Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Åh som jeg angrer på at jegf har takket ja til å ha den dumme sykkeltimen i dag :roll: Prøver å ha fokus på at det er 250 kroner å tjene og veldig sunt for meg, men akkurat nå fungerer det ikek i det hele tatt ....

Motivasjon lissom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du kommer greit gjennom timen, Suzy! Vært på spinning jeg også (om det er noen trøst) og skal snart stupe i dusjen. Nyt kvelden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Juliane har helt rett - jeg har startet dagen i dag med sykkeltime også :nigo: Det var ganske moro, for i dag var det fem stykker på time og jeg har funnet igjen en haug med gamle sykkelprogram i flyttelasset, som jeg kan prøve ut fremover høsten :)

Gårsdagens sykkeltime var derimot skrekkelig tung... Blæh... En person påmeldt og skikkelig umotivert, men personalsjefen ble med på timen (så da ble det i det minste to) og jeg tok meg kraftig sammen. Det blir jo gøy underveis :fnise:

Var hjemme klokka halv åtte i går og spiste altfor mye oppvarmet får i kål til middag før jeg fikk ryddet siste uroen vekk fra kjøkkenet. Det har stått en diger pappeske der i ei god uke og den fikk jeg vekk, pluss at benken har vært litt full (uplasserte redskaper) og den fikk jeg tømt. Fornøyd!

Nå begynner det å nærme seg litt oversikt i heimen faktisk :)

Lurer på om jeg skal ta en kraftig sjau på soverommet i kveld. Det er virkelig kaos der - sengetøy og alt mulig oppå hverandre :roll: Må vente med å få skikkelig orden til jeg faktisk får satt inn et garderobeskap i rommet vedsiden av der det er plass til sengetøy og håndklær, men kan jo jobbe litt.

Mye å gjøre i dag egentlig.

Lite lyst til å gjøre det, men det spiller vel ikke store rollen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Du snakker om å være imponert over zumba, men jeg er dødsimponert over deg og spinning! Det hadde ikke jeg orket å holde på med, synes det er pyton, rett og slett :sjenert:

Lykke til med organisering, rydding og systematisering i heimen. Det er ikke alltid like artig å holde på med, men jammen er det deilig når en blir ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaputt og samtidig høy på adrenalin etter en knall intervalltime. Moro!! :veslejenta:

Håper du har en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Gårsdagen ble spennede, morsom og slitsom. Da jeg kom hjem hadde kjæresten vært og handlet lampe til over spisestua og jeg ble litt snurt, for det hadde jeg lyst til å være med på. Det skjønte han nok, for jeg fikk følgende beskjed: Jeg syns du kan dra og finne tapet til loftet. Alene. Du bestemmer og jeg setter den opp. For et ansvar!

Men jeg dro og jeg klødde meg i hodet, svettet og slet... Herregud... Fant to som jeg likte veldig godt, men den jeg kanskje likte aller best var 300 kroner dyrere pr rull enn den andre. Så snill pike som jeg er tok jeg den billige - kom nesten til kassa - og angret. Sendte bildemelding til kjæresten - fikk ikke svar og ringte: Har du sett? Nei, han hadde ikke fått bildene og jeg fikk bare bestemme :roll:

Så da tok jeg den dyre.

:fnise:

Han skulle forsøke å få hengt den opp i dag faktisk, så jeg er spent :hoppe:

Ellers var elektriker'n hos oss i går og hang opp spot'er i taket OG taklampe over spisebordet. Det ble så fint. I dag kommer han igjen og fikser kontakter (setter opp noen fler, bytter de som ikke er bra osv). Deilig! Jeg syns elektrisk uorden er skummelt.

Han gikk klokka kvart på ti. Da var jeg helt kaputt. La meg halv elleve og kjæresten ville faktisk legge seg også, så da ble det tidlig kveld for en gangs skyld - det trengtes. I morgen skal jeg sove lenge.

Sykketime etter jobb i dag. Sliten om dagen. Stresset inni meg og sliten i hodet, men kan slappe av i morra. Det er godt.

Mye :kaffekopp: i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Synes godt du kan legge ut link til både lampe og tapet jeg. Noen av oss er veldig nysjerrige av oss... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et anstrengt forhold til dere spinninginstruktører, men et bra forhold til selve spinninga.

:ler:

Prøver og psyke meg opp til og gå på morgenspinning 6.15 på fredag.

Har lyst rett og slett for og prøve, men heeeelt sikker er jeg ikke.

Sitter litt (for) langt inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Nå må du ikke slite deg helt ut! Husk å ta vare på deg selv midt oppe i alt, du skal vare lenge :klem:

For øvrig blir det knallfint hos dere, det er jeg sikker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et anstrengt forhold til dere spinninginstruktører, men et bra forhold til selve spinninga.

:ler:

Prøver og psyke meg opp til og gå på morgenspinning 6.15 på fredag.

Har lyst rett og slett for og prøve, men heeeelt sikker er jeg ikke.

Sitter litt (for) langt inne...

Kommer du deg opp på den tiden, så gå - det er greit å ha det unnagjort før dagen er over - og spinninginstruktører er helt vanlige folk. Bare se på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE: Du er jo uansett tidlig oppe, så det burde jo ikke være noe problem for deg. ;)

Jeg syns også elektrisk uorden er skummelt og var sjeleglad da elektrikeren fikk byttet ut noen litt skeive stikkontakter som holdt på å dette av veggen! :jepp: Fin tapet, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil:

Taklampa tror jeg er veldig lik den mams og paps har over spisestua! Men mener de har 6 skjermer, 3 på hver side av en oval metallring (hvis du skjønner..). Koselig lampe i alle fall! Me like :jepp: Og tapeten var KUL! Tøft valg synes jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den blir tøff - kjæresten har antagelig hengt den opp innen jeg kommer hjem i dag og jeg er spent! Syns igrunnen han var veldig tøff som lot meg bestemme :sjenert: Han er ganske kul han kjæresten min.

Elekstrisk uorden er brannfare i hodet mitt og da blir jeg evig nervøs. For eksempel har vi skjøteledning til vaksemaskin, tørketrommel, fryser og vinskap :roll: Det går jo ikke i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du deg opp på den tiden, så gå - det er greit å ha det unnagjort før dagen er over - og spinninginstruktører er helt vanlige folk. Bare se på meg!

MarianneE: Du er jo uansett tidlig oppe, så det burde jo ikke være noe problem for deg. ;)

Men asså det er forskjell og sitte i sofaen med en nescafe i hånda og våkne kl 6.30 enn og gå hjemmefra kl 6 og sykle i 45 min sammen med en overengasjert instruktør.

Og det er de overengasjerte skrikende instruktørende jeg ikke liker.

Jeg sykler, la meg sykle i fred... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...