Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Hvis noen har registrert et mobilnummer på mitt navn, hvordan kan jeg si opp dette abonnementet? Jeg aner ikke hvem som har gjort det og er ikke interesert i at noen andre misbruker mitt navn og min adresse. Jeg regner med at det er kontantkort da jeg ikke mottar noen regning. Har funnet ut dette ved at en venn søkte opp mitt navn på 1881.no og da kom det opp to nummer på meg.

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt sikker på at det ikke finnes to med ditt navn i Norge? Eller fremgår det av adresse etc. at det er akkurat din identitet som er brukt?

Er det kanskje noen på KG som vet en enkel metode for å finne ut hvilket teleselskap som driver et nummer? I så fall ville neste trinn være å ta kontakt med det selskapet og fortelle om situasjonen.

Hvis det ikke går kan du ta kontakt med Telenor og Netcom (som jo eier nettverkene det meste av norsk mobiltrafikk går i), opplyse hvilket nummer det gjelder og spørre om de kan i det minste finne ut hvilket teleselskap som driver nummeret slik at du selv kan ta saken til riktig selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sikker på at det ikke finnes to med ditt navn i Norge? Eller fremgår det av adresse etc. at det er akkurat din identitet som er brukt?

Er det kanskje noen på KG som vet en enkel metode for å finne ut hvilket teleselskap som driver et nummer? I så fall ville neste trinn være å ta kontakt med det selskapet og fortelle om situasjonen.

Hvis det ikke går kan du ta kontakt med Telenor og Netcom (som jo eier nettverkene det meste av norsk mobiltrafikk går i), opplyse hvilket nummer det gjelder og spørre om de kan i det minste finne ut hvilket teleselskap som driver nummeret slik at du selv kan ta saken til riktig selskap.

Finnes nok flere enn meg med mitt navn, men det er samme adresse på begge nummrene, så er sikker på at det er meg. Hadde vært enkelt hvis jeg viste hvilket selskap det var. Men smart tips å ringe telenor eller netcom.

Takk for hjelpen. Kom gjerne med flere tips hvis det er noen som vet hva som kan gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...