Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal bytte p piller. men hva er den tryggeste å bruke som ikke kan føre til vektøkning. kanskje heller redusert vekt. har prøvd cerazetta, men ikke helt fornøyd der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innholdet i ppiller er stort sett det samme. Det som varierer er mengden av innholdet. Cerazette inneholder kun èn type horomon, og går for å være en veldig "mild" ppille. Hvis du ikke liker denne, vil du nok ikke like de sterkere ppillene heller.

Bivirkninger er individuelt. Mange legger ikke på seg i det hele tatt av ppiller. Man må nesten bare prøve og se hvordan ens egen kropp reagerer.

Skrevet

Vil bare gjøre oppmerksom på at ingen p-piller gjør noe med metabolismen. Men enkelte kan få økt appetitt av å ta p-piller.

Skrevet

Jeg bruker Yasminelle, og har ikke gått opp i vekt av disse. Faktisk heller gått ned i vekt :) (Og jeg går opp i vekt av alt!!!!)

Gjest Gjest_Henne_*
Skrevet

Jeg bruker Yasmin 28.

Veldig fornøyd!!

Jeg hadde en slank kropp og var helt flatbrystet. Etter jeg begynte på disse fikk jeg etter et halvt år plutselig C-cup.

Resten av kroppen forble slank. Merket ikke noe mer hunger etter mat eller noen andre bivirkninger. Så for meg var det vel perfect match ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...