Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9721 Del Skrevet 8. november 2012 Utakk er verdens lønn... Så sant! Ny sjans - møt opp på spinning i morra klokka sju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2012 #9722 Del Skrevet 8. november 2012 Eh... altså... det skulle jeg gjerne (*lyver så det renner*), men da sitter jeg på toget til jobb (helt sant!)... Men skulle jeg noen gang turt å sette min fot på et sånt sted, måtte det jo være fordi jeg faktisk visste hvem instruktøren var. *treningsstudio-angst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9723 Del Skrevet 8. november 2012 Hah! Her har jeg trumfkortet - du kjenner instruktøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2012 #9724 Del Skrevet 8. november 2012 Jepp -men det endrer ikke det faktum at jeg sitter på toget klokka 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9725 Del Skrevet 8. november 2012 Heldig med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2012 #9726 Del Skrevet 8. november 2012 Skal prøve å huske på det når jeg drar meg ut av dyna tiiidlig i morgen -egentlig er jeg heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9727 Del Skrevet 8. november 2012 Skal prøve å huske på det når jeg drar meg ut av dyna tiiidlig i morgen -egentlig er jeg heldig... Se der - da gjorde jeg fredagen din bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 #9728 Del Skrevet 9. november 2012 Så mens jeg var på møte i går, så hadde dere det kjempefestlig her... *hmpf* Men altså... Cotttage Cheese og eplemos? Hva med to Ryvita knekkebrød med ost? God morgen forresten! Vil egentlig bare si en ting i dag: T G I F ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. november 2012 #9729 Del Skrevet 9. november 2012 At du må på møte skal da ikke gå utover oss? Grovbrød med egg til frokost her -og klokka 7 satt jeg på toget og sov *heldig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2012 Forfatter #9730 Del Skrevet 9. november 2012 Fredag!!! Har tilbragt dagen med Mamma - veldig koselig! Møttes i byen på morran og tuslet butikker, kikket, skravlet og kost oss. Dro hjem til litt sen lunsj og har sløvet her og bestilt oss ferietur til neste år - tur for datteren, Mamma og meg. Stas! Nå skal jeg pusle igang middagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. november 2012 #9731 Del Skrevet 9. november 2012 Hvor skal dere på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 #9732 Del Skrevet 9. november 2012 Så koselig med en ferietur å se frem til! Håper du nyter kvelden, og får en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. november 2012 Forfatter #9733 Del Skrevet 9. november 2012 Vi skal til Istanbul og det er først i slutten av mars, men kos å glede seg til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. november 2012 #9734 Del Skrevet 9. november 2012 Så kult! Klart man må glede seg! Er jo halve gleden ved turen og oppladningen Er i tankeprosessen med en liten helgetur på vårparten her også, men ikke bestemt oss for hvor turen går ennå. Men moro å gruble litt! Kanskje Riga? Barcelona? London? Praha? Dubrovnik? Så mye å velge i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2012 #9735 Del Skrevet 11. november 2012 Så herlig å ha bestilt tur, så har du noe å se fram til og glede deg til mot slutten av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 #9736 Del Skrevet 12. november 2012 God morgen Håper du har hatt en fin helg, og er klar for ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9737 Del Skrevet 12. november 2012 God mandagsmorgen! Sitter hjemme og jobber i dag - og river meg i håret. Skal legge inn stoff på ny webløsning og selvsagt er det en jobb som medfølger komplikasjoner.... Passors funker ikke, maler funker ikke og ting blir borte etter at de er lagt inn. Grrr Jeg tror sånne jobber er by far de mest irriterende jeg kan komme på å drive med. Greit å sitte her som det ikke er distraksjoner, prat og folk som kommer innom hele tiden da. Ellers - sånn passe våken på en mandag og har ambisiøse planer om å dra på yoga midt på dagen i dag, selv om det er en og en halv time og tar en time å reise til og fra. Når jeg var på nett halv sju og kan sitte litt utover ettermiddagen, så går nok det fint. Gruer litt, for nå har jeg ikke vært der på et par måneder, men det kommer vel tilbake. Antar det er som å sykle Satt på ei vaskemaskin - digg å gjøre husarbeid mens man jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. november 2012 #9738 Del Skrevet 12. november 2012 Så deilig med litt hjemmekontor da, spesielt når det er sånne kjipe oppgaver som må gjøres. Håper det går seg til etterhvert, og at systemet lystrer! Yoga ja... Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2012 Forfatter #9739 Del Skrevet 12. november 2012 Nå har jeg såååå lyst til å feige ut, men jeg skal gå. Skal, skal, skal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2012 #9740 Del Skrevet 12. november 2012 Jepp! Jeg synes du skal gå. Katta er alltid så hæppi etter yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå