Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

Hurra for vektreduksjon! Flink du er! :danser:

Hvordan var Yogaen i dag? Og hvordan har kroppen det nå?

Ha en kjempefin søndagskveld. Brått er det mandag....

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoga var fantastisk i dag! Kjempegøy og herlig - og utrolig slitsomt og tøft. Det var betraktelig mer avansert på denne workshopen enn det var på den første timen vi gikk på - mye tøffere øvelser og mer avansert, men det var igrunnen mest gøy syntes jeg.

Dessuten er jeg dødsstolt for jeg klarte - med litt hjelp av instruktøren - å komme meg i en stilling som var skikkelig heftig (denne) :sjenert:

Er ganske sikker på at jeg kommer til å ha det helt horribelt i morgen :ler:

Jobber dag i morgen, men resten av uka skal jeg jobbe kveld og jeg må innrømme at jeg gruer meg. Greit å ha fri på dagtid, for jeg får alltid gjort mye mer i løpet av dagen enn jeg får i løpet av en vanlig kveld, men jeg er så utpreget a-menneske at jeg virkelig sliter med å jobbe bra på kvelden. Men det er likt for alle - og det er bare ei uke..

Det er kanskje mer slitsomt at kveldsvaktuka går over i helgevakt og deretter ei uke med dagvakter igjen. Blir 11 dager i strekk med jobb :forvirret: Men så får jeg to langhelger på rad (avspasering for helgejobben).

Er skikkelig motivert for ei ny treningsuke nå. Har vært kjempeflink (syns jeg sjøl) denne uka og håper jeg klarer å holde dampen oppe utover måneden. Jeg er innstilt på det. Skal jeg nå målet mitt så må jeg holde full steam fremover og nå virker det liksom som det har begynt å løsne litt på vekta og denne gangen har jeg så lyst til å greie det.

Nå tror jeg at det må bli et lite glass :vin: igjen - det smakte deilig i går og det er ikke mer enn to karber i et glass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning!

Syns det er en rimelig blå mandag i dag.. Usj.. Savner kjæresten min sånn og får ikke sett ham før neste helg og det virker som det er jævlig lenge til akkurat nå :( Tror jeg er litt hormonell på toppen av det hele, for mens er rett rundt hjørnet og da kan jeg fort bli litt sårere enn vanlig. Men jeg syns det av og til det er urimelig tungt å bare være helgekjæreste.

Opp igjen i vekt i dag også - til fredagsvekta. Merkelig nok veier jeg ofte mindre i helgene...? :klø: Men det er ikke så farlig. Det svinger jo litt hit og dit. Jeg er nå på vei ned - det er poenget. Vurderer å holde meg i fase en (som strengt tatt er mer Atkins eller ketolyse enn SB akkurat nå) til jeg har kommet ned til 73-tallet på vekta. Da er jeg lenger enn jeg har klart å komme før og kan ta det smått og pent videre. Får se hvordan det ser ut til å fungere.

Støl i hele overkroppen i dag (gårsdagens yoga) og særlig i sidene, rundt ribbein og slikt. Helt sikkert veldig bra for meg. Ikke ofte jeg er støl der. Sikter meg inn på to timer til denne uka, også får jeg flette inn det jeg greier av annen trening. I kveld er det sykkel igjen. Spent på om det kommer folk på timene...

Nå må jeg ha :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Yoga-støl er bra! :jepp: Jeg er mer male-støl, samt gul og blå, og jeg kan love deg at den følelsen ikke er like god (selv om det kanskje er like vondt :fnise: ). Men det er mandag, og klart for ny uke! Vurderer en kjapp tur på butikken og mer maling i dag, for å komme i mål med dette vaset. Rekker ikke både trening og maling på samme kvelden, det blir bare noe stress. Så da får jeg heller prøve å tilpasse så godt jeg kan her. Og hvis det bare trengs to strøk, så får jeg unnagjort mye i dag! Trengs det tre, så må jeg uansett bruke minst en ettermiddag til...

Skulle gjerne kommet på sykkeltimen din jeg altså! Ville tro det begynte å fylle seg opp nå, høsten er jo i gang for fullt!? Eller tar det lenger tid? Her begynner det å bli veldig folksomt på treningssenteret...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle komme igang med trening så smått uka her jeg, men er gratis trening for studenter uka her, så da er det vel omtrent umulig å komme seg innenfor dørene vil jeg tro :forvirret: Så får vel satse på finvær og gåturer isteden. Kanskje greit å starte opp rolig etter nærmere tre mnd treningspause :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, kan absolutt det. Men starter nok rolig opp etter pausen min, skal jo klare å fullføre hele runden og. Så tror det blir 45 min i rolig tempo eller noe sånt, så får jeg ta utfordringene etterhvert. Stoler ikke helt på formen min for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offf :sur:

Generaltabbe altså! Denne dagen må bare strykes fra matregnskapet all together. Det var tomt for omelett på butikkenog i akutt anfall av rådløshet, så kjøpte jeg meg ei pakke med ostesnitzel og spiste noen sånne til lunsj - har ikke klart å finen næringsinnholdet noe sted, men fant for noe annet som liger og viss har jeg stappet i meg 58 karber i dag!!! :overrasket:

Føkk!

