Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2013 #10101 Del Skrevet 26. januar 2013 Åååå, så herlig! Skjønner godt at du er lykkelig nå, og det er deg vel unt God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #10102 Del Skrevet 26. januar 2013 Den andre saken ble også diskutert ja. Ikke helt konkludert der, så vet ikke helt hva det blir. Men strålende start på dagen i dag. Sov til halv ni, skvatt opp og spiste - og dro på to timers yoga. Det var digg det! Herlig å være på gamle stedet hos gamlelæreren. Han er så utrolig dyktig. Dessuten moro, krevende og nå helt mør i kroppen. Skal straks avgårde for å hjelpe datteren, så er det venninnebesøk og venninnemiddag. Travelt : ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. januar 2013 #10103 Del Skrevet 26. januar 2013 Høres ut som en travel, men fin lørdag! Kos deg masse Blir yoga her i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. januar 2013 #10104 Del Skrevet 27. januar 2013 Høres ut som du har en fin helg på hjemlige trakter God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #10105 Del Skrevet 27. januar 2013 Fin helg, helt klart. Nå sitter jeg og sløver og trekker ut frokosten, og småpratet med Mamma. Trivelig. Utrolig koselig i går, hos venninner. Fikk herlig middag og satt lenge med venninne og datteren. Stas å få tilbragt mye tid med datteren igjen. I dag har jeg tenkt å komme meg innover ganske tidlig, så jeg har ettermiddag og kveld hjemme før uka begynner igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. januar 2013 #10106 Del Skrevet 27. januar 2013 God tur hjemover - kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #10107 Del Skrevet 27. januar 2013 Å fy fader for en jævlig tur hjem. Brukte over tre timer på en tur som vanligvis tar under to. Phu... Masse trafikk, fryktelig glatt og dessuten snø og føyk. Huff.. Men jeg kom hjem og nå er det sofa og avslapping utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. januar 2013 #10108 Del Skrevet 27. januar 2013 Godt du kom deg vel hjem. Har tenkt på deg og turen hjem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #10109 Del Skrevet 27. januar 2013 Takk! Ja hadde jeg visst det skulle være så ille hadde jeg reist fra morran. Men nå blir det en stund til neste tur oppover, så da håper jeg det er bedre føre ved neste korsvei, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. januar 2013 #10110 Del Skrevet 27. januar 2013 Huff, hørtes ut som en drittur! Og du hadde vel tenkt deg å komme hjem litt tidlig også, hadde du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. januar 2013 #10111 Del Skrevet 28. januar 2013 Tenkte på turen din jeg også, godt å høre at du er vel hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #10112 Del Skrevet 28. januar 2013 God morgen! Utrolig trøtt i dag tidlig, og slet for å komme meg ut av senga, men det gikk. Har trent og føler meg mye bedre, for jeg var sjukt støl etter lørdagens yogaøkt (forsåvidt er jeg det fortsatt, men jeg har fått varmet opp musklene på nytt og da føles det jo bedre enn så lenge...). Siste uke på jobben. Merkelig følelse og merkelig å snart skulle ett annet sted, men jeg gleder meg stort sett bare nå altså. Kjenner jeg har lyst til å avslutte med stil og jobbe hardt denne uka. Åh mer før jeg klarer si noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2013 #10113 Del Skrevet 28. januar 2013 Fyller på med kruttsterk fjøskaffe, slik at du får krefter til å stå på skikkelig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. januar 2013 #10114 Del Skrevet 28. januar 2013 Håper du får en fin siste-uke på jobb og at alt løser seg med sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. januar 2013 #10115 Del Skrevet 28. januar 2013 Skikkelig trøtt mandag her også! Plagsomt å være så trøtt at en får vondt i hodet, altså. Ha en fin siste uke på jobb. Kjenner igjen følelsen av å ville avslutte med stil. Det gir en tilfredstillelse for en selv, før en starter med blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #10116 Del Skrevet 29. januar 2013 Trimmet og klar med et ryvita og en boks makrell foran meg til dagens frokost nummer to Det ble selvsagt alfor sent i går og. Ble sittende og se på "Taken" på tv og da ble det halv tolv før lyset ble slukket - og når jeg måtte opp igjen 5.15, så er det for sent. Spesielt ettersom jeg egentlig var leggeklar klokka halv ti... Er jo bra teit når jeg utsetter meg for det sjøl. Resultatet var at da jeg kom på treningssenteret i dag så fant jeg ikke igjen sykkel-cd'ene mine og fikk helt panikk. Jeg var jo så sikker på at jeg puttet dem i sekken i går Så jeg måtte i skapet og der lå det heldigvis tre cd'er og to av dem var bruktbare og bra, så time ble det... Og da jeg kledde av meg og stappet treningstøyet i sekken etter timen, fant jeg de ti andre cd'ene.. ganske lett å finne også faktisk Ja jeg trenger mer søvn. Og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. januar 2013 #10117 Del Skrevet 29. januar 2013 Tidlig i seng til kvelden med andre ord... Håper resten an dagen går greit, du får bøtte innpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. januar 2013 #10118 Del Skrevet 29. januar 2013 Hehe, jeg er også så trøtt nå at jeg snurrer rundt min egen akse og gjør og sier mye rart. Du får komme deg i seng tidlig i kveld, så er du mer uthvilt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #10119 Del Skrevet 29. januar 2013 Hehe, jeg er også så trøtt nå at jeg snurrer rundt min egen akse og gjør og sier mye rart. Du får komme deg i seng tidlig i kveld, så er du mer uthvilt i morgen Du og, høres det ut som Har faktisk - tross alt - hatt en ganske effektiv dag her - og nå er det bare tre igjen så er det NY JOBB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. januar 2013 #10120 Del Skrevet 29. januar 2013 Jepp, her blir det ikke sent i kveld. Heldigvis har jeg seinvakt i morgen, og kan sove helt til 8. Det er deilig Ja, tenk bare tre dager. Det kommer til å gå kjempefort! Er du spent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå