Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Tung morgen i dag.

La oss faktisk tidlig i går og har sovet tungt, men det var likevel ikke lett å rulle seg ut fra under dyna i dag :sleeping:

Støl i dag og. Klarte å varme meg opp igjen i løpet av sykkeløkta, men har visst blitt kald igjen gitt :fnise: Godt det er sykkeltime igjen i dag da, så får jeg rista det opp igjen på nytt - og i morgen - når jeg endelig har begynt å bli bedre - tar jeg en yogatime til. :tommelopp: Selvplager? :ler:

Nå er det 31 timer til overtagelse av nytt hjem :bolledeig:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Du er helt klart en selvplager i mine øyne :ler: Men det er vel en grunn til at du er sprek og jeg er en pudding ;)

Og nå teller vi timer, faktisk! Skjønner deg godt, jeg. Tenker det blir veldig deilig å flytte inn og komme i gang med diverse prosjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er så nært nå at du kan telle timer. :hoppe:

Håper selvplagerkatta får en fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjæresten som begynte med timene i går kveld :ler: Nå er det bare 42 timer igjen. Vi gleder oss litt begge to gitt :sjenert:

Selvplagerkatta bøtter innpå med kaffe og håper på det beste :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidrar med litt drivstoff til katta, og håper du får myka opp litt muskler igjen i ettermiddag.

Blir yoga i morra og så rett til overtakelse da tenker jeg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bidrar med litt drivstoff til katta, og håper du får myka opp litt muskler igjen i ettermiddag.

Blir yoga i morra og så rett til overtakelse da tenker jeg? :nigo:

Stemmer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung morgen i dag.

La oss faktisk tidlig i går og har sovet tungt, men det var likevel ikke lett å rulle seg ut fra under dyna i dag :sleeping:

Støl i dag og. Klarte å varme meg opp igjen i løpet av sykkeløkta, men har visst blitt kald igjen gitt :fnise: Godt det er sykkeltime igjen i dag da, så får jeg rista det opp igjen på nytt - og i morgen - når jeg endelig har begynt å bli bedre - tar jeg en yogatime til. :tommelopp: Selvplager? :ler:

Nå er det 31 timer til overtagelse av nytt hjem :bolledeig:

Det var kjæresten som begynte med timene i går kveld :ler: Nå er det bare 42 timer igjen. Vi gleder oss litt begge to gitt :sjenert:

Selvplagerkatta bøtter innpå med kaffe og håper på det beste :fnis:

Jeg skjønner ikke helt hvordan dere teller timer, men jeg skjønner at det bare er noen timer igjen til overtakelsen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timetellingen er da klinkende klar? :fnise:

Da kjæresten startet nedtelling tirsdag ettermiddag/kveld var det 42 timer igjen.

Da Suzy oppdaterte oss i går morges var det 31 timer igjen

:idesmil:

:opplyser:

Tror jeg... :fnise:

God morgen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timetellingen er da klinkende klar? :fnise:

Da kjæresten startet nedtelling tirsdag ettermiddag/kveld var det 42 timer igjen.

Da Suzy oppdaterte oss i går morges var det 31 timer igjen

:idesmil:

:opplyser:

Tror jeg... :fnise:

Takk! Endelig et tenkende menneske - akkurat sånn var det. Og nå er det 6 og en halv time igjen ;)

Støl og trøtt i dag. Tettpakket dag - selger halv ni, møte ni til halv tolv, yoga tolv til halv to og overtagelse tre. Puh... Rekker akkurat i mellom :ler:

Det er vel ikke så mye mer å melde vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye med nytt hjem!

Håper dere koser dere og NYTER følelsen! :strix:

Jeg nyter tanken på at jeg er et "tenkende menneske" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Du er vel i full gang med flyttelass, bæring, organisering og alt som hører med når en skal flytte. Lykke til! Håper du storkoser deg med å komme i orden i nytt hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på antakelsene til PH, selv om jeg mistenker at det er maling og dill som står på planen før flyttelasset går. Men sjelden feil å få en kaffetrakter og litt nødvendige ting i hus :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

IGJEN har fuggel'n alldeles rett - det er sprkling, maling, snekring og litt av hvert som skal på plass før vi kan ta flyttelasset - men vi har begynt å tømme bodene (og det er det jaggu nok), så litt sjau og flytt er det. Har hentet kaffetrakter'n og vaffelhjernet og er i full gang.

Nå sitter jeg i leiligheten og venter på en takstmann som skal skrive et godkjenningspapir til oss - mens kjæresten er på trelasten og handler listverk og parkett :) Så fort takstfyren har vært her så bærer det ned igjen for å hente storbilen og sjaue mer. Må kjøre vekk litt søppel også.

Jeg har det strålende moro og gleder meg så veldig over å være i gang. Det er gøy å jobbe sammen, det er et flott hus og det er rett og slett godt for sjelen å drive med slike banale oppgaver som å rive ned gips eller dekorstein, og bære esker og ting.

Kort sagt: Gladkatte :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...