Suzy Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1121 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen! Såå trøtt i dag også. Skjønner ikke hva som er i veien med meg om dagen. Det monner jo aldri med søvn. I dag hadde jeg gått opp litt (blæh!) Blir sur sjøl om jeg vet at det er helt normalt å variere litt og egentlig ikke noe å henge seg opp i. Har bestemt meg for å fortsette i nesten fase en ei uke til, for jeg greier meg bra og jeg vil ned det som trengs. Er redd for å stoppe opp i fase to faktisk.. Gratulerer med dagen til min venn. Han hater oppmerksomhet og fyller rundt år i dag, så dette blir nok en heftig dag for ham Uansett er jeg glad jeg kjenner ham. Han er et fint menneske og han er en av mine beste venner gjennom tidene og jeg håper han får en fin dag. Har pakket treningsbagen og tatt med på jobb i dag. Satser på å dra rett opp på senteret og løpe ei skikkelig økt på mølla i dag, så hjem til dusj og middag - også blir det tid for bytting. Dette kan bli veldig gøy. Syns jeg ikke rekker balltimen i dag, for den liker jeg utrolig godt, men jeg tror programmet blir litt for tett om jeg skal ha med meg den. Også oppdaget jeg at jeg er litt senil i går... Det er jo første mai på fredag og kort uke denne uka også! Snakker om å være sløv, men hurra for hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 28. april 2009 #1122 Del Skrevet 28. april 2009 Er fort gjort å bli frustrert når vekta bikker litt oppover, selv om det er aldri så normalt... Jeg var superfrustrert i går, men forsøkte å snu det til noe positivt ved å øke motivasjonen. Tok en sniktur på vekta i dag også, bare for å se om det var like galt, men da var jeg tilbake på vekta fra forrige mandag gitt Ikke så galt at det ikke er godt for noe! Så nå skal det bare fortsette nedover, det har nemlig jeg bestemt! Litt usikker på om det blir trening i dag, eller om jeg skal få unnagjort litt ærend, og heller trene resten av uken. Hadde en god styrkeøkt i går, og sykler jo til og fra jobb, så helt galt er det uansett ikke! Kose deg, ha en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. april 2009 #1123 Del Skrevet 28. april 2009 Kjedelig med sånne folk fra fortiden egentlig .. Jeg syns det er fælt å møte gamle flammer.. Heldigvis bor jeg ikke i nærheten av noen av de, og kommer vel lite trolig til å treffe noen av de igjen. Kort uke ja, det er fantastisk! Jeg har eksamen den 5.mai og er LITT stresset for det... Pytt pytt. Jeg gikk ned 0,1kg fra forrige mandag, så her tas det virkelig 7milssteg.... Det ødelegger for meg når han kommer hjem, da blir det bare kos og snoping. Tsk tsk! Etter 2,5kg ned er det vel bare normalt med bittelitt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. april 2009 Forfatter #1124 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg gikk ned 0,1kg fra forrige mandag, så her tas det virkelig 7milssteg.... Det ødelegger for meg når han kommer hjem, da blir det bare kos og snoping. Tsk tsk! Etter 2,5kg ned er det vel bare normalt med bittelitt opp? He, he - det er fort gjort at menn har en slik effekt på en ja... Det er virkelig ikke lett å holde på sitt når kjæresten spiser sjokolade så det tyter, eller enda verre nyter en iskald øl i sola... men jeg klarer meg og det gjør du og. Jeg nyter det jeg kan spise og nyter dessuten den ekstra "trimmen" det er å ha ham i huset Og ja - det er antagelig helt normalt med litt opp - det jevner seg ut med tiden. Trente jo i går også, så jeg har sikkert vann i kroppen ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 29. april 2009 #1125 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen, Suzy! Setter meg ned med en liten og håper den skal gjøre underverker for øyelokkene. Trodde virkelig ikke det var sant da klokka ringte i morges... Men hjelper godt med litt frisk luft, selv om jeg kjenner at jeg er trøtt ennå. Jaja, er jo snart HELG! Hvordan gikk byttingen i går? Ble det noen varp? Jeg byttet litt på H&M i går (de fikk penger, jeg fikk to topper...) Ellers dårlig med venninner jeg kan bytte med gitt, ikke akkurat samme størrelse... Men moro med noe nytt uansett synes jeg! Og ellers da, store planer for onsdagen? Håper uansett du får en kjempefin dag, må kose deg MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1126 Del Skrevet 29. april 2009 Hey, hey! Godt det er fler som er som meg - jeg er så utrolig trøtt om dagen at jeg nesten ikke kommer ut av senga! Fatter ikke hva det er. Kjett å være så slapp, men det går da stort sett over utpå dagen da... Det ble bytting i går ja. Jeg tror ikke jeg har prøvd så mye klær i hele mitt liv som jeg gjorde i går kveld og nå sitter jeg her med en kjempefin mørk, brun skjortekjole utenpå bukser og genser (skjortekjolen er fra i går). Fikk meg flere topper og små jakker, et par bukser og en kjole, en jakke, en skjorte .. ja i det hele tatt. Og jeg fikk kastet det som ble til overs. Vi samlet det som ingen ville ha og kastet det til UFF. Alle fikk masse fint og alle var fornøyde Hva vi lærte: Fire stykekr er mer enn nok og dette bør gjøres en gang i året! Fantastisk vellykket! Er veldig stolt av at jeg rakk innom treningssentert og løp en bit på mølla i går tiol tross for gjester og slikt. I dag skal jeg i svømmehallen og forsøke å opprettholde den gode trenden fra forrige uke, sjøl om jeg ikek tror jeg klarer 1500 meter. Det tar litt for mye tid. Skal nemlig hente mamma etter jobben, så skal vi handle, spise middag sammen også slipper jeg av henne hjemme igjen mens jeg svømmer og henter henne igjen etterpå. Så skal vi hjem til meg og jeg får litt besøk i kveld også. Dette blir travelt, men treninga MÅ bare prioriteres inn. MÅ, må, må. Ned igjen på vekta i dag. Merkelige kroppen. Interessant å se åssen det svinger egentlig. Nå MÅ jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 29. april 2009 #1127 Del Skrevet 29. april 2009 Så moro med vellykket byttekveld! Høres jo virkelig ut som om dere fikk noen nye plagg alle sammen! Og genialt med opprydning i klesskapet... Der har jeg en jobb å gjøre (igjen). Blir mindre og mindre klær i klesskapet, men fremdeles masse jeg kan gi til andre/kaste. Som du sier, bør nok minst ha en sånn gjennomgang en gang i året! Høres ut som om du har en hektisk ettermiddag foran deg! Skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg... Nå er ikke min kveld så lang, siden jeg legger meg relativt tidlig, men allikevel! Imponert! Men må passe på så du ikke sliter deg helt ut... Håper det ligger noen bra avslapningsplaner klare for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. april 2009 #1128 Del Skrevet 29. april 2009 Høres artig ut å bytte klær egentlig! Jeg pleier å gå gjennom skapet en gang i året og luke ut det jeg egentlig ikke bruker .. og det er skremmende mye. Jeg er dødsimponert over treningen din - rett og slett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1129 Del Skrevet 29. april 2009 Høres ut som om du har en hektisk ettermiddag foran deg! Skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg... Nå er ikke min kveld så lang, siden jeg legger meg relativt tidlig, men allikevel! Imponert! Men må passe på så du ikke sliter deg helt ut... Håper det ligger noen bra avslapningsplaner klare for helga? Jeg satser hardt på avslapping i helga ja - for det første skal jeg sove ut og dessuten kommer kjæresten, så da blir det kos og sløv med ham. Skal i barnedåp på lørdag, men tenker jeg skal drive litt hagearbeid på søndag i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1130 Del Skrevet 29. april 2009 Høres artig ut å bytte klær egentlig! Jeg pleier å gå gjennom skapet en gang i året og luke ut det jeg egentlig ikke bruker .. og det er skremmende mye. Det er akkurat det - det er utrolig mye! Jeg er dødsimponert over treningen din - rett og slett!!! Takk - jeg er ganske stolt av å holde tempoet oppe altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. april 2009 #1131 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Så herlig med byttekveld og nygamle klær! Et miljøhjerte (som dessverre ikke alltid oppfører seg like miljøvennlig) blir så gald av å lese om slikt. For en ettermiddag! Knallbra at du får inn treningen, Man får jo stort sett til å skvise inn treningen, man må bare tilrettelegge. Det er vel der mange går i baret, tror jeg, og så får de ikke trent. Endret 29. april 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1132 Del Skrevet 29. april 2009 For en ettermiddag! Knallbra at du får inn treningen, Man får jo stort sett til å skvise inn treningen, man må bare tilrettelegge. Det er vel der mange går i baret, tror jeg, og så får de ikke trent. Jeg tror også det er mange som går i baret på akkurat det med å planlegge med feil utgangspunkt. Jeg planlegger alltid med treningen først og legger alle andre ting "rundt" det, dermed er utgangspunktet at jeg skal trene også får jeg legge opp til resten deretter. Da blir det alltid trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. april 2009 #1133 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg planlegger alltid med treningen først og legger alle andre ting "rundt" det, dermed er utgangspunktet at jeg skal trene også får jeg legge opp til resten deretter. Da blir det alltid trening Jeg gjør også det. Rekker stort sett over det meste uansett. Nå har bestevenninnen min begynt å trene en god del også, så plutselig har hun også fått forståelse for dette fenomenet. Har ganske mange ganger følt meg kjip som flytter på avtaler for å rekke å trene; de fleste vennene mine trener ikke, og synes jeg er både rar og klin gæern som synes dette er så viktig. Men de synes det er veldig praktisk når tunge ting skal bæres når vi er på hyttetur og slikt. Neida, jeg gjør selvfølgelig det med glede. Søte jenter, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1134 Del Skrevet 29. april 2009 Kjenner igjen det der med at folk kikker litt rart på deg når du sier "øøhhhm, det kolliderer egentlig med sykkeltimen min på torsdag det - kan vi ta det litt seneree?". Men det er jo stort sett aldri noe problem og jeg kan selvsagt la være å trene en dag, men skal man gjøre unntak alle dager så blir det umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 29. april 2009 #1135 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg gjør også det. Rekker stort sett over det meste uansett. Nå har bestevenninnen min begynt å trene en god del også, så plutselig har hun også fått forståelse for dette fenomenet. Har ganske mange ganger følt meg kjip som flytter på avtaler for å rekke å trene; de fleste vennene mine trener ikke, og synes jeg er både rar og klin gæern som synes dette er så viktig. Men de synes det er veldig praktisk når tunge ting skal bæres når vi er på hyttetur og slikt. Neida, jeg gjør selvfølgelig det med glede. Søte jenter, alle sammen. Tror du er inne på noe veldig viktig, O-Ren! Jeg forsøker så langt det er mulig å prioritere treningen, men dessverre ikke alle av venner som skjønner prioriteringen og derfor kan det komme en sur kommentar eller to. Men treningen har blitt veldig viktig for meg, for at kroppen skal fungere og for at jeg skal ha det best mulig med meg selv. Så jeg må rett og slett prioritere treningen i størst mulig grad for min egen del! Jeg vil også ha en bestevenninne på samme treningssenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 29. april 2009 #1136 Del Skrevet 29. april 2009 Tror du er inne på noe veldig viktig, O-Ren! Jeg forsøker så langt det er mulig å prioritere treningen, men dessverre ikke alle av venner som skjønner prioriteringen og derfor kan det komme en sur kommentar eller to. Men treningen har blitt veldig viktig for meg, for at kroppen skal fungere og for at jeg skal ha det best mulig med meg selv. Så jeg må rett og slett prioritere treningen i størst mulig grad for min egen del! Helt enig. Jeg tror man bare må innse at man har ulike prioriteringer, og etterhvert innretter de fleste seg meg at selv om man prioriterer trening høyt, så betyr ikke det at man prioriterer vennene sine ned. Jeg vil også ha en bestevenninne på samme treningssenter! Vi trener ikke sammen, vi trener ikke en gang på samme senter. Hun trener andre ting enn meg også; hun er stort sett i sal, jeg er enten i frivektsavdelingen eller på tredemølla. Men jeg er heldig likevel siden jeg har verdens beste treningspartner i mannen. Det vil si - vi trener styrke sammen. Pusher (og passer på ) hverandre. Løping tar vi stort sett hver for oss, bortsett fra når vi legger ut på langkjøringer i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. april 2009 #1137 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg synder kraftig når det gjelder prioritering av trening. Det verste er at jeg vet det er så utrolig deilig bare jeg kommer meg ut av døren.. Akkurat NÅ har jeg en legitim begrunnelse (eksamen på tirsdag), men når den er over... ..da er det ingen bønn! Psst - svanungen - bare fortsett med treningen i noen år så kommer jeg og trener med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1138 Del Skrevet 29. april 2009 Åh jeg skulle ønske jeg hadde kjæreste som jeg kunne trene sammen med. Jeg syns det er så utrolig koselig å være aktiv sammen - i påsken fikk jeg ham på spinning og ut i svømmebassenget med meg og jeg var superglad, for det var så hyggelig å dele opplevelsen. Nå er han mer av en lagidrettsmann, så han har spil innebandy mens han bodde her og skal tilbake til bedriftsfotballen - og resten av tiden brenner han for golf... og jeg er vel ikke veldig gira på noen av delene. Han har sagt han skal lære meg å golfe, men jeg tror egentlig at jeg ikke kan ha noe slag anlegg for det, så jeg vet jammen ikke. Nåja, uansett så ønsker jeg meg å trene sammen med ham! Jeg syns det er så gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. april 2009 Forfatter #1139 Del Skrevet 29. april 2009 Bare 45 minutter igjen på jobben og jeg er rimelig ajour her - men driver og puster meg opp til kvelden. Tror jeg har lagt en plan som skal gi tid nok uten stress og blir hyggelig for alle mann alle. Gleder meg så innmari til å svømme i dag og har planer om å være der litt før halv seks (akkurat kl halv seks så gjøres halve bassenget om fra lek til lengdesvømming) og bruke den tiden jeg trenger - sikte meg inn på 1500 meter altså. Da skulle jeg være ferdig til sju med svømmen og da er jeg hjemme til halv åtte - og det kommer ingen før i åttetiden. Ha! Oceaner av tid altså! Og alt i morgen kommer kjæresten. Det er jo helt sprøtt! Denne uka har vært fort unnagjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 29. april 2009 #1140 Del Skrevet 29. april 2009 Imponert! Litt usikker på hva jeg skal trene i dag, men aner meg at det fort blir en økt i helsestudioet. Ikke alltid like klar for spinningtime når jeg har syklet til og fra jobb i tillegg. Og litt styrke gjør jo gjerne susen! Er dessuten ikke like flink til å disiplinere meg når jeg går i svømmehallen... Ha en finfin ettermiddag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå