Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herlig helg!

Det var ekstra fint å ha kjæresten her igjen og jeg gleder meg alt til å komme hjem i ettermiddag. Helt tullete sikkert, men man setter jo mer pris på det man har når det er litt unna.

Merker jo godt på ham at han syns det er godt å komme til meg igjen også. Vi har kost oss så inderlig - og det har ikke blitt noe mindre herlig med det utrolig fine været vi har hatt i helga. Vi har fått ut hagemøbler og fylt dem med puter, krøllet oss sammen i sofaen og bare KOST! :strix:

Skikkelig tidlig på jobben i dag, for mamma skal operere foten i dag, så jeg var ekstra tidlig oppe for å kjøre henne på sjukehuset før jobben. Dermed var jeg her klokka halv åtte. Litt trøtt, merker jeg nå, men det går. Fordelen med å komme tidlig er at jeg kan gå igjen veldig tidlig :nigo:

Har planer om å komme meg på intervalltime på sykkel i dag. Kan ikke gi opp den gode trenden jeg startet sist uke. Kjenner det på hele meg at det er godt å starte opp igjen med mye trening. Løp en halvtime på tredemølla på fredaog og det var hardt. Uvant å belaste kroppen på den måten og jeg kjente at jeg tok beina på en annen måte en syklinga.

Får vel rett og slett komme meg ut i skogen og løpe. Det har jeg antagelig veldig godt av og det er en fin avveksling fra syklinga. Får se om jeg kan legge det inn en dag i uka nå etter påske. Da begynner det vel å tørke opp litt så jeg slipper å løpe på asfalten, for det gidder jeg ikke utsette beina mine for.

Nå skal jeg jobbe litt effektivt, så jeg ikke bruker halve dagen på ingenting :ler:

God påskeukemandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:strix:

Herlig med romantisk og koselig helg!

Imponerende at treningsinnsatsen virkelig er på gang igjen, bøyer meg i støvet jeg! Og jogge? Gale menneske...

Håper alt står bra til og at du får en finfin påskemandag!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg vet ikke om det er menneskelig mulig å være mer betatt av kjæresten min enn jeg er akkurat nå... :rødme:

I går hentet han mamma etter hun hadde operert foten og kjørte henne hjem, og da jeg kom fra jobb så var middagen ferdig og etterpå dro vi på trening sammen. Det var så utrolig koselig alt i alt at jeg var helt salig til kvelds. Jeg tror jeg har verdens beste kjæreste :sjenert:

I dag skal vi kanskje i svømmehallen. Godt å få rørt seg litt for oss begge to, sjøl om han ikke trenger å ta av seg noe :ler: Han blir så rastløs når han ikke får gjort noe, så det er greit å dra ham med på trim.

Jeg har alltid hatt lyst til å ha en kjæresten som jeg kan gjøre ting sammen med. Det er så hyggelig!

Nå skal jeg ha kaffe, for jeg ble akutt trøtt.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Herlig å lese om en superbetatt Suzy! :strix:

SÅ godt å høre at dere har det fint, kan gjøre ting sammen og virkelig koser dere! Nyt det! Og kos dere masse i svømmehallen i ettermiddag :jepp:

Fyrer løs med masse påskestemning: :kaklehone: og ønsker deg en super påsketirsdag!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårrån!

I dag skal jeg nok bruke noen avspaseringstimer og ta en halv dag ja. Det har vært utrolig stille og håpløst vanskelig å få gjort noe skikkelig de siste par dagene og jeg kan liksom ikke se for meg at det kan bli noe bedre i dag..

Har innstilt meg med hele meg på å jobbe i morgen og fredag også, men det er jammen ikke noe jeg gleder meg til. Hele friuka blir jo vekk, men jeg får jo en betraktelig kortere uke neste uke, for mandagen har jeg fri som alle andre og jeg har avspasering som kompensasjon for de to dagene jeg jobber nå fredag og mandag i forbindelse med helga etter påske - så det blir bra.

Kanskje jeg rekker å ta en Ikea-tur eller kan få slipt det soveromsgulvet endelig..? Vi får se hva det blir til.

Jeg koser meg fortsatt intenst med kjæresten. Det er så utrolig hyggelig å ha ham her. Middag når jeg kommer hjem, kos og hygge, fine samtaler og trivelig samvær. I går ble det kino istedet for svømmetur, som vi først hadde tenkt, men jeg lurer på om vi kan få det til i dag. Hadde vært så deilig med litt aktivitet i dag.

