Suzy Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #9641 Del Skrevet 22. oktober 2012 God mandag! Oppe, våken og i forholdsvis fin form, selv om jeg hoster og harker fortsatt. I går var den første dagen jeg har følt meg frisk, men det henger igjen endel i lunger osv, som jeg kjenner burde vært ute. Får gå ned og handle noe slimløsende hostesaft snart, tenker jeg. Har hatt en herlig helg. Har sløvet mesteparten av tiden og kost en hel haug med kjæresten min , men også fått ryddet gjennom resten av klærne mine som har ligget i to sekker - usortert, har funnet igjen dvd'ene mine og har fått loftet helt, helt ferdig. Har ryddet litt i boden og båret ut enda mer ræl. Deilig. Føler det blir litt bedre hver eneste dag, rett og slett Denne uka drar kjæresten på golftur. Jeg gleder meg faktisk ganske mye til å være hjemme alene. Får dessuten besøk av venninne, av datteren og kanskje av mamma til og med, så jeg kommer ikke til å lide noen nød Håper bare jeg faktisk får noe alenetid.... Nå må jeg ha noe mer varmt i halsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. oktober 2012 #9642 Del Skrevet 22. oktober 2012 Kjedelig med forkjølelse som ikke helt slipper taket. Håper det siste gruffet forsvinner kjapt! Så deilig å føle at dere er i ferd med å komme skikkelig i orden i nytt hjem! Hadde sikkert vært godt med litt alenetid for deg, så du kan kose deg og nyte alt sammen i ro og fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2012 #9643 Del Skrevet 22. oktober 2012 Høres ut som en herlig helg med avslapning og kos! Håper gruffet i luftveier og halsen gir seg raskt, sånn at du er tilbake i kjempeform. Vet så altfor godt hvor kjipt det er med luftveisgruff i altfor lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #9644 Del Skrevet 23. oktober 2012 God morgen! Har hatt morgenspinn på litt redusert intensitet og det gikk igrunnen bra, selv om jeg kjente at jeg ikke var helt 100 prosent enda. Men noen dager til så begynner det å hjelpe tenker jeg Neste uke skal jeg være tilbake i knallform Litt dårlig oppladning. Har vært våken noen ganger i natt av kribling i halsen. Tror jeg har hostet så jeg har våknet, for jeg har slitt med å få roet ned og sove igjen. Kjipt. Men nå er denne ukas tidlig-tidlig ferdig og da er det jo greit. Kjæresten drar avgårde i morra og du har rett Purple - det kommer til å bli herlig å nyte litt fred og alenetid Det er jo rart med det. Jeg er egentlig så vant til å være alene og har strengt tatt både nytt det og vært litt avhengig av det i mange år, men nå begynner jeg å bli så inngått med kjæresten at jeg opplever å ikke føle behovet for å være så mye alene lenger. Sprøtt... Tror vi begynner å bli litt skummelt tette. I går lurte jeg på om jeg skulle handle middag på vei hjem, jeg hadde nemlig skikkelig lyst på laks med fløte, pasta og brokkoli, men nei - han hadde handlet, så det trengte jeg ikke. Nei, nei, tenkte jeg og dro rett hjem. Vel inne av døra går jeg på kjøkkenet for å si hei og se hva det ble til mat - og hva hadde han handlet? Jepp... laks, fløte, pasta og brokkoli.... Spooky. Kjennes ut som trim var fint. Alt slim har løsnet og blitt litt tynnet ut, så da blir jeg nok helt superfrisk fort Men mer klarer jeg meg ikke uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. oktober 2012 #9645 Del Skrevet 23. oktober 2012 Har du en oppskrift på denne laksen med pasta, fløte og brokkoli eller? Er jo morsomt at dere har lyst på det samme da. Men egentlig er det sikkert ikke SÅ rart som det kan virke, for dere spiser jo sammen hver dag og da er det jo like lenge siden dere har spist fisk f.eks. Jeg og A bestiller sikekrt det samme 70% av gangene vi spiser ute, og da vi var på ferie i sommer bestilte vi sikkert det samme i 85% av tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #9646 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sikkert ikke, men jeg så ganske rar ut da jeg kom inn på kjøkkenet og han sto der og lagde akkurat det jeg ville ha - litt Oppskriften er enkel: Så mange laksefileer du/dere vil ha, pepre dem og stek i panna i et par minutt på hver side, hell over matfløte og la det putre noen minutter til det tykner. Kok brokkolitopper og fersk tagliatelle vedsiden av og server. Yum.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #9647 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan jo legge til at jeg alltid har vært en litt reservert dame sånn i forhold til menn i mitt liv. Jeg har alltid vært redd for å bli såret (og har igrunnen hatt all mulig grunn til min bekymring inntil nå) og har kanskje alltid holdt litt igjen. Dessuten har jeg alltid satt pris på alenetid og på mitt eget selskap, så da blir det merkelig å bli sånn "lovey-dovey" i en alder av 41 år lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2012 #9648 Del Skrevet 23. oktober 2012 Synes dere høres søte og smått fjollete ut jeg, og det er jo bare sjarmerende!! Godt å høre at formen er stigende, satser på at du er tilbake i kjempeform neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #9649 Del Skrevet 24. oktober 2012 God morgen! De siste par dagene har jeg vært skikkelig trøtt når klokka ringer altså. Greit jeg ikke må opp tidlig i morgen gitt... Da er kjæresten sendt ut i verden. Dvs han drar ikke før klokka 15 i dag, men jeg ser ham ikke, for jeg skal jo rett på sykkeltime og coretime etter jobb i dag. Siden vi nå allerede er søte og fjollete, så har jeg klistret en gul lapp på passet hans med en liten hyggelig hilsen Satser på rolig kveld etter alle oppdrag er over. Fremdeles litt sliten i kropp og hode, merker jeg. Nyser og harker ganske så voldsomt fortsatt, så kanskje ikke rart... Tenkte å ta med meg sushi hjem etter trening. Det er nemlig et sushisted rett rundt hjørnet for treninga. Har bestilt mat der en gang før og det var veldig ålreit - og ikke minst billig. I morgen kommer mamma innover en tur, sannsynligvis, fredag kommer venninna OG datteren, lørdag skal venninna og jeg på teater og søndag kommer kjæresten hjem igjen - så det blir da ikke akkurat stille til meg.... Åh så godt det var med i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2012 #9650 Del Skrevet 24. oktober 2012 Litt påfyll? Virker ikke som du kommer til å kjede deg selv om kjæresten er på tur nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #9651 Del Skrevet 24. oktober 2012 Merkelig hvordan det liksom baller på seg med planer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. oktober 2012 #9652 Del Skrevet 24. oktober 2012 Haha, jeg syns du sa du gledet deg til alenetid jeg - når får du den, egentlig? Takk for middagstips forresten, gårsdagens middag ble laks med pasta, fløte og asparges - veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #9653 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hey, hey! Så kult at jeg kunen bidra på matfronten - laks med fløte er vel ca det aller beste jeg vet Nei jeg er litt usikker på hvor den alenetiden ble av, men tror kanskje det blir litt i dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. oktober 2012 #9654 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvilket stykke skal dere se på teater..... (går rett på det viktigste ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2012 #9655 Del Skrevet 24. oktober 2012 Innom med en liten hilsen og ser at onsdagen i grunn har forsvunnet i en fei! Høres ut til at du har hektiske, men koselige og fine dager foran deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #9656 Del Skrevet 25. oktober 2012 Vi skal se Per Gynt, Skravla : ) Ble ikke Mamma-besøk. Hun har blitt skikkelig forkjølet, så vi lar det være. Isteden har jeg kjøpt bokhylle, begynt med sorteringen av bøker og fått sortert nesten alle cdene mine i esker som passer i hyllene på loftet Fornøyd! Har blitt mye tid for meg selv likevel og det er ganske godt. Har vært skikkelig hostete og harkete igjen i dag og er litt bekymra for å bli sjuk på nytt. Kjedelig, i tilfellet. Satser på å ha en rolig dag i morgen og kanskje går det over igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #9657 Del Skrevet 26. oktober 2012 Slappfisk i dag, men får vel snart gire opp. Bør få støvsuget, vasket over litt og ikke minst få redd opp seng til venninna. Ser ut til at jeg må få redd opp ektrasenga også og hente datteren på Helsfyr i natt Hun klarte ikke å komme seg hjemover på den tiden, som fryktet, så da kommer hun hit. Det er jo greit det, men kjedelig å måtte ut og hente henne. Lurer på om jeg må ta en liten ekstrarunde på IKEA også. Skulle hatt noen flere esker og hyller. Vurderer om jeg gidder. Det hadde vært stas å få orden på alt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2012 #9658 Del Skrevet 26. oktober 2012 Vurderer om du gidder ja... Kjenner jeg katta rett, så blir det nok IKEA. For når den katta først har fått en idè, så pleier det å bli gjennomført relativt fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2012 #9659 Del Skrevet 26. oktober 2012 God helg, stripedyr! Jeg kan melde om , kul i hodet, høyt blodsukker, trøtt som en sokk og VELDIG klar for helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2012 #9660 Del Skrevet 26. oktober 2012 God helg, Suzy! Håper du får en koselig helg med venninne og dattera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå