Chica Skrevet 22. april 2009 #1081 Del Skrevet 22. april 2009 Hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1082 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg må flire bare jeg ser gårsdagens diskusjon her inne... Fantastisk! Har fått satt over kaffen, så nå sitter jeg med dagens første kopp. Skal være på et kjøpesenter i nærheten halv ni så jeg har akkurat tid til å få i meg den. I går var jeg skrekkelig flink. Jeg dro i svømmehallen (endelig bestemt meg) og svømte 1500 meter på 45 minutter. Det er ikke rasende fort, men det er jammen ikke dårlig heller. Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv. Lurer på om jeg har litt dårlig teknikk, for jeg får vondt oppå skulderen på slutten når jeg svømmer så langt. Mulig jeg bare ikke belaster den så mye ellers, så den bare blir sliten. Det gikk over med en gang etterpå, men i dag er jeg lemster i hele kroppen har jeg på følelsen! I dag skal jeg være spinningvikar og etterpå skal jeg ut og gå tur med ei venninne. Det blir hyggelig. Vi pleier å snakke så bra sammen og lufte hodet på veldig godt vis når vi går. Vi har kjent hverandre siden vi var små, så det er så greit å snakke. Vi forsåtr hverandre godt. Merkelig trøtt i dag! Jeg la meg tidlig, sovnet øyeblikkelig og har sovet godt og enda var det skikkelig vanskelig å komem seg opp av senga i dag. Hm... Pussig.. Nå får jeg visst begynne å pakke sammen sekken, så jeg ikke kommer for sent til avtalen. Hater å være sent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. april 2009 #1083 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis jeg var din skulder ville jeg også protestert etter 1500 meter. Hvis det gikk over med en gang var den vel gjerne bare sliten? Godt med gode venninner man kan prate ordentlig med, jeg savner noen sånne av og til. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 23. april 2009 #1084 Del Skrevet 23. april 2009 God morgen! Flirer også godt ved tanken på praten her i går! Skrekkelig trøtt her jeg også, og ikke har jeg syklet i dag og fått våknet av frisk luft heller. Jaja, kommer seg vel etterhvert håper jeg! Kjempebra med 1500 meter i går! Imponert! Og både spinning og gåtur i dag blir jo knallbra! Er viktig med gode venner man kan prate med. Har selv venninner som jeg virkelig slapper av sammen med, og som jeg kan være med selv og prate om allverdens. Er så deilig! Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 23. april 2009 #1085 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, fantasifulle gjester hos deg i går ser jeg... Alt bra med deg ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1086 Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, fantasifulle gjester hos deg i går ser jeg... Alt bra med deg ellers? Sisu! Ellers er det vel igrunnen veldig bra Nå har jeg vært ute på dagens første sak - fryktelig koselig opplegg med unger. Alltid moro å ta bilde av og alltid moro å skrive om Og jeg sykler i dag! På kjærestens sykkel som er for stor og egentlig litt ubehagelig, men jeg sykler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 23. april 2009 #1087 Del Skrevet 23. april 2009 Mornings! Så trøtt i dag at jeg bare er innom og gjesper litt. Og så fniser jeg fortsatt av knullbare Knut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 24. april 2009 #1088 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen! Bare innom med en og en skikkelig fredagsdans! Ønsker deg en skikkelig fin dag, håper det er finvær hos deg også! Tralalalala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1089 Del Skrevet 24. april 2009 God morgen! Sååå trøtt i dag at det er helt utrolig. La meg i helt ok tid, sovnet fort og har sovet godt og enda er jeg helt nedsnødd. Er det mulig! Hadde en fantastisk aktiv dag i går (kanskje derfor). Hjemme fra jobben klokka tre, kastet i meg mat og gikk ut for å rake litt i hagen i