Roadrunner Skrevet 4. april 2013 #10201 Del Skrevet 4. april 2013 Har sett litt bilder her og der, og ser ut til at dere har hatt en helt super tur. Mye å se og mye opplevelser! Kjedelig med treningssenteret, men kan jo være det dukker opp litt instruktørmuligheter igjen annet sted? Du har jo en god dose erfaring nå Koselig å se deg innom KG en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. april 2013 #10202 Del Skrevet 4. april 2013 Hyggelig å høre fra deg! (Selv om jeg jo har sett at du fremdeles er i live ) Kjedelig at treningssenteret legger ned da! Det er ikke noen mulighet for å få noen timer på sats da? Om ikke annet så ligger vel det gamle treningssenteret kanskje litt krøkkete til med tanke på ny jobb og der du bor? Da er det jo bedre å ha treningssenter rett ved jobb. Høres ut som om du hadde en deilig påske i Istanbul! Det er et av mine drømmereisemål også, antar at det anbefales? Var påsken en ok tid å reise med tanke på temperatur, mengde turister og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. april 2013 Forfatter #10203 Del Skrevet 8. april 2013 God morgen! Innom på en mandag formiddag. Har sovet ufattelig urolig i natt - typisk søndag etter å ha sovet mye og lenge i helga, men er så pigg som rakkern uansett. I dag skal jeg melde meg inn på Sats vegg i vegg, har jeg tenkt - så får vi se. Jeg tror at timene hos Sats er slike ferdigtygde. Altså at man må kjøre timer som er laget av andre og det har jeg ikke særlig lyst til.. men vi får bare se. Istanbul er helt klart å anbefale som reisemål Juliane. Ja den tiden her var veldig bra. Temperaturen var varierende, men det var ikke så mye turister enda og det var en fordel. Høysesongen kommer litt senere. Vi hadde alt fra 7 pluss til 27 pluss på de dagene vi var der, så ja.. variert. Påsken merket vi ikke noe til for det har de jo ikke der (muslimsk), så påsken var en perfekt tid å dra på. Maten var fantastisk og rimelig, det var ufattelig mye fint og spennende å se på og det var i det hele tatt veldig bra. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. april 2013 #10204 Del Skrevet 8. april 2013 Sovet urolig i natt jeg også, og tok lang tid før jeg fikk sove i går kveld. Men pigg som rakkern? Neppe Ikke helt vrak heller da, kunne vært verre Håper Sats blir en hyggelig opplevelse! Og utrolig kjekt med noe vegg-i-vegg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2013 #10205 Del Skrevet 8. april 2013 God formiddag. Jeg har også sovet dårlig, men for meg er det ikke noe nytt. Jeg sover dårlig hver natt for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. april 2013 #10206 Del Skrevet 8. april 2013 Nå hoppet Istanbul enda lenger opp på ønskelista! Ferdigtygde timer skjønner jeg godt at du ikke er så interessert i, altså! Men du gikk vel opp endel i lønn i ny jobb såvidt jeg husker, så da trenger du kanskje ikke pengene heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2013 #10207 Del Skrevet 20. april 2013 *tørker støv og pynter med blomster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juli 2013 #10208 Del Skrevet 17. juli 2013 Noen har det for travelt for KG for tiden...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå