Gå til innhold

Øresus...:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått konstant øresus/tinnitus etter høylytt musikk da jeg var i utlandet i vår:( Det er nok øreskade.... Er det noen som lider av det samme og har fått bra hjelp mot dette? Noen som vet om noe som kan minske det? Virker som om man bare må lære å leve med det....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Min far har tinnitus/konstant øresus, og har oppsøkt lege mange ganger for å forsøke å få hjelp for det. Men det er desverre ingenting man kan gjøre med det i følge legene. Har kikket litt på alternativ behandling som akupunktur etc. men han har enda ikke forsøkt det. Hvis du googler litt kan du finne alternativer til behandling som visstnok skal funke, men jeg ville tatt det med en klype salt. Det er en grunn til at legene ikke finner behandling for dette. Virker som man bare må prøve å lære seg å leve med det. Det er jo forskjellig grad av tinnitus, og ikke alt er like ille. Jeg vet ikke hvor alvorlig grad av det du har. Ville uansett hørt litt rundt med tanke på de forskjellige alternative behandlingsmetodene det er å finne. Noen har visstnok hatt hell med det, så det kan ikke skade å prøve hvertfall.

Lykke til!

Og hvis du bestemmer deg for å prøve noen metoder, rapporter gjerne tilbake så jeg kan informere min far. :)

Skrevet

Kjærasten min sliter med dette problemet. Det er ymse behandlingsmåtar for det, men få er forska nok på at ein med sikkerhet kan seie at dei virker. Dessverre er det nok noko ein må lære seg å leve med, sjølv om det er vanskeleg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...