finværet. Oppdaget at trillebåra er punktert og dermed ubrukelig i samme slengen, men jeg fikk da dratt sammen endeløst med løv og rusk og under dukket det opp noe som luktet vår og var semigrønt. Så var det sykkeltime, som ble litt ad-hoc, for jeg hadde ikke noe program til den timen som jeg var vikar på, så jeg brukte en annen - men det fungerte fint det. Jeg var skikkelig sliten etterpå og var oppe i 195 i puls (av en maks på 200) - så jeg kjørte helt tomt, kan du si. Dro hjem og dusjet, spiste litt til, og dro til venninna mi. Så gikk vi en times tur i sånn passelig tempo. Herlig! Var ikke hjemme før halv ti og da ble det bare et gløtt på tv'n, en prat med kjæresten på telefon, en røyk og senga. I dag er jeg litt tung og sliten i kroppen etter all trimmen. Har egentlig lyst til å gå på sykkel/styrke-time i dag og, men lurer på om jeg har like godt av å la det være... Dessuten kommer jo kjæresten hjem :rødme: og jeg har lyst til å tilbringe mest mulig tid med ham! Men - jeg fortsetter stødig nedover på vekta Nå er det 1,5 kilo og jeg har begynt å merke det på buksene (!). Og i dag kommer kjæresten... og sola skinner. Og jeg har fått lønn. Og det er helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 24. april 2009 #1090 Del Skrevet 24. april 2009 Men - jeg fortsetter stødig nedover på vekta Nå er det 1,5 kilo og jeg har begynt å merke det på buksene (!). Og i dag kommer kjæresten... og sola skinner. Og jeg har fått lønn. Og det er helg... Herlig! Og kjempebra med resultatene på vekta da! Ble en sniktur på vekta for meg også i dag (er noe med den fredagsmorgenen, må liksom sjekke status før helga føler jeg.. ). Ned 0,3 siden mandag, og håper på litt til frem til mandag morgen! Går sakte, men går veien! Synes du skal NYTE en koselig fredagskveld med kjæresten i kveld, du er jo superflink til å trene ukens øvrige dager! Litt restitusjon er viktig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 24. april 2009 #1091 Del Skrevet 24. april 2009 Dessuten kommer jo kjæresten hjem :rødme: og jeg har lyst til å tilbringe mest mulig tid med ham! Men - jeg fortsetter stødig nedover på vekta Nå er det 1,5 kilo og jeg har begynt å merke det på buksene (!). Og i dag kommer kjæresten... og sola skinner. Og jeg har fått lønn. Og det er helg... Kan det bli bedre? Jeg er råimponert over aktivdagen i går. Kanskje ikke rart du er litt skutt i dag? Du var jo helt svingstang fra morgen til kveld i går jo. Håper du får en strålende helg! Det er så godt å lese at motet er på topp og humøret strålende igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1092 Del Skrevet 24. april 2009 Herlig! Og kjempebra med resultatene på vekta da! Ble en sniktur på vekta for meg også i dag (er noe med den fredagsmorgenen, må liksom sjekke status før helga føler jeg.. ). Ned 0,3 siden mandag, og håper på litt til frem til mandag morgen! Går sakte, men går veien! Synes du skal NYTE en koselig fredagskveld med kjæresten i kveld, du er jo superflink til å trene ukens øvrige dager! Litt restitusjon er viktig vettu! Det er jo knallbra Svanungen. Det er slikt tempo på nedgangen som er både oppløftende og sunt. En merker at det skjer noe, men det går ikke for fort. Jeg har igjen en drøy kilo til jeg er under "tjukkebolla"-grensa mi () og derfra skal jeg ned fem til. Da er jeg veldig glad. Greier jeg mer er det bonus, greier jeg det ikke kan jeg fint leve med det. Spørs nok om det blir å nyte kvelden ja. Kjenner jeg ham rett er han kjempesliten og trøtt etter uka og sover på sofaene når jeg kommer hjem - og sovner på samme sted utpå kvelden Skal unne meg litt rødvin i helga har jeg tenkt og har oppdaget at baconcrisp nesten ikke har karber! Ha, ha! Da kan jeg få saltgodis på lørdagskvelden likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1093 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er råimponert over aktivdagen i