Skal til mamma og spise middag i dag. Hun sitter hjemme med beinet på en stol etter operasjonen mandag og trenger litt selskap og litt hjelp. Det er jo bare hyggelig å gi henne det selvsagt.

South Beach begynner over påske ja - da er det full rulle, men jeg har begynt så smått og forberede. Lager meg frokost av middagsrester og lunsj av det samme som jeg lager frokost av og tar det med på jobben (f.eks spiser jeg flatbiff, champignon og egg i dag), men jeg unner meg godteri og en øl osv. Det kommer til å bli veldig bra :)

Gleder meg rett og slett til å begynne!

Nå får jeg jobbe litt. Her regner det forresten i dag, skikkelig stusselig vær, men på ett vis ok også. Da blir jo alt støvet og guffet vasket vekk, snøen smelter og det blir mye bedre etterpå.

Dessuten er det mye hyggeligere å være på jobb i regnvær :ler:

Og apropos det - jeg skulle visst jobbe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen

Tåkete og gråvær her også i dag, og som du sier gjør det arbeidsdagen litt mer ok (ikke nødvendigvis veldig mye mer arbeidslyst, men lengter i alle fall ikke ut i :sol: ). Sjekket akkurat værmeldingen på yr.no og ser faktisk ut til å bli bedre enn først fryktet! :hoppe: Ulempen med sånne langtidsvarsler er at de kan snu før man rekker å juble da... :ler: Men noen etterlengtede fridager blir det uansett på denne jenta :jepp:

Godt å lese at dere koser dere og virkelig har fine dager sammen! :strix: Og godt at du har langhelg neste helg, det er absolutt vel fortjent! Trenger litt mer enn to dager for å virkelig hente seg inn...

Jobbe? Vi? I dag? Må vi? Ehh... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe? Vi? I dag? Må vi? Ehh... :sjenert:

Neida - det har gått over. har bare mailet og surfet på KG så langt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh what a day....

Vært i farta siden klokka 9 i dag - det er altså farta uten for huset.

Kjørte til første jobb som lå en og en halv time unna med bil (etter å ha brukt litt tid på å fylle diesel og spylevæske på bilen, som sjølsagt ikke hadde blitt gjort av forrige sjåfør... :sur:) og den var avlyst! Så da var det bare å redde det som reddes kunne og kjøre en halvtime tilbake til neste jobb. Blæh... Men jeg har kjørt skiheis uten ski, snøskuter uten hjelm og stort sett dilla rundt i hele dag. Nå er jeg sliten og i morgen skal jeg forsøke å sortere ut alle inntryrkk og lage gose og lesbare saker av det hele. Puh...

I gårkveld sovnet jeg foran tv'n faktisk.. Vittig. Vi dro i svømmehallen og på lang handletur også hjem til mamma på mat og innen jeg hadde sett ferdig påskekrimmen så var jeg ferdig og helt klar for senga.

Fy flate! Kjæresten kjøpte jeans til meg i går. Tror han er lei av å se meg i billigbuksene jeg alltid kjøper meg, for han dro meg bare ut av H&M og rett inn på en skikkelig jeansbutikk og spanderte Levis på meg. Har ikke brukt så mye penger på bukser i mitt liv... Og de er så fine :sjenert:

Han er så snill og jeg blir noe midt mellom flau og kjempelykkelig når han gjør sånt. Mest blir jeg glad da, men jeg vil jo helst greie meg selv.

Nå skal jeg hjem - håper lammesteika er klar og at sønnen til kjæresten har kommet. Han skulle komme innom i dag og sove over nemlig. Koselig gutt, så det blir bra :)

Ha en fortsatt fin skjærtorsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh.... så snill han er som spanderer bukser! Jeg kjenner igjen følelsen din, glad for å få noe, men også litt blandede følelser fordi man aller helst vil kjøpe de selv! Det er mye sånn her igrunn, men jeg blir liksom ikke vant til det. :) Regner med du ser super-hot ut i nybuksene, så da er han vel fornøyd han også! :ler:

Håper du koser deg masse med det som er igjen av påsken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser superhot ut i nybuksene. De er knallfine og sitter som et skudd - har ikke vært ute av dem (annet enn for å sove) siden jeg fikk dem, men må vel finne meg i å ta dem av og vaske dem snart, tror jeg... :ler:

Nå kommer det snart ei venninne innom for å lunsje med meg. Det gjelder å utnytte at man er alene på huset. Skal ut og kjøpe junk og inn igjen for å kose oss med mat ;)

Tar en laang lunsj og superjobber etterpå så jeg blir ferdig. Har kommet langt, men det er litt igjen. Skrible, skrible, skrible... :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Moro med nye bukser! :hoppe: Og tviler ikke på at de sitter som et skudd, og at du er skikkelig fin i de! Grattis!

Her blir det snart en rask dusj, før jeg skal hente ei venninne som skal på besøk i kveld. Blir koselig! Ellers har sommerdekkene kommet på bilen, og jeg fikk besøkt en kamerat i går kveld. Slapper av og koser meg med andre ord!

Håper du får en superfin helg, Suzy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser superhot ut i nybuksene. De er knallfine og sitter som et skudd - har ikke vært ute av dem (annet enn for å sove) siden jeg fikk dem...

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii

Så fint å lese om at du er så betatt av kjæresten din. :rødme:

Buksekjøp: :tommelsmil: Jeg har også et litt ambivalent forhold til slikt, man vil jo klare seg selv. Men det er jo faktisk hyggelig å bli spandert på. Og det er hyggelig å spandere om man har mulighet til å gjøre det. Mannen hater å bruke penger på klær, så utenom de høyst nødvendige kjøpene pleier jeg å kjøpe klær til ham. Jeg synes det er hyggelig, og man får jo alltids litt igjen for at man tar på seg spanderbuksene. :sjarmor:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var påskehelga mi over. Det ble jo ikke stort mer enn det ettersom jeg jobbet hele uka, men den utnyttet vi til fulle (bokstavelig talt) og jeg er litt skjev i døgnrytmen fortsatt må jeg si!

Fredag var vi invitert til ei god venninne av meg på middag og hyggelig. Det var bare oss og henne + sambo/kjæreste og vi var faktisk ikke hjemme i senga før klokka fem på morran. Da hadde jeg rukket å konsumere en hel del vin og å vinne en omgang "Pensum" :lur:

Koste oss veldig og det var igrunnen stille og rolig sjøl om det ble innmari tidlig.

Dagen etter var jeg nok redd for å forsove meg til butikker osv, for jeg våknet klokka 10 og fikk bare ikke sove igjen. Så jeg lagde frokost og vekket kjæresten, før vi dro ut i verden på handel.

Måtte handle litt til mamma også (som sitter med beinet høyt) også dro kjæresten for å vaske bilen mens jeg dro til henne med varer og styr. Resten av dagen ble semi-effektiv, men vi unnet oss da en skikkelig middagslur :sengekos: et sted innimellom før vi dro avgårde på neste festlighet.

Fest hos ei anna venninne i andre enden av by'n og for å gjøre en lag historie kort så ruler jeg i både Geni og Singstar (vekslende.. men dog..) og vi var hjemme i senga klokka seks.

Dagen etter klarte vi ikke å komme oss ut av senga før klokka 14 (!) og la oss igjen rett etter Poirot. Da hadde kjæresten allerede sovet på sofaen en time :fnise:

Sov til nesten ti i går - det er en god elleve timers natt det (trengte å ta igjen litt etter den helga der...). Fikk vasket bilen, hadde pappa på kaffe, var hos mamma på kaffe og spiste deilig middag før jeg sendte kjæresten avgårde.

Merkelig, men jeg har det helt OK med det nå. Jeg er så innstilt på at han skal vekk at det er helt greit. Fredag kommer han jo igjen og dit er det ikke langt.

Frisk start på South Beach i dag. Må innrømme at jeg spiste sinnsyke mengder boller i går.. siste karboutskeielse på en stund :sjenert:

Men det er for mye flesk og jeg liker det ikke - så jeg skal få det av meg og føle meg glad for meg igjen. Det er en mye bedre følelse.

Nå må jeg ha :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Suzy-pus! Høres ut som at du har hatt en ganske fin - om enn litt kort - påske! Spesielt godt å lese med at du har det helt OK med kjærestesituasjonen. Jeg tror det meste ligger på innstilling og hva man lærer seg å leve med... det er ikke enkelt, men man kan jammen klare mye hvis man virkelig virkelig vil! :klem:

Jeg har bestilt South Beach-boka på Amazon! *flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Himmel for et helgekjør! Imponert jeg altså! Og jeg som syntes JEG hadde skeiet ut, da jeg var i seng rundt 0130 EN kveld i løpet av påsken... :ler: Bøyer meg i støvet, Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel for et helgekjør! Imponert jeg altså! Og jeg som syntes JEG hadde skeiet ut, da jeg var i seng rundt 0130 EN kveld i løpet av påsken... :ler: Bøyer meg i støvet, Suzy!

I'm a party animal :ler:

Særlig når det er folk som kan spilel gitar og Singstar i nærheten så holder jeg lenge, for det er jo så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...