Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh... altså... det skulle jeg gjerne (*lyver så det renner*), men da sitter jeg på toget til jobb (helt sant!)...

Men skulle jeg noen gang turt å sette min fot på et sånt sted, måtte det jo være fordi jeg faktisk visste hvem instruktøren var. *treningsstudio-angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal prøve å huske på det når jeg drar meg ut av dyna tiiidlig i morgen -egentlig er jeg heldig... :ler:

Se der - da gjorde jeg fredagen din bedre :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mens jeg var på møte i går, så hadde dere det kjempefestlig her... *hmpf*

Men altså... Cotttage Cheese og eplemos? Hva med to Ryvita knekkebrød med ost? :sjenert:

God morgen forresten!

Vil egentlig bare si en ting i dag: T G I F ! ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du må på møte skal da ikke gå utover oss? :vetikke:

Grovbrød med egg til frokost her -og klokka 7 satt jeg på toget og sov *heldig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag!!! :hoppendeglad:

Har tilbragt dagen med Mamma - veldig koselig! Møttes i byen på morran og tuslet butikker, kikket, skravlet og kost oss. Dro hjem til litt sen lunsj og har sløvet her og bestilt oss ferietur til neste år - tur for datteren, Mamma og meg. Stas!

Nå skal jeg pusle igang middagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult!

Klart man må glede seg! Er jo halve gleden ved turen og oppladningen :hoppe:

Er i tankeprosessen med en liten helgetur på vårparten her også, men ikke bestemt oss for hvor turen går ennå. Men moro å gruble litt! Kanskje Riga? Barcelona? London? Praha? Dubrovnik? Så mye å velge i... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandagsmorgen!

Sitter hjemme og jobber i dag - og river meg i håret. Skal legge inn stoff på ny webløsning og selvsagt er det en jobb som medfølger komplikasjoner.... :roll: Passors funker ikke, maler funker ikke og ting blir borte etter at de er lagt inn. Grrr :sur:

Jeg tror sånne jobber er by far de mest irriterende jeg kan komme på å drive med. Greit å sitte her som det ikke er distraksjoner, prat og folk som kommer innom hele tiden da.

Ellers - sånn passe våken på en mandag og har ambisiøse planer om å dra på yoga midt på dagen i dag, selv om det er en og en halv time og tar en time å reise til og fra. Når jeg var på nett halv sju og kan sitte litt utover ettermiddagen, så går nok det fint. Gruer litt, for nå har jeg ikke vært der på et par måneder, men det kommer vel tilbake. Antar det er som å sykle :ler:

Satt på ei vaskemaskin - digg å gjøre husarbeid mens man jobber :husarbeid::hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med litt hjemmekontor da, spesielt når det er sånne kjipe oppgaver som må gjøres. Håper det går seg til etterhvert, og at systemet lystrer!

Yoga ja... Hva er det? :klo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...