Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har et Chess Knock Out-abonnement, og har fått meg mobil med kamera. Jeg har etter beste evne konfigurert mobilen så den skal kunne sende og ta i mot MMS og funke til internett - men jeg får bare beskjed om at MMS-sending mislykkes, og internett kommer jeg ikke på... Har prøvd å konfigurere flere ganger. Hva er galt :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 22. august 2008 #2 Del Skrevet 22. august 2008 Regner med at du har fått tilsendt det automatiske oppsettet fra chess? (http://www.chess.no/kundeservice/ velg mms/wap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #3 Del Skrevet 22. august 2008 Når du har lagt inn oppsettet, må du sende en mms til deg selv først. Virker det ikke da, så ta ut batteriet og start telefonen på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Del Skrevet 22. august 2008 Takk for svar Ja, jeg har fått oppsettet fra Chess. Skal prøve å sende mms til meg selv nå, og gjøre som Annie sier hvis det ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Del Skrevet 22. august 2008 ... men det ser ikke ut til at det fungerer å starte på nytt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. august 2008 #6 Del Skrevet 22. august 2008 Ring kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 22. august 2008 #7 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg opplevde akkurat det samme da jeg fikk ny mobil på bursdagen min i begynnelsen av måneden. Satte inn mitt sim kort fra VENTELO som jeg hadde tenkt å bruke. Men nei. Samme hva jeg gjorde, det funket ikke. Kontaktet Ventelo som sa det var mobilen. Kontakten Nokia og Elkjøpt der telefonen var kjøpt. Jeg hadde gjort alt riktig, det var VENTELO sa de, men ventelo nektet. Det la inn feilmelding, men ringte aldri opp igjen. Sendte mail til Ventelo, fikk ikke svar. Fikk til slutt nok. Byttet til Netcom og i løpet av 30 minutter hadde jeg alt jeg ville ha. Byttet nummer da, ellers måtte jeg ha ventet lenger. Samme dag skjekket jeg mail. Da hadde ventelo svart. De hadde svart at de ikke kunne gjøre noe og at jeg måtte sende min nye mobil til reprasjon Jeg svarte de at jeg hadde sagt dem opp, byttet til Netcom og alt var i orden. Fikk ingen beklagelsemail engang. Jeg har iallefall lært at det er de som lenge har drevet med mobil/telefoni som kan det. Sånn som Netcom og Telenor. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #8 Del Skrevet 22. august 2008 Takk for enda flere svar Det er mulig det har med abonnementet mitt å gjøre, jeg får sette meg ned og lese på Chess sine sider. Det smarte med Knock Out er at jeg ikke kan bruke kunderservice pr telefon Jaja, jeg håper jeg finner ut av det, hvis ikke har jeg ikke mer interessante bilder å sende rundt enn av blomster og katten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå