Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den andre saken ble også diskutert ja. Ikke helt konkludert der, så vet ikke helt hva det blir.

Men strålende start på dagen i dag. Sov til halv ni, skvatt opp og spiste - og dro på to timers yoga. Det var digg det! Herlig å være på gamle stedet hos gamlelæreren. Han er så utrolig dyktig. Dessuten moro, krevende og nå helt mør i kroppen.

Skal straks avgårde for å hjelpe datteren, så er det venninnebesøk og venninnemiddag. Travelt : ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin helg, helt klart. Nå sitter jeg og sløver og trekker ut frokosten, og småpratet med Mamma. Trivelig. Utrolig koselig i går, hos venninner. Fikk herlig middag og satt lenge med venninne og datteren. Stas å få tilbragt mye tid med datteren igjen.

I dag har jeg tenkt å komme meg innover ganske tidlig, så jeg har ettermiddag og kveld hjemme før uka begynner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy fader for en jævlig tur hjem. Brukte over tre timer på en tur som vanligvis tar under to. Phu...

Masse trafikk, fryktelig glatt og dessuten snø og føyk. Huff.. Men jeg kom hjem og nå er det sofa og avslapping utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Ja hadde jeg visst det skulle være så ille hadde jeg reist fra morran. Men nå blir det en stund til neste tur oppover, så da håper jeg det er bedre føre ved neste korsvei, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Utrolig trøtt i dag tidlig, og slet for å komme meg ut av senga, men det gikk. Har trent og føler meg mye bedre, for jeg var sjukt støl etter lørdagens yogaøkt (forsåvidt er jeg det fortsatt, men jeg har fått varmet opp musklene på nytt og da føles det jo bedre enn så lenge...).

Siste uke på jobben. Merkelig følelse og merkelig å snart skulle ett annet sted, men jeg gleder meg stort sett bare nå altså. Kjenner jeg har lyst til å avslutte med stil og jobbe hardt denne uka.

Åh mer :kaffekopp: før jeg klarer si noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Skikkelig trøtt mandag her også! Plagsomt å være så trøtt at en får vondt i hodet, altså. Ha en fin siste uke på jobb. Kjenner igjen følelsen av å ville avslutte med stil. Det gir en tilfredstillelse for en selv, før en starter med blanke ark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimmet og klar med et ryvita og en boks makrell foran meg til dagens frokost nummer to :nigo:

Det ble selvsagt alfor sent i går og. Ble sittende og se på "Taken" på tv og da ble det halv tolv før lyset ble slukket - og når jeg måtte opp igjen 5.15, så er det for sent. Spesielt ettersom jeg egentlig var leggeklar klokka halv ti... :sjenert: Er jo bra teit når jeg utsetter meg for det sjøl.

Resultatet var at da jeg kom på treningssenteret i dag så fant jeg ikke igjen sykkel-cd'ene mine og fikk helt panikk. Jeg var jo så sikker på at jeg puttet dem i sekken i går :overrasket: Så jeg måtte i skapet og der lå det heldigvis tre cd'er og to av dem var bruktbare og bra, så time ble det... Og da jeg kledde av meg og stappet treningstøyet i sekken etter timen, fant jeg de ti andre cd'ene.. ganske lett å finne også faktisk :flau:

Ja jeg trenger mer søvn.

Og mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Tidlig i seng til kvelden med andre ord...

Håper resten an dagen går greit, du får bøtte innpå :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hehe, jeg er også så trøtt nå at jeg snurrer rundt min egen akse og gjør og sier mye rart. Du får komme deg i seng tidlig i kveld, så er du mer uthvilt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er også så trøtt nå at jeg snurrer rundt min egen akse og gjør og sier mye rart. Du får komme deg i seng tidlig i kveld, så er du mer uthvilt i morgen :)

Du og, høres det ut som :opplyser:

Har faktisk - tross alt - hatt en ganske effektiv dag her - og nå er det bare tre igjen så er det NY JOBB :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jepp, her blir det ikke sent i kveld. Heldigvis har jeg seinvakt i morgen, og kan sove helt til 8. Det er deilig :)

Ja, tenk bare tre dager. Det kommer til å gå kjempefort! Er du spent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...