Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Uff da :(

Ferie er sårt tiltrengt, skjønner jeg!

Og jeg tenkte meg at du kom til å fikse den testen bra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyller på med litt fjøskaffe. :kaffekopp: Og håper at de siste timene fram mot ferien går fort. :klem:

Skrevet

Innom og hilser på etter en lang ferie.

Ser du er på ferie og koser deg, og håper du nyter skikkelig! :klem:

Skrevet (endret)

Velkommen hjem! :blomst:

Endret av Roadrunner
Skrevet

*tørker støv her*

Skrevet

*hjelper Sauen, sparker bort litt hybelkaniner også*

:fnise:

:lete:

Alt vel med tiger'n?

Skrevet

Alt vel - har det travelt på jobb og har akkurat kommet hjem fra ferie, så har ikke tatt meg tid til å komme innom her :)

Kort oppsummert: Super ferie tross variabelt vær, spist og drukket for mye, men er litt brun, spå vi får si det går opp i opp sånn ca :fnise:

Jobb er gøy men fortsatt en smule forvirrende, jeg har fått brev fra eierskifteforsikringsselskapet til hun som kjøpte huset mitt med klage på fukt i kjelleren, jeg skal til hjemtraktene og feire datteren til helga og ellers er det meste ok.

:nigo:

Skrevet

Koselig med et livstegn fra Tiger'n. :klem:

Skrevet

:strix:

Koselig med oppdatering!

Godt å ha deg hjemme igjen :klem:

Og variabelt vær på ferie vet jeg alt om (vurderer solarium i morgen for å prøve å tviholde på det lille som er av farge, men vurderer å gi opp prosjektet før jeg har forsøkt).

Håper det løser seg med fukt-problematikken, og at dere får en kjempekoselig feiring av datteren!

• 2 uker senere...
Skrevet

Sneiser innom på en fredag formiddag ;)

Alt vel, men lite KG-gira om dagen, så det blir bare en kikk innom i ny og ne. Ser dere jo alle på FB, og da er det liksom ikke så farlig...

God helg!

Skrevet

Koselig med en "sneis" innom :nigo:

Håper alt står bra til i tigerstaden.

God helg! :klem:

Skrevet

Morn-morn! :kaffekopp:

Koselig med et livstegn fra deg her. :klem:

Skrevet

God påskeukemandag!

Rolig på jobb og på offentlig transport i dag - nesten litt nifst å være helt alene ventende på perrongen en stund (heldigvis kom det et par til, så jeg ikke trodde jeg hadde gått feil :ler:)

Ny jobb er så fantastisk. Jeg får ikke uttrykt hvor moro det er å gå på jobb og glede seg til å gå løs på dagen. Det er spennende, variert, vanskelig og nytt - gøy!

Så skal jeg snart på tur igjen - onsdag drar jeg til Istanbul med mamma og datteren. Det blir kjempestas - tror jeg :) Gleder meg til å se byen og alle severdigheter - og gleder meg til å være sammen med dem begge.

Skrevet

God palmemandag (?) :kaffekopp:

Så godt å høre at du stortrives i ny jobb!

De glimtene jeg har fått på FB og andre steder lover i alle fall godt, ser ut til at du har spennende og varierte dager! (og noen av oss kan jo bli rent grønne...).

Istanbul høres slett ikke dumt ut, godt å komme bort litt av og til. Og moro med opplevelser! Her går det i litt småsparing og sosialt på hjemmefronten om dagen, oppdaget plutselig at jeg har planer hver helg frem til månedsskiftet mai/juni :daane:

Trenger ferie... :fnise:

Kos deg, ha en strålende mandag! :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

God formiddag - for den som måtte titte innom.

Tilbake på jobb igjen etter en veldig flott påsketur til Istanbul. Det var veldig fint å tilbringe tid med mamma og datteren - og det var en utrolig by. Mye å se på, mye å oppleve.

Vi testet hammam og vi var i Hagia Sofia, den blå moske og på krydderbasar - og en haug annet. Skikkelig stas!

Godt å komme hjem også - og greit å være tilbake i tralten. Fikk beskjed av kjæresten at neste påske ville han være sammen med meg og ikke være igjen hjemme lene mens jeg er på tur. I fjor var jeg jo på jentetur på Kreta... :sjenert:

Skjønner ham godt jeg og er igrunnen enig. Han hadde kjedet seg endel - og jeg har forståelse for det.

Ellers har treningssentert mitt gått konk. Skal dit i dag og hente tingene mine og nå må jeg finne meg et nytt senter. Ja, ja... litt kjipt for det var ok ekstrapenger og det var også fint å måtte trene de dagene jeg gjorde, men sånn er det jo bare. Nå er det Sats vegg i vegg med jobben, så jeg kommer nok til å satse på å melde meg inn der. Må jo ha et sted å trene!

Ellers.. ? Njæh... ikke mye annet å si.

Skrevet

Høres ut som en herlig tur :)

Skrevet

Heisann! Så koselig å se deg her. :hoppe:

Den påsketuren din høres helt herlig ut. Blir helt misunnelig hver gang jeg ser bildet fra krydderbasaren... Men jeg skjønner godt at kjæresten har lyst til å tilbringe påsken sammen med deg. Er vel bare å begynne å se etter romantiske reisemål for neste påske det. :jepp:

Litt fjøskaffe? :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...