Lille84 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Skal bytte p piller. men hva er den tryggeste å bruke som ikke kan føre til vektøkning. kanskje heller redusert vekt. har prøvd cerazetta, men ikke helt fornøyd der.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Innholdet i ppiller er stort sett det samme. Det som varierer er mengden av innholdet. Cerazette inneholder kun èn type horomon, og går for å være en veldig "mild" ppille. Hvis du ikke liker denne, vil du nok ikke like de sterkere ppillene heller. Bivirkninger er individuelt. Mange legger ikke på seg i det hele tatt av ppiller. Man må nesten bare prøve og se hvordan ens egen kropp reagerer.
Essie_ Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Vil bare gjøre oppmerksom på at ingen p-piller gjør noe med metabolismen. Men enkelte kan få økt appetitt av å ta p-piller.
Papaya84 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg bruker Yasminelle, og har ikke gått opp i vekt av disse. Faktisk heller gått ned i vekt (Og jeg går opp i vekt av alt!!!!)
Gjest Gjest_Henne_* Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg bruker Yasmin 28. Veldig fornøyd!! Jeg hadde en slank kropp og var helt flatbrystet. Etter jeg begynte på disse fikk jeg etter et halvt år plutselig C-cup. Resten av kroppen forble slank. Merket ikke noe mer hunger etter mat eller noen andre bivirkninger. Så for meg var det vel perfect match
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå