Suzy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er så sliten! Og det er innvendig, rett og slett Var ute og spiste lunsj med en kjær gammel venn i dag og det var så hyggelig, men det fikk meg til å bli nesten trist, for alt jeg klarte å tenke på var at jeg måtte tilbake på jobben. Og jeg kjente at jeg var helt ullen innvendig og ikke helt klarte å fokusere på samtalen vår. Jeg liker det ikke. Men i kveld har jeg ingen andre planer enn å trene og å spise torsk (har hatt lyst på det hele uka ) - og å fyre hardt og drikke gløgg. Og i morgen er det fredag og snart helg og håp i hengende snøre osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. november 2008 #462 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er så sliten! Og det er innvendig, rett og slett Var ute og spiste lunsj med en kjær gammel venn i dag og det var så hyggelig, men det fikk meg til å bli nesten trist, for alt jeg klarte å tenke på var at jeg måtte tilbake på jobben. Og jeg kjente at jeg var helt ullen innvendig og ikke helt klarte å fokusere på samtalen vår. Jeg liker det ikke. Men i kveld har jeg ingen andre planer enn å trene og å spise torsk (har hatt lyst på det hele uka ) - og å fyre hardt og drikke gløgg. Og i morgen er det fredag og snart helg og håp i hengende snøre osv... Høres ut som om du er skikkelig sliten Suzy! Vet du om det kommer til å roe seg noe fremover på jobben? Det er så fælt når det eneste som står i hodet på en er jobbstress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 27. november 2008 Høres ut som om du er skikkelig sliten Suzy! Vet du om det kommer til å roe seg noe fremover på jobben? Det er så fælt når det eneste som står i hodet på en er jobbstress. Det er fælt. Det er så lite meg å være så jobbnavlefokusert som jeg er nå - og jeg gidder egentlig ikke å bruke så mye tid på det heller. Ja, jeg har ei ferieuke i uke 50, men fikk akkurat beskjed om at kollegaen som er langdtidssjukemeldt nå er det ut året, så nei - det kommer ikke til å bli lettere på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 27. november 2008 #464 Del Skrevet 27. november 2008 Ikke vær så veldig "snill pike" nå da, Suzy Du vet, du skal ikke presse deg selv så langt at det smeller til slutt, da kan det dessverre ta laaang tid å komme seg opp igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 27. november 2008 Lover å ikke ta på meg for mye - det er bare trøkket som er for stort for oss alle her om dagen... MEN nå har jeg bestilt meg bilde trykket på lerret 70 x 100 cm. Det er ei venninne av meg som har tatt bildet og jeg tror det kommer til å bli utrolig flott. Spent - det kostet nemlig 800 kroner (). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. november 2008 #466 Del Skrevet 27. november 2008 MEN nå har jeg bestilt meg bilde trykket på lerret 70 x 100 cm. Det er ei venninne av meg som har tatt bildet og jeg tror det kommer til å bli utrolig flott. Spent - det kostet nemlig 800 kroner (). Spennende! Hvor har du bestilt? Har planer om å gjøre noe slikt selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #467 Del Skrevet 27. november 2008 Eurofoto - de aller største lerretene er uten ramme, men det regner jeg med å greie å fikse selv på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. november 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 28. november 2008 God morgen. Endelig er det fredag og sjelden har jeg ventet så inderlig på en fredag som i dag! I kveld skal vi på quiz på en pub i sentrum (deilig avkobling) og før det har jeg tenkt å skvise inn en sykkeltime og litt middag. Greit å få gjort unna resten av ukas trening i dag, tror jeg, ettersom det blir pub i kveld og rakfisklag i morgen. Puh... Bør være forsiktig med alkohylene denne helga, tror jeg. Jeg venter mens rett over helga og da kan man vel fort gvære litt ekstra sårbar overfor slikt... Så tror jeg at jeg må krype til korset og bestille meg time hos optikeren. Jeg ser rett og slett dårlig. Det er skikkelig irritabelt, for jeg opererte øynene mine for endel år siden for å bli kvitt nærsyntheten min. Det fungerte bare delvis. Etter første opreasjon gled det tilbake og jeg så dårlig igjen etter bare noen måneder og dermed fikk jeg en ny operasjon. Denne har igrunnen holdt ganske bra, men jeg har merket at den er i ferd med å gli tilbake den også. Dermed merker jeg at jeg stadig ser dårligere - jeg må ha optimalt lys og sliter i skumring osv. Æsj! Nok en utgift, tenker jeg. Nei nå må jeg vel jobbe litt også kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 28. november 2008 #469 Del Skrevet 28. november 2008 *serverer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. november 2008 #470 Del Skrevet 28. november 2008 God morgen, Suzy! Du må ikke presse deg for mye når kroppen protesterer på denne måten, selv om det "bare" er innvendig. Det er så utrolig lett å møte veggen hvis man ikke tar signalene. Og jeg bryr meg veldig mye om deg, så nå får du bare høre etter! (Jeg vil ikke kline med deg altså, men du kan gjerne få et koselig kyss på kinnet!) :fniser: Quiz i kveld høres topp ut! Jeg fikk samboeren hjem i går kveld, helt ut av ingenting, så vi skal ha tacofredag! Leste forresten det du skrev om kjæresten din, og jeg tolket deg sånn som at du kunne tenkt deg å flytte sammen? Eller misforstod jeg da`? Håper du har hatt en fin dag så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. november 2008 Forfatter #471 Del Skrevet 28. november 2008 Leste forresten det du skrev om kjæresten din, og jeg tolket deg sånn som at du kunne tenkt deg å flytte sammen? Eller misforstod jeg da`? Snuppa! Ja, jeg kan tenke meg å flytte sammen - neste høst for eksempel - men jeg har veldig lyst til å snakke om det og ha en slags plan på det. Fra å ha mye planer om at han skulle flytte hit så har vi gått over til å ikek ha noen plan overhode - og det syns jeg er litt dumt. Jeg vil vel egentlig bare vite at han er sikker på at han skal satse på meg, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. november 2008 #472 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, en slags bekreftelse. En felles enighet om at dere begge to er "all in". Det er deilig! Har dere snakket noe om det i det hele tatt etter at han flyttet dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. november 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, en slags bekreftelse. En felles enighet om at dere begge to er "all in". Det er deilig! Har dere snakket noe om det i det hele tatt etter at han flyttet dit? Vi har vel bare vært innom det en gang eller to - men ikke mer. Og vi har ikke snakket skikkelig om det, bare nevnt det. Før snakket vi stadig om hvor fint det skulle bli når vi endelig skulle være sammen hele tiden og nå er det kanskje litt anti-klimaks når han endelig er her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. november 2008 #474 Del Skrevet 28. november 2008 Tja.. kanskje. Men det virker da som at du gleder deg like mye hver gang du skal besøke han, eller omvendt, og at å sove sammen osv er det beste som finnes. Så helt anti-klimaks er det vel ikke? Hva med å bare spørre om han syns det er en god ide å gjøre det neste år da? Må dere begge flytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. november 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 28. november 2008 Tja.. kanskje. Men det virker da som at du gleder deg like mye hver gang du skal besøke han, eller omvendt, og at å sove sammen osv er det beste som finnes. Så helt anti-klimaks er det vel ikke? Hva med å bare spørre om han syns det er en god ide å gjøre det neste år da? Må dere begge flytte da? Å ja - jeg gleder meg like mye hver gang vi skal ses jeg... Nei, vi kan flytte sammen hos meg - det er plass når vi bare får ferdig ett soverrom til i kjelleren og får gjort kjellerstua helt klar. Det er et veldig ok hus og gode muligheter for oss der. Vi kan faktisk stelle istand vaskerommet nede til et stort bad og har neda rom for å innrede ett soverom til der nede - om f.eks datteren hans vil bo hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. november 2008 #476 Del Skrevet 28. november 2008 Men da høres det jo ut som at det er en fantastisk god plan. Det er fantastisk å bo sammen med noen man virkelig går godt sammen med.. absolutt alt i hverdagen blir bedre når man er to, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 28. november 2008 #477 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg rekker ikke å skrive så mye, men jeg er helt enig med det Supramundane har skrevet i dag. (Jeg vil heller ikke kline, altså.) Det er fredag, det er fint vær, og det er snart på tide med lunsj. Lunsjen her suger, men det er uansett et avbrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. november 2008 #478 Del Skrevet 28. november 2008 Ingen som vil kline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 28. november 2008 #479 Del Skrevet 28. november 2008 Ingen som vil kline! Å, ok da, jeg pleier ikke å være så vanskelig å be. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 28. november 2008 #480 Del Skrevet 28. november 2008 Å, ok da, jeg pleier ikke å være så vanskelig å be. Fnis. Det var første gangen jeg har brukt det smilefjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå