Gå til innhold

Positive innslag til KG brukere :)


Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Siden det er endel bråk og litt ukoselig stemning på Kg for tiden tenkte jeg at jeg kunne starte en litt mer hyggelig tråd dere. Hva syns dere. Saken er den at vi kunne nevne en bruker her på Kg som vi liker/ har godt inntrykk av og fortelle hva som er positivt ved han/hun. Hadde det vært koselig ? Lurte på om det gikk an å finne på en slags lek ut av denne. Men vi finner vel på noe etterhvert :) Nå vet jeg. Hva om vi prøvde å si noe om den foran som poster et innlegg og i tillegg en du selv vil velge? Vi får se åssen det går. Dette skal være en hyggelig tråd,med rom for litt smil og latter :D

Da vil jeg nevne en og den første jeg tenker på er Indianlady Jeg ble rørt og glad for det innlegget du skrev om meg på Snikk-Snakk under hvilket inntrykk du har av meg. Og jeg føler du har rett. Positivt å si om deg Indian Lady er at du er klok, vennlig, ungdommelig og at du bemerker deg positivt her inne på Kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Jeg vil nevne Guro jeg! :D

Kjempeflott jente som er snill, hjelpsom og flink.

Setter stor pris på at du engasjerer deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å velge ut mange jeg, for det er utrolig mange koselige, hyggelige mennesker her inne.Så til dere ALLE ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke lyst til å favorisere noen her inne, det syns jeg det blir gjort så mye fra før av, men jeg kan si så mye som at det er utrolig mange morsomme og hyggelige mennesker her inne som gjør at jeg titter innom her hver eneste dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns også det er vanskelig å skulle plukke ut noen brukere her, selvom det selvsagt er noen jeg har bedre kontakt med enn andre...

Jeg vil likevel nevne Skusla-vennen min - fordi hun på kort tid har blitt ei god og nær venninne av meg - selvom vi aldri har truffet hverandre...

Skusla er tvers igjennom snill og fullstendig uselvisk - hun sprer alltid smil og glede rundt seg, og leverer fornuftige og reflekterte innlegg her på KG. Jeg syns hun virker som ei tøff jente med ben i nesa - samtidig som hun er myk...

I tillegg vil jeg si at jeg beundrer hennes positive vesen og enorme pågangsmot!

Du er ei jente jeg setter stor pris på, Skusla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg har mange jeg vil trekke frem jeg!

Kid -a - fordi hun er en interessant person å snakke med, og som får meg til å tenke over ting jeg vanligvis ikke bruker så mye tid på.

Hope - fordi hun er tvers igjennom snill og søt. Veldig omtenksom og skarp.

Minnie - har noen av de beste oppskriftene på lager og holder meg alltid oppdatert på Zwan-business.

Étoile - for oppmuntring på tampen av eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Maiken

Chimp

Nelle

Arnie

Trøffelhelten

Tusenfryd

Litago

Kristian71

Lasse

Usikker

Væren

Pjusk

Lea

Vinga

Livets Datter

Hege

osv.

osv.

osv.......

De overnevnte er ihvertfall sterkt "skyldige" i at jeg fortsatt gidder å henge rundt på KG.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Meningen med tråden var ikke å favorisere noen. Jeg tenkte at det kunne være en hyggelig forandring og si noe positivt om andre brukere.

Men jeg kan jo godt gjøre som Lisa-Beth.

Skusla

Starie

Kverula

Livets datter

Huldre- Lise

Diva

Tuva77

Veslejenta

Indianlady

Madison

Lasse

Virgo

Vibeke

Tusenfryd

Lea

Midnattsol

Eowyn

osv er grunnen til at jeg er her på Kg :)

Men til syvende og sist er det alle her på Kg som gjør at jeg vil være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle her her hyggelige bortsett fra noen unntak da....

Det er jo en grunn til at jeg stikker innom (i alle fall 3 ganger i uka...)

Hei og hopp til alle! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er masse flotte mennesker her inne, men noen får man god kontakt med, andre ikke.

Noen legger man ekstra merke til, og liker godt:)

-Lasse såklart :wink

-Eowyn

-xeyes

-Diva(du er her litt enda vel?!) :D

-Legolas

-MzFire

-Livets Datter

-Litago

-Maiken

-Tusenfryd

-Hege

-Kevin

-Moonmood

-Vinga

-Lillian

-Kristian71

-Thea

-Starie

-Væren

og mange andre selvfølgelig, masse flotte mennsker her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkker også, da ... :ler:

jordbær

Bertha

Livets Datter

Starfish

Diva

*savne Lott@*

Lea

xeyes

starie

Veslejenta

[maria]

Usikker

Mzfire

*Lillian*

*Lavendel*

Væren, vår egen lille puddel

Kevin

indianlady

Tristessa

care

Vega

Fredagsbarn

Jeg kunne ramset opp i massevis, dere er alle flotte gutter og jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke nevne noen navn jeg, for det er mange brukere som gjør at jeg synes det er hyggelig og informativt å være her, og det behøver ikke nødvendigvis alltid bare være de samme som jeg har det "sosialt" med. Hadde blitt litt kjedelig hvis man var "venner" med alle tror jeg. Også synes jeg det er kjedelig for alle de som ikke kommer til å bli nevnt i denne tråden.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke nevne noen navn jeg, for det er mange brukere som gjør at jeg synes det er hyggelig og informativt å være her, og det behøver ikke nødvendigvis alltid bare være de samme som jeg har det "sosialt" med. Hadde blitt litt kjedelig hvis man var "venner" med alle tror jeg. Også synes jeg det er kjedelig for alle de som ikke kommer til å bli nevnt i denne tråden.

Jennifer

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg vil ikke nevne noen navn jeg, for det er mange brukere som gjør at jeg synes det er hyggelig og informativt å være her, og det behøver ikke nødvendigvis alltid bare være de samme som jeg har det "sosialt" med. Hadde blitt litt kjedelig hvis man var "venner" med alle tror jeg. Også synes jeg det er kjedelig for alle de som ikke kommer til å bli nevnt i denne tråden.

Jennifer

Enig med deg. Syns det er altfor mye favoritisering her fra før av, og det gjør det egentlig ganske kjedelig her inne. Eller i mine øyne blir det smisking. Selvfølgelig er det lov å gi hverandre ros og si man bryr seg og alt det der, men når det blir tråd på tråd på tråd om hvem man liker, legger merke til osv, er det fort gjort for oss andre å føle oss utenfor, og at det vi skriver ikke betyr særlig mye..

Sånn føler ihvertfall jeg det.

Men nå skal ikke jeg ødelegge denne tråden. Det var ikke det som var meningen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det er veldig mange interessante og ok mennesker her inne :D , men er litt imot denne "namedroppingen/ smiskingen".

Ikke meningen å være negativ,har bare tenkt litt på dette. Slike tråder som denne og det å gi en rose er i utgangspunktet fine og positive tråder, men kan oppfattes negativt. Jeg kan si at jeg føler meg av og til litt utenfor,og jeg tipper jeg ikke er den eneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Poirot

Enig. Jeg blir aldri nevnt i slike tråder, men føler selv at jeg bidrar med mye råd ol, hvis det er noe jeg kan svare på.

Derfor fører slike tråder til at div folk føler seg mer utenfor enn innenfor.

Hadde man nevnt 1 person, så hadde det jo vært greit, men når det ramses opp 10-20 i fleng blir det litt annnerledes å ikke bli nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg skjønner hva dere mener og føler Donpedro,Tilde og Angeleyes.

Da jeg startet denne tråden, var ikke min hensikt å lage en favoriseringsliste. Eller for at dere skulle føle dere utenfor. Da beklager jeg på det sterkeste. Om dere leste hva jeg skrev i mitt første innlegg ville jeg prøve å få til en slags lek at den som legger inn et innlegg foran deg skal du prøve å si noe positivt om, nettopp for å unngå slike ting.

Vet det var dumt å lage en liste på den måten.. Men gjort er gjort. Skal huske på det i fremtiden. Så skal ikke jeg hvertfall være med på at andre skal føle seg glemt :D P.S Liker dere også da jenter. Men må tilføye at jeg ikke vil kalle det smisking. Smisking i mine ører er et annet ord for falskhet. Og det er trist at dere kaller det for det fordet dere ble såret.Men nok om det, vil ikke ødelegge denne tråden og oppfordre til krangling. Da fikk jeg sagt hva jeg hadde på hjertet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror folk misforsto tråden din, og det er veldig synd for jeg syntes det var en god ide. *begynne øverst*

Mzfire er en kjempekoselig jente og jeg gleder meg veldig til å møte henne på fredag. Også er hun søt og snill og kommer med slike søte tråder.

Embla s er bare helt super, og enda en jeg gleder meg til å treffe. Kommer med mange gode innlegg, og har alltid noe klokt å si.

To kjempeflotte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

OK, skal forsøke å følge Mzfires oppskrift og intensjon (tusen takk, Starie):

Starie er en utrolig hjelpsom, hyggelig og snill banan, som i tillegg også virker morsom og smart!

care er (veldig) smart, hyggelig, individualistisk og morsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...