Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er innom med en liten :goodbye: Og ser for meg en Suzy som gleder seg veldig til å flytte inn i eget hus med kjæresten ;) Ikke mange dagene igjen, nå ...

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Fairy - du har klarsyn - ingen tvil om det :fnise: Gleder meg helt sinnsykt og teller ned nå - bare fire dager igjen :hoppendeglad:

Litt tung i sessen i dag dog... Våknet i dag tidlig - ca halv fire eller så - av at røykvarsleren klasket i gulvet ute i gangen, kjente jeg måtte på do og gikk ...også i seng igjen. Der duppet jeg av litt, men så var det etterhvert umulig å sovne for kjæresten snorket så ille (og så uregelmessig) at jeg bare ikke klarte å stenge av. Kvart over fem kapitulerte jeg og tok med dyna til stua, sovnet selvsagt og var helt i koma klokka seks da klokka ringte :roll:

Stønn...

Føler meg tygd og spyttet ut.

I dag har jeg med yogaklær og satser for fullt på å komme inn i tralten igjen. Det blir litt mindre trening en stund, antar jeg, ettersom det blir flytt, rydd og puss all tilgjengelig fritid den kommende måneden, men det er greit å ha kommet litt i gang likevel.

Lege i dag også, fellesmøte på jobb og litt å gjøre - så da er vel dagen mer eller mindre ferdigplanlagt da?

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager! :strix:

Herlig!

Skjønner godt du teller ned og gleder deg stort! Endelig! :hoppe:

Komafuggel her også (om det skulle være noen trøst), og planer om trening... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Slitsomt å ikke få sove nok, altså! Det kan ta knekken på selv den beste. Håper du kommer deg greit gjennom dagen, lell :)

Og bare fire dager! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Håper du får en fin dag, selv om det ble litt lite søvn i natt. :)

Og bare fire dager igjen da gitt... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt skeiv i hodet, kjenner jeg, men jeg drikker kaffe så det tyter ut av ørene og satser på at det går bra :ler:

Vi tilbrakte halve dagen i går med å planlegge og diskutere hus og oppussing og hvem, hva og hvor - det er så utrolig moro å gjøre det sammen - moro å sammenligne smak og så videre. Dette blir så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Å planlegge er halve moroa! Og snart kan dere komme skikkelig i gang. Tenker det skal bli deilig å få noe som er felles, plass til dine ting og å skape et hjem sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å planlegge er halve moroa! Og snart kan dere komme skikkelig i gang. Tenker det skal bli deilig å få noe som er felles, plass til dine ting og å skape et hjem sammen :)

Gjett om :jepp:

Det gjør underverker for forholdet vårt også, merker jeg. Det har ikke vært ideelt slik det har vært før gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da ble jeg faktisk sykemeldt 40% i to uker. Legen mente jeg trengte litt pause og pusterom og hun har sannsynligvis rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da ble jeg faktisk sykemeldt 40% i to uker. Legen mente jeg trengte litt pause og pusterom og hun har sannsynligvis rett.

Høres veldig fornuftig ut! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Delvis sykemeldt høres ut som noe du trenger ja. Håper du har en deilig og rolig morgenstund i dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Jeg trenger nok den avkoblingen som to "fri"dager i uka gir meg ja. Det føles veldig ille å være sjukemeldt, men samtidig er jeg sliten og sårbar - og trenger å bruke meg selv på noe konkret og håndfast. Jobbe med kroppen. Slik sett er det supert at det er tid for oppussing og ordning samtidig.

Ja, ja.... :sukk:

Men på den positive siden så er jeg støl som et uvær etter yoga i går - det var herlig og hardt som rakker'n. Skal ha sykketime i dag og gleder meg til det og det er to og en halv dag til vi tar over :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Jobb eller sykmeldingsdag i dag? Håper dagen blir bra, uansett :)

Og bare drøye to dager til overtakelse :hoppe:

Jobb - sykemeldt halve torsdagen og hele fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh! Høres deilig ut med en yogastøl skrott! Flink du er! :jepp:

God morgen forresten :kaffekopp:

Her blir det spinning i dag, ingen bønn! MÅ :opplyser:

Men gjorde godt med en rolig mandag i går, kom meg tidlig i seng og sovnet relativt greit. Ikke vraktirsdag i dag med andre ord. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å sitte her og vente på å tra på treningssenteret - bra jeg skal flytte timen til morgenen istedet. Det blir mye, mye bedre!

Lurer litt på hvordan det blir å sykle med denne støle kroppen, men forhåpentligvis blir det bedre når den blir varmet opp igjen på nytt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...