Gå til innhold

Zoloft

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei

jeg er velig plaget av psm 14 dager før jeg får det, tok det opp med legen ,så nå skal jeg ta zoloft 14 dager før jeg får det, så slutte i 14 dager,

noen her som har efaring med zoloft?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ER det ingen her som har efaring med zoloft????

heller pms??

Skrevet
ER det ingen her som har efaring med zoloft????

heller pms??

i suffer from depression and very strong pms syptoms.and when i started taking zoloft about 4 months ago,it did help bit but not for so long.if you suffer from pms.mayb you should to take nattlys olje and make sure than you take enough fisk olje,it will take some time,but you will feel better after next month or so.i use silolje,when i did'nt buy last month it was finish so i had really bad experience with pms.now i am going to start on it as soon as possible.i know it's very hard with pms,i feel that i am completely different person for half of the month and after getting my periods i finaly feel free,and than after a week the same cycle starts.i am sure if take a good deal of vitamins and selolje and nattlys olje regularly you will better with time.but you have to give it time.these natural stuff does'nt work at once. if you have start on zoloft,mayb you can let me know something i don't know about your experience with this....am hoping that it could be little help.i saw your message and didn't saw anybody replying you so had to reply you,i can read norweigen,just had trouble writing so that's why writing in english,hopefully it was some helpfull for you,thanks.

Skrevet
hei

jeg er velig plaget av psm 14 dager før jeg får det, tok det opp med legen ,så nå skal jeg ta zoloft 14 dager før jeg får det, så slutte i 14 dager,

noen her som har efaring med zoloft?

Ja, jeg har erfaring med Zoloft, men ikke i forhold til å ta det 14 dager før mentruasjon, så slutte i 14 dager. Jeg trodde man ikke skulle slutte brått på slike medikamenter (les: det skal man generelt IKKE), men dette gjelder kanskje ikke hvis man alternerer med å slutte/begynne med så korte intervaller som du beskriver (?). Jeg svarte først ikke på ditt innlegg fordi jeg ikke helt skjønner hva det er du spør om. Du spør jo om noen har erfaring med Zoloft - mener du at vi som har gått på det en stund skal skrive generelt om hvordan vi har reagert på medikamentet? I så fall, så kan jeg jo fortelle at jeg har hatt en god effekt av det, både i forhold til depressive og tvangsmessige symptomer. Men at det er vanskelig å slutte med det (selv om jeg trapper ned langsomt, slik man skal). Det kan jo hende det siste kommer av at det er riktig medikament for meg og at jeg rett og slett har lave sertralin-nivåer i blodet/hjernen og BØR gå på zoloft. Hva vet jeg. (Sertralin er virkestoffet i Zoloft, forresten.)

Uansett mener jeg at du bør spørre legen din om medikamentbruken din, heller enn å spørre her inne. Du kan jo få så mangt til svar, som mitt, hehe. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...