går. Kanskje ikke rart du er litt skutt i dag? Du var jo helt svingstang fra morgen til kveld i går jo. Når du sier det, så er det jammen en viss logikk der ja... Tror det blir hagearbeidstrening i dag og resten av helga. Det er så godt å være ute og jeg brenner av hagevirkelyst om dagen! Ha en herlig helg du og O-Ren. Det er så hyggelig at du stikekr nesa innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 24. april 2009 Der var all virkelyst og all konsentrasjon blåst ut av hodet. Jeg vil bare hjem og ut. Vil se kjæresten, handle vin, handle dåpsgave og se på Gant-sengetøy på tilbud (som er for dyrt for meg, men er på luksusønskelista... ) Vil handle for mamma, drikke litt kaffe, skravle med henne - rake i hagen, krølle meg sammen i sofaen og KOSE med kjæresten! Ikke ringe riksantikvaren, fylkeskommunen, lokalpolitikere osv... Blah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 24. april 2009 #1095 Del Skrevet 24. april 2009 Der var all virkelyst og all konsentrasjon blåst ut av hodet. Jeg vil bare hjem og ut. Vil se kjæresten, handle vin, handle dåpsgave og se på Gant-sengetøy på tilbud (som er for dyrt for meg, men er på luksusønskelista... ) Vil handle for mamma, drikke litt kaffe, skravle med henne - rake i hagen, krølle meg sammen i sofaen og KOSE med kjæresten! Ikke ringe riksantikvaren, fylkeskommunen, lokalpolitikere osv... Blah! Jeg vil også bare ut herfra! Finnes ikke arbeidslyst i det hele tatt... Har fått skrekkelig blod på tann angående oppussing av soverommet kjenner jeg.. Lurer faktisk på om jeg skal begynne rydding/vasking og maling, før jeg evt får råd til å bytte garderobeskapet ut med skyvedørsgarderobe... Hva tenker du om grønn kontrastvegg, og helt lyse vegger ellers? Har brun seng, og foreløpig eikemøbler, men disse er på vei ut. Du er jo sånn oppussingsguru! Ellers vil jeg svømme, pusse vinduer (vil og vil... men er jo så godt når det er gjort), få ut utemøblene på verandaen, rydde litt, handle, spise god mat, og til slutt krype godt opp i sofaen og nyte kvelden!! (I know, ingen kjæreste, men skal klare å kose meg allikevel!) Vil ha helg!! Tror jeg skal forsøke å dra herfra om en times tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1096 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vil også bare ut herfra! Finnes ikke arbeidslyst i det hele tatt... Har fått skrekkelig blod på tann angående oppussing av soverommet kjenner jeg.. Lurer faktisk på om jeg skal begynne rydding/vasking og maling, før jeg evt får råd til å bytte garderobeskapet ut med skyvedørsgarderobe... Hva tenker du om grønn kontrastvegg, og helt lyse vegger ellers? Har brun seng, og foreløpig eikemøbler, men disse er på vei ut. Du er jo sånn oppussingsguru! Ellers vil jeg svømme, pusse vinduer (vil og vil... men er jo så godt når det er gjort), få ut utemøblene på verandaen, rydde litt, handle, spise god mat, og til slutt krype godt opp i sofaen og nyte kvelden!! (I know, ingen kjæreste, men skal klare å kose meg allikevel!) Vil ha helg!! Tror jeg skal forsøke å dra herfra om en times tid... Oppussingsguru du gitt Men grønn vegg hørtes knallfint ut - hva med å investere i en skikkelig fin tapet i en grønnlig nyanse - kanskje med spennende mønster? Det finnes utrolig mye fint! Jeg skal gå og kjøpe vin jeg nå Lister meg ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 24. april 2009 #1097 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er også totalt blottet for arbeidslyst! Vil ha helg nåååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1098 Del Skrevet 24. april 2009 Nå har jeg kjøpt meg rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 24. april 2009 #1099 Del Skrevet 24. april 2009 *hikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 24. april 2009 *hikk* Yeah... kvelden blir vel sånn: TV + = kjæresten slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå