville holdt meg levende lenge etter at han ville vært borte.... Jeg hadde gladelig byttet de siste ti årene hvor jeg har blitt bedratt og knust med å takle famile og venner sine kommentarer på et slikt forhold og jeg vet han ville vært en lykkeligere mann - bortsett fra at jeg er redd han hadde blitt ulykkelig på grunn av barna sine (for jeg er redd datteren hans hadde kuttet ham ut og forhindret ham å ha kontakt med barnebarna sine...) og da var vi tilbake på null - men innen nå - som ti år har gått så hadde det antagelig gått seg til. Det hadde kunne fungert og jeg er ikke i tvil om at det hadde vært verdt det. Men det er gjort og avgjort - det er ikke mer å tenke på. Likevel blir jeg av og til hjelpeløst sint... Virker sikkert pussig å gruble sånn på dette når jeg samtidig venter og savner kjæresten min, men det betyr ikke at jeg ikke er glad i kjæresten. Dette her er noe fra mye lenger tilbake og noe annet. jeg vet hvor jeg står og jeg vet hva jeg bør gjøre. Jeg syns bare livet er så urimelig. Jeg lurer på hvorfor det skal være så vanskelig å bli lykkelig.... Jeg har for god tid til å gruble om dagen åpenbart og kanskje jeg skriver for mye her inne Litt og jobb nå *samler seg* Endret 12. september 2009 av Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 12. september 2009 #1658 Del Skrevet 12. september 2009 Dessverre er virkeligheten urimelig av og til... Har også opplevd en (dengang) god venn hvor det lå i luften at det kunne/ville bli noe mer, uten at det skjedde. Jeg var 100% sikker på at det var "mannen i mitt liv", men det ble aldri slik. Vi ble aldri noe mer enn gode venner, før han forsvant ut av livet mitt. Var mange år med frustrasjon og andre følelser, over det som aldri ble noe av, som aldri ble forsøkt. Håper du kommer ut av en sentimental runde, og klarer å se det alle de fine sidene ved livet ditt i dag. Kanskje var det "skjebnen" som ville at det skulle bli som det er? Jeg vet ikke... Sender noen varme tanker og en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #1659 Del Skrevet 13. september 2009 God søndagsmorgen! På kontoret og rekker akkurat en kaffekopp før jeg må ut på første post for dagen. Våknet av meg selv i dag tidlig, så jeg har hatt en skikkelig ustressa start på dagen. Ganske deilig Takk for forståelsen Svanungen. Jeg har nok bare hatt noen dager for mye for meg selv, tror jeg, og er snart ute av "humpa". Det er ikke godt for noen å bare tenke bakover - det er bare fremtiden jeg kan gjøre noe med. Ble en effektiv dag i går. Gikk fra jobb litt før, for jeg vet jeg har en lengre dag foran meg i dag og da jeg kom hjem hadde pappa snekret ferdig den ene veggen på terassen, så da kastet jeg på meg arbeidsklær og malte den (istedet for å dra å trene - usj). Så dro jeg til ei venninne på middag. Veldig koselig kveld, men hun serverte selvsagt pasta og hvitløksbaguetter... Jeg måtte jo ha i meg noe, så jeg spiste minst mulig pasta (en liten klattt, men ikke så lite at det så helt åpenbart ut) og ganske mye saus. Slengte innpå fire sånne Phase 2 tabletter før maten også. Har dem alltid i veska i tilfelle, sjøl om jeg er veldig usikker på om jeg tror noe på dem. Men det kan nesten virke som det gjorde sitt denne gangen, for jeg tror ikke det er mye av den maten som har rukekt å feste seg. Magen er som en sentrifuge fortsatt og i går kveld bare rant det ut Urgh! Reagerer i allefall kraftig på karbomat etter å ha vært nesten uten lenge. Nesten litt uvel fortsatt, men satser på at det roer seg ned utover dagen. Har bare brettet opp ermene og begynt som om det ikke var karbofest i kroppen i går. Det rare er at vekta har tatt et hopp nedover siden i går... :klø: Nevermind. Vi går rett på Jeg skal fortsette å holde meg under 15 g denne uka også har jeg bestemt meg for, så får jeg se hvor lenge jeg orker. Jeg vil ha fremdrift. Nok slankeprat. Travel dag i dag - kjedelig å jobbe søndag, men det får jo i det minste dagen til å gå fort unna. Fire dager til kjæresten kommer :rødme: Saaavner!!!! Litt mer nå, så får jeg vel komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #1660 Del Skrevet 13. september 2009 Og derr var jeg omtrent i mål med arbeidsdagen. Jar fått fikset det meste og er ganske fornøyd med egen innsats, så nå gleder jeg meg til å dra hjem om lage meg noe skikkelig godt til mddag. Har noen deilige kjøttstykker klar i kjøleskapet og lurer på om jeg skal stikke innom storkiosken og kjøpe litt fløte å surre dem i kanskje... ? Hm, hm... Kaldt inne på jobben i dag, så jeg sitter her og hutrer litt for meg selv. Ikke noe trivelig! Er helt iskald på fingrene her jeg sitter Nei nå skal jeg ikke somle, men dra meg hjemover. Skal hit igjen i morra tidlig også, så det er ikke noe poeng i å ruge her Det ble null trening denne helga, men i morra er det dobbel sykkeltime igjen - og tirsdag er det trening både morgen og kveld Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå