Roadrunner Skrevet 11. september 2012 #9441 Del Skrevet 11. september 2012 Grattis med ny genser! Det er deg vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. september 2012 #9442 Del Skrevet 11. september 2012 Oi, så bra at det ordnet seg med både gebyr og gavekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 11. september 2012 #9443 Del Skrevet 11. september 2012 Hopper litt for gebyr-fix og genser-fix i Tiger-land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2012 #9444 Del Skrevet 12. september 2012 Titter innom som kjappest med en og ønske om en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2012 #9445 Del Skrevet 12. september 2012 Joiner PH med -servering og ønske om en fin midtukedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9446 Del Skrevet 12. september 2012 God morgen girls! Gjett hvilken tiger som har helt ny genser på seg i dag I går var det en skikkelig pusledag i nyhuset. Vinduer, dører, listverk, trapp og slikt ble malt. Vi fikk hengt opp igjen et par panelovner som har vært nede og gardinstenger - og gardiner. Det var skikkelig stas, rett og slett. Det tar litt tid med sånt noe også - og det er godt å kunne bruke tid på pussel. Det betyr jo at vi er nære ferdige Nå er det faktisk bare rommet til datteren til kjæresten som står igjen før det er mulig å bo der og det starter kjæresten med i dag. Jeg er trøtt i dag og glad det er humpday og straks ikke mer jobb denne uka. Og jeg er glad det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. september 2012 #9447 Del Skrevet 12. september 2012 God morgen! Det er skikkelig moro å følge med oppussinga di på fb. Ble lekkert med nytt tak, ny tapet og gardiner. Jeg skjønner godt at du gleder deg til å flytte inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2012 #9448 Del Skrevet 12. september 2012 Veldig godt når sånt puslearbeid blir gjort! Må jo gjøres, og tar sin tid, men så blir det bra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 12. september 2012 #9449 Del Skrevet 12. september 2012 Har du link til et bilde av den fine genseren, eller? Snart ferdige allerede, dere må bedrive den mest effektive oppussingen jeg har hørt om! For kjæresten jobber på dagtid han også, antar jeg? Sykemeldingsdager resten av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9450 Del Skrevet 12. september 2012 Han jobber også på dagtid ja - så vi er ganske rå når vi først setter i gang Men så er vi der stort sett hvert ledige sekund også... Jepp sykedager resten av uka - siste uka jeg er sykemeldt nå, men skal til legen igjen på tirsdag, så da får vi se. Litt usikker på hva jeg vil. Fant ikke bilde av genseren, men det er en sånn "rugger" fra Gant (rugbyskjorte) i mørk bringebærfarget ribbet stoff med krage, knappestolpe og mansjetter - og albuelapper i litt tykkere cordfløyelaktig stoff. Fin altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2012 #9451 Del Skrevet 12. september 2012 Høres ut som en finfin genser! Er veldig glad i klassiske og fine plagg, og tror det kunne blitt dyrt om jeg skulle fornyet garderoben i en "normal" klesstørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9452 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg har igrunnen blitt mer og mer glad i sånne plagg selv. Jeg har i utgangspunktet vært hysterisk redd for sånne fine klesbutikker som Gant og Peak Performance osv for jeg har alltid forestilt meg at det ikke finnes klær som passer meg der... men nå som jeg har funnet ut at det gjør det så blir jeg jo fristet til å handle meg. Det er så solide plagg og det merkes jo på stoffkvaliteten at det er mer holdbart enn vanlige HM-klær. Men må nok få bedre betalt før jeg har råd til å handle klesskapet fullt av slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9453 Del Skrevet 12. september 2012 Åj, åj... der fikk jeg akkurat mail fra Ikea om månedens Ikea Family-tilbud og de har sånn dagseng jeg har lyst til å ha på gjesterommet 800 kroner billigere enn den vanligvis koster - frem til 29. september. Til den prisen har jeg råd til å kjøpe madrasser til den og fremdeles koster den mindre enn den gjorde i utgangspunktet. Sukk... Får se om det er mulig - hadde vært stas å ha skikkelig gjestesoveplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. september 2012 #9454 Del Skrevet 12. september 2012 Genseren høres kjempefin ut! Jeg hadde en sånn i blått for noen år tilbake, og var skikkelig glad i den. Tidløst plagg Dagseng synes jeg du skulle gå for. Alltid kjekt med en ekstra sengeplass, og med såpass avslag bør en slå til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. september 2012 #9455 Del Skrevet 12. september 2012 Signerer PH, løp og kjøp! Gode tilbud er gull når det er noe man trenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. september 2012 #9456 Del Skrevet 13. september 2012 Snart klart til innflytting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. september 2012 Forfatter #9457 Del Skrevet 13. september 2012 Jepp. I morgen tidlig setter jeg meg på bussen østover og hopper av ved lageret mitt, der møter jeg Pappa med ganske stor bil og tilhenger, også laster vi opp primært komfyren og støvsugeren - og ellers det vi måtte klare å få med oss. Så stikker vi sørover igjen for å laste av - og Pappa får det gamle kjøleskapet vårt i bytte og overnatter til lørdag. Det blir veldig bra. Gleder meg til å få med meg litt ting og til¨å få komfyren på plass og kanskje er vi i hus lørdag kveld alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2012 #9458 Del Skrevet 14. september 2012 Oi, første flyttelass fra lageret ditt til ny leilighet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. september 2012 #9459 Del Skrevet 14. september 2012 Siste innspurt nå! Dere er gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. september 2012 #9460 Del Skrevet 14. september 2012 Lykke til med flyttekjaset! Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå