Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Kollega av meg er hjemme med oppkastsjau i dag og jeg begynner å bli litt bekymret for egen form. Føler meg temmelig uggen og liker det dårlig. Var helt fin før i dag, men etterlunsj har jeg bare blitt mer og mer uvel :(

Satser fortsatt friskt på at det bare går over innen sykkeltime i efta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hivde inn et par knekkebrød og føler meg bedre nå - så er det bare å satse på at jeg kan fake it og komme meg gjennom timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

På plass på min fredag (jeg har ukas siste dag i dag)- i morgen er det min aller siste sykemeldingsdag og nå er det nok også. Kommer til å bruke noen feriedager de siste fredagene frem til jul og i romjula - så blir det en fin og rolig førjulstid uansett :)

Det ble sykkel og coretime i går. Var uggen, men lot som ingenting og det gikk greit. Fortsatt litt gruffete i magen, men satser på at det bare var fordi jeg har spist julemat mange dager på rad og ikke noe bassilusker.

I dag har jeg hele ettermiddagen og kvelden hjemme og gleder meg. Skal få ryddet litt, vasket noe klær osv. Har følelsen av å ikke ha vært hjemme mer enn et par timer på aldri så lenge - selv om det egentlig ikke er så ille. Må få kommet meg i en bank og få tatt ut noe kontanter også. Føler meg helt hjelpeløs når jeg ikke har kort eller noe :vetikke:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

Hvordan går det med formen?

Kjenner følelsen med å ikke ha vært innom hjemme stort den siste tiden. Samme her... Så nå har jeg avlyst ettermiddagens treningsøkt og satser på å være effektiv på andre områder i stedet. Er rett og slett nødt til å få unna litt av det som henger over meg (som å hente ut litt på en resept, vaske klær, pakke en bag til helgen ++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neisj, RR, du var da 5 minutter innenfor fristen! :jepp:

Fredag på en torsdag ja, det kunne jeg tenkt meg også!

Så frustrerende å ikke ha lommebok, hvor lang tid tar det før du får nye kort osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi korrekte ser jeg :ler:

Jeg må komme meg i en bank, hente ut resept og fikse div annet jeg og. Dessuten føler jeg meg helt rotløs når jeg bare svirrer rundt og bare såvidt rekker å slå meg ned hjemme før jeg må videre.

Tar fort ei ukes tid før kotene kommer - så engang ut i midten av neste uke vel :roll:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Skjønner godt at det er kjipt å ikke ha kort, altså. Jeg hadde vel blitt helt lammet, for jeg har nesten aldri kontanter på meg. Håper du får kort kjapt nå!

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker normalt ikke over hvor mye jeg bruker bankkortet, men tenkte på deg i dag da jeg dro kortet for ørtende gang i løpet av kort tid... Går jo helt på autopilot! Bare styr uten kort i disse førjulstider... Skal prøve å huske å ikke ha alle kortene i lommeboken når jeg er på tur, greit med noe i bakhand...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på samme intro'n som i går, men noen timer tidligere:

Mårnings! :kaffekopp:

:fnise:

Håper du får en fin fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ut kontanter da jeg skulle på lagersalg i forrige uke, men kjøpte ingenting. Og nå skjønner jeg ikke engang hvordan skal skal få brukt dem opp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag formiddag!

Litt sent på'n i dag - dvs det er jeg egentlig ikke. Jeg dro hjemmefra en drøy halvtime før jeg pleier og løp en halvtime på mølla før jeg dro på jobb, men når jeg først hadde kommet hit har det bare gått i ett. Det var mye å ta igjen etter fredagsfri :roll:

Fortsatt ikke helt på plass med det, men jeg driver nå på.

Helga har vært bra. Var på Edderkoppen på lørdag og spiste godt - og så på temmelig morsom forestilling med Vazelina og Øyvind Blunck aka Fridjof. Jeg må innrømme at jeg ikke syns Blunck er så sinnsykt morsom, men det var helt ok - og musikken var jo strålende. Det var surt og kaldt nede i byen, og mye folk overalt, så vi ble ikke der så lenge - men det ble da sent nok for vi ble sittende hos noen naboer og skravle til langt på natt.

Gårsdagen var veldig stille og rolig. Bake pizza var vel det mest utfordrende jeg gjorde på hele dagen :ler:

Nok ei travel uke foran meg igrunnen. Skal ut og feire ny jobb med kollega på torsdag og reiser opp til hjemtraktene tidlig fredag morgen. Gleder meg til det. Tenkte å leke julenisse og komme meg rundt med julegaver til folk her og der med det samme. Blir vel ikke noen tur oppover før i romjula.

Nå har jeg bøttet innpå nok :kaffekopp: til å holde en hel landsby våken, tror jeg :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tider, helt klart. Er litt stolt av meg selv i dag, for jeg tenkte i går at enten må jeg dusje nå (på kvelden) så jeg er ren og pen til i morgen, eller så må jeg gå og trene på morran så jeg får meg en dusj før jeg tropper opp.

Og jeg valgte det vanskeligste og kjedeligste alternativet - nemli gå trene. Og jeg løp, som er det aller verste jeg vet.

*klapper seg selv på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klapper tiger'n på skulderen* Og er både imponert og litt misunnelig! For her har jeg glemt veien til treningssenteret, det dukker stadig opp andre ting og farting hit og dit, og jeg prøver å holde den dårlige samvittigheten unna (for den hjelper jo ikke uansett). Til neste år kanskje? Eller i romjula? Kanskje til uka? Skulle gjort så mye... :sukk:

NYT god samvittighet og så håper jeg du får en fin mandag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...