Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Du verden for noen dager... Syns dagene bare flyr!

I dag har jeg hatt sykkeltime, møte, lunsj og deretter har jeg stressa hjem for å slippe inn kabeltvmontør mellom 13 og 15 :roll:

Så nå, etter å ha sovnet på sofaen klokka sju :overrasket: så har jeg benket meg foran Nobelkonserten og føler meg ganske i vater :ler:

I morgen skal jeg forsøke å få tak i midlertidig kjøretillatelse, bestille Oboskort, Coopkort, tippekort, Ikeakort oss oss. Nå hadde det vært greit å få det meste på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings!

Så uhyggelig trøtt i dag og utrolig glad det er humpday og straks bare nedoverbakke mot helga. Stønn.... I dag har jeg planer om å få ordnet litt. Må få tak i midlertidig kjøretillatelse, diverse kort og kanskje de siste par julegavene.

Har igjen noe til både mamma og datteren, og er litt usikker på hva det siste til datteren blir... Hm.... Ja, ja - det ordner seg vel bare jeg kommer meg ut og gjør noe med det.

Sykkel i ettermiddag, deretter hjem. I morra skal jeg ut med kollega og feire ny jobb - det blir stas :ler:

Nå MÅ jeg ha mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Håper trøttheten gir seg ut over dagen! Det kan være fysisk vondt å være så trøtt, altså.

Datteren har kanskje noen julegaveønsker? Litt lettere å kjøpe noe om folk faktisk ønsker seg noe, synes jeg.

God humpday, Suzy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada det har hun og jeg har alt kjøpt stekepanne og noe cupcakelage-greier som hun ville ha. Ellers er det kjøkkenvekt otg kjeler hun vil ha, men kjøkenvekta har jeg tipset tante om at hun ønsker seg. Syns jeg skal ha noe mer til henne lissom....

Ja, ja.. tror jeg skal stikke opp på Galligani og se om jeg enten finner noe av serviset hun sparer på, eller finner en liten kjele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til datteren? Og hva slags servise samler hun på? (Hilsen juliane som fremdeles ikke klarer å bli enig med A om et servise...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble fire drikkeglass fra Rosendahl og en rund Rosendahl Grand Cru termokanne tilslutt. Hun samler på Tid fra Porsgrunn porselen. Fint, syns jeg. Og om du skulle trenge enda fler valgmuligheter så samler jeg på Edme (plain) fra Wedgewood :ler:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!

Nå begynner jeg å bli kraftig lei av mørke og kulde altså. Ikke gøy i det hele tatt :(

Jeg er trøtt når jeg legger meg og omtrent like trøtt når jeg står opp igjen, kjennes det som. Jeg gleder meg veldig til juleferie nå altså!

Har ambisjoner om å få til yoga midt på dagen i dag. Trenger så mye bevegelse jeg overhode kan få til nå. Syns jeg sveller opp for hver dag som går. Bleik, feit og stusselig. Nei den vinteren er virkelig ikke mye stas! Etter juleferien er det full fart igjen. Da må jeg skru opp intensiteten :opplyser:

Men før jeg sutrer meg helt ihjel, så har jeg slike på meg i dag: http://epla.no/handlaget/produkter/493956/ og det er jo strengt tat tnok til å gjøre en glad :ler:

Nok :kaffekopp: nå, så skal du se det blir fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule! :hoppe:

Lei bleik, dvaskete, feit og uggen kropp jeg også... Men jeg har ikke hatt guts til å gjøre noe med det på flere uker, vært for mye som skjer her rett og slett.

Kjenner det skal bli godt å komme bort noen dager... Klar for tur!

God helg, kos deg masse!

(jeg flykter fra snøstorm...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Daria :hoho: You made my day!!

Jeg har besluttet å skippe yogaen i dag. Orker ikke og det tar litt for mye tid ut av dagen min. Litt svart samvittighet, men forsøker å gi blaffen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I aim to please :fnise:

Svart samvittighet er hvertfall ikke godt for noe som helst -dagens trening er å trene på å gi blaffen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag morgen!

Rett og slett temmelig våken på en mørk mandagsmorgen. Har hatt ei rolig helg, så det er kanskje ikke så rart. Var hjemme fredag til lørdag og fikk svippet innom de fleste og delt ut gaver i hytt og pine. Veldig flott. Da er det null flere bekymringer på den fronten.

Nå sitter jeg litt på nåler. Skal opp på nyjobben og skrive under kontrakt klokka ni :nigo: Spent og gleder meg til å endelig kunne røpe for alt og alle at jeg skal begynne i ny jobb. Det føles ganske deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Ny dag foran meg - spinning unnagjort og motet godt :nigo: Det er virkelig sjelbot å starte dagen på sykkelen, men jeg må endre frokostvanene de dagene. Det blir for tungt med havregrynsgrøt, rett og slett... Får gruble litt på det.

Rolig hjemmekveld i går - deilig. Spiste kjøttboller og rester av fløtegratinerte poteter fra helga - det var yum! Glante på tv og :kline: litt ... :sjenert:

I dag skal jeg til massasje klokka 15 og deretter møte venninne til gaveoverrekking og middag - også hjem utpå kveldingen. Begynner å glede meg til å finne frem julepynten faktisk. Tror jeg må bruke mesteparten av fredagen til å vaske over litt - mest for grønnsåpelukta sin skyld :sjenert: og så få opp treet. Vi har jo to husholdninger, så vi har to trær med fullt utstyr. Jeg lurer litt på å sette opp det ene på loftet og det andre i stua. Kanskje litt overkill, men litt kult også..?

Får se...

Skal sitte mye av dagen med knotring og mekking i dag og gruer litt. Måtte tålmodigheten finne meg ....

Og mye :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...