Så teit jeg er. Burde jo ha tenkt så langt, tross alt :roll:

Men da er det bare å stryke denne dagen fra kartet og fortsette som om ingenting har hendt i morgen. Skal trene såpass mye i dag at karbene burde være brukt opp på et blunk ;)

Å herregud så støl jeg er... Stønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støl er bra :ler:

Kjipt når man har sånne bommerter, jeg hadde det med fiskekaker. At jeg ikke skjønte det på forhånd, liksom! Men det ordner seg, vekten går rett vei nå, så de har du jo bare utsatt "måldato" litt! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så sliten...

To timer trening er supertøft altså og jeg er helt skjelven etterpå. Var så sulten da jeg var ferdig, men jeg orker ikke spise opp maten min. Laget meg egg og rekesalat med majones og orket knøttlite til middag - og skulle spise resten nå, men stønn! :overrasket:

Kveldsjobb i morgen, men jeg har nå den spinningtimen klokka kvart over sju, så opp må jeg gitt. Legetime kvart på ti og kanskje litt venninebacking etterpå. Har ei som trenger litt klapp på ryggen.

Er vel ikke mest oppesen sjøl om dagen, men det går seg vel til. Det er ingenting av det som gjør meg uglad som det er mulig å gjøre noe med, så jeg får bare jobbe meg gjennom det.

Nå tror jeg at jeg må ligge på sofaen så mett og sliten er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Imponerende treningsmessig! Jeg bøyer meg i støvet! :trene:

Etter en vellykket malingsrunde i går (fikk malt den mørke veggen andre strøk, og synes selv det ble skikkelig kult!), så satser jeg på en treningsøkt i dag. Venstre ankelen er ikke bra etter fallet på søndagen, men har stivet den av litt, og satser på en rolig økt, evt svømming. Noe bevegelse må jeg jo ha!

Håper spinningtimen gikk bra i morges, og at resten av dagen blir fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sitter med dagens andre frokost og forsøker å komme ned i normaltemperatur igjen :ler: En som møtte på time i dag også - litt demotiverende - men kjørte nå time uansett. Når jeg først har kraket meg ut av senga og fått på meg treningsklærne så går jeg ikke bare hjem igjen.

Men det er innmari tidlig med spinning på den tiden av døgnet. Kjenner at kroppen ikke har noe særlig å gå på. Kjente jeg var kraftløs i lårene, men det var jo godt også. Svettet helt vannvittig denne gangen også og ble supervarm. Vel, da er treninga unnagjort så trenger jeg ikke tenke mer på det i dag - og i morgen er det yoga igjen :nigo:

Skal til legen en liten sving om en time. Ikke noe dramatikk, bare en sjekk og fornying av prevensjon osv, men det er virkelig ikke det morsomste jeg gjør :forvirret:

Nå begynner sola å bryte gjennom gitt. Så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er virkelig råimponert over at du instruerer før jobb! Flinka! :tommelsmil:

Håper dagen din blir fin (til tross for Kjipt Legebesøk), og at sola skinner på deg i dag. Om ikke annet så setter jeg igjen er :kaffekopp:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var eh.... en imponerende yogastilling å komme seg i.

Herregud, utrolig at du klarte det! :klappe:

Aldri prøvd yoga jeg, det holder med svømming tenker jeg.

Jaffal for min del!

Avstandsforhold er no møkk.

De to første årene vi var sammen bodde vi 45 mil unna hverandre.

Untatt de gangene vi fikk vært sammen kan jeg liksom ikke huske en eneste positiv ting med å ha det slik.

Det er bare å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstandsforhold er no møkk.

De to første årene vi var sammen bodde vi 45 mil unna hverandre.

Untatt de gangene vi fikk vært sammen kan jeg liksom ikke huske en eneste positiv ting med å ha det slik.

Det er bare å holde ut!

Amen - det er ikke noe bra med det bortsett fra når vi er sammen. Jeg syns det er umåtelig vanskelig å motivere meg for å holde ut - særlig når det klaffer slik som nå og det blir så lang tid mellom de gangene vi får se hverandre :sukk:

Vel.. nå får jeg begynne å virke på jobb. Ikke lyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest svanungen

Kommer med en liten :kaffekopp: og ønsker deg en fin arbeidskveld!

Jeg prøver å få skrotten ut av sofaen og komme meg på treningssenteret. Tror det blir en liten svømmeøkt i dag gitt! Må bare la maten synke litt... Tror jenta er litt sliten om dagen, føles slik i alle fall.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med treninga - ikke så rart om du er litt sliten. Du er rimelig aktiv og du bruker mye tid og krefter på oppussing, vet du.

Jeg har gjort unna kveldens første jobb og skal snart ut på nummer to. Det er deiilg når jeg har mye avtaler. Det gjør liksom at kvelden går fortere og jo fortere denne kvelden går, jo fortre er uka over og jeg kan begynne på neste uke - som er uka jeg får sett kjæresten min igjen.

Virker jeg noe fiksert om dagen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stønn så sliten i hodet...

Jeg hater å jobbe kveld og i dag har det virkelig vært plenty å gjøre også. Det er helt greit å være ute på jobb, men det er så kjedelig å skulle inn igjen for å skrive ut alt det jeg har hentet sammen... :forvirret:

Vel, nå skal jeg bare skrive oppsummering fra kvelden til sjefen og surre meg hjem.

:Gjesp:

Yoga i morgen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...