Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Flink!

Burde kommet igang med styrke jeg også, men har foreløpig mest fokus på kondisjon og utholdenhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Ser du har hatt en fin helg, og gleder meg over det. :klem:

Har du fått formulert den mailen til dustesjefen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Flink pus har trent gjennom styrkeprogrammet på morran i dag. Veldig fornøyd :nigo: Det tar bare en halvtime og da er det lettvint å få kjørt gjennom på morran. Deilig å være ferdig for dagen lissom.

Jeg skrev mailen på fredag og la den på kladd. Så får se over den nå , tenker jeg, senede og bare vente på smellen :sukk: Dette føles veldig unødvendig.

Tok igjen all den liggende klesvasken og fyrte i går. Ble sittende og se film til klokka ble altfor mye også. "En ganske snill mann" på NRK3. Den var fornøyelig!

Slet litt med å sovne, men er ikke så verst trøtt i dag likevel. Kommer nok, tenker jeg :roll:

Mer :kaffekopp:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke pusen! :5:

Link til styrkeprogrammet? :sjenert::trene:

Krysser fingrene for at du får en ok respons på eposten, og at det ender opp som en ikke-sak.

Jeg var ikke så verst trøtt i dag morges, men nå merkes det gitt... :natti: Enda jeg ikke ble sittende oppe og se sen film i går.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke sendt mailen, men skrevet om. Satser på å sende rett før jeg går, så får jeg vel svar i morra...

Her: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Du må finne ut av vektbelastning sjøl, men det er ellers veldig greit altså. Jeg liker det godt og tror jeg skal kunne kjøre dette noen ganger i uka og få en grei bedringskurve.

Det rare er at jeg enda ikke er trøtt :overrasket: Når kommer det og tar meg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Skal studere programmet og se om jeg ikke kan få inn ei økt eller to i uka jeg også (kunne det bare bli LITT mindre folk på treningssenteret :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var solkrem faktor 50 smurt i fjeset - i kontrast til iskaldt drittvær ute lissom :ler:

Skal jo til sørligere strøk om noen uker og har tenkt at littegranne solarium antagelig er smart, så jeg ikke blir svidd etter fem minutter der nede. Så jeg tok en time forrige uke - 12 minutter for å være helt nøyaktig - og hva blir jeg: Jo brent på vristen :ler::flau:

Gjett om jeg trenger litt forberedelse ja... :roll:Jeg hadde smurt meg i ansiktet og på byrstkassa, men ikke på vristene. Har spart igjen litt til dem denne gangen ja. Nå får det virke litt, så stikker jeg for å slikke sol (i 10 minutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Skal studere programmet og se om jeg ikke kan få inn ei økt eller to i uka jeg også (kunne det bare bli LITT mindre folk på treningssenteret :sukk: )

Det går snart over. Ei eller to uker til så er de fleste januartrimmerne ristet av :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt sol et par ganger jeg også, og tenkte jeg skulle prøve å få til to ganger i uka frem til vi reiser. Ikke blitt brent da, selv om jeg har kjørt 16 minutter begge gangene. Har knasket litt betakaroten i et par uker også, for å kanskje gi et noe bedre grunnlag og en hud som tåler litt ekstra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper du får positiv respons på mailen. Unødvendig å lage sak ut av noe sånn helt på tampen av arbeidsforholdet ditt, synes jeg!

Soltime høres deilig ut. Det hadde nok gjort seg, for jeg føler meg skikkelig vinterbleik nå!

Og sydentur høres veeeldig fristende ut. En smule misunnelig, må jeg innrømme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Da var spinningen unnagjort og morgenfrisk pus er på plass. Det er faktisk ekstra godt med trening om morran når det er kaldt. Da kommer man skikkelig i gang og er varm fra start. Digg!

Ja det oppleves som helt unødig å lage en sak av dette, men det blir det nok. Jeg har fått svar om at vi må ta en prat i morgen (han har ikke tid i dag). Tipper jeg må gi den fra meg :forvirret: Men da kommer jeg til å fortelle alle om det - virkelig.

Sol var godt, men med faktor 50 i fjeset og ei uke med betakaroten under beltet ble jeg likevel litt rosa i kinnene altså... Jeg trenger helt klart noen forberedelsestimer :opplyser: Har tenkt å lange innpå betakaroten helt frem til turen og ta sol litt nå og da - kanskje bare 10 minutter i uka til å begynne med, eller 5 minutt to ganger i uka. Må få littegranne grunnlag. Og jeg føler meg også innmari vinterblek.

Våknet forøvrig klokka fem - helt av meg selv i dag. Og ettersom jeg skulle opp kvart over så sto jeg like godt opp, men det kvarteret ekstra kjenner jeg at jeg skulle hatt gitt :overrasket: Begynner å gjespe allerede.

Vel, vel: Mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betakaroten her også, og vurderer å få tatt sol før treninga i dag (rekker ikke etter treninga siden jeg skal rett på jobb igjen). I dag og fredag kanskje? Godt å få litt farge i kinna før man skal på tur... Aner ikke om denne betakaroten-saken hjelper da... :klo:

Håper møtet med sjefen går greit i morra (selv om jeg også begynner å få bange anelser angående denne saken...). Snakk om å lage suppe av en spiker! Kanskje de vil ha tilbakebetalt tillegget også? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får spørre om det... var ganske klar i mailen min og skrev at jeg anser at premissene for fjorårets tillegg er et ganske annet enn jeg trodde om den skal leveres igjen...

Ja, ja..

Åh jeg sliter så grenseløst med å konsentrere meg om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Skjønner godt at konsentrasjonen ikke er på topp nå for tida. Det er jo bare halvannen måned til du begynner i ny jobb, og da er det temmelig vanlig å miste litt fokus der man er.

Håper virkelig møtet i morgen går greit! Temmelig utrolig om sjefen tar tilbake noe du oppfattet som en del av et lønnsoppgjør.

Høres ut som litt sol og grunnlag er smart før turen, etter som du blir ørlitt brent av den sola du har tatt. Ikke morsomt å bli helt svidd når man kommer til varmere strøk!

Trøtt? Litt :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Katastrofene man må klarere når man er mamma.... :roll:

Datteren ringte og kunne fortelle at nå hadde vaskemaskina tatt kvelden. Sukk. Fortvilt og lei, og jeg måtte tenke litt jeg og. Så sjekket jeg Finn, fant brukt maskin til 700 kroner - det kan jeg spandere på henne - og fikk meldt selger og spurt om den fortsatt er der.

Det er den og dermed er nummer og annet formidlet og dagen er reddet.

Av og til går det forbløffende glatt å ordne opp - takk og lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag osv.... Humpday og jeg føler meg sliten. Vet ikke om det er kulda, eller hva, men jeg gleder meg jammen alt til helg... :sjenert:

Lang dag i dag også. Regner ikke med å være hjemme før kvart på åtte i kveld sånn ca, men har tenkt å forsøke å få lagt inn styrkeøkta på starten av ettermiddagen, altså før sykkel og coretime - så er liksom alt unnagjort. Om jeg greier å komme meg på yoga i morra og tar en styrkeøkt fredag morgen også, så har det vært ei god treningsuke i allefall :jepp:

Ellers smakte det med :kaffekopp: i dag og gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Flere som er slitne her. Den kulda tar på meg, i hvert fall. Og dessuten synes jeg januar er en tung måned. Full rulle etter en rolig og god jul, kaldt, mørkt og ikke noe spesielt som skjer. Når januar er over, føler jeg det verste er unnagjort av vinter, og det er godt :)

Og du er jammen kjempeflink på treningsfronten! Bøyer meg i støvet.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Godt at du fikk reddet datteren i går kveld. Hun er heldig som har en mamma som deg, som tar utfordringene på strak arm og finner en løsning. :jepp:

Og masse-masse lykke til med samtalen med sjefen i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på den iPad-praten i dag, kjenner jeg! Håper du klarer å stå på krava og han skjønner at det er helt urimelig å skulle ta fra deg lønna di!

Jeg gleder meg forresten også til helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...