Gå til innhold

Slide-mobiltelefon


Gjest lucy d-.-b

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Hei.

Jeg skal kjøpe meg ny mobil nå, og er veldig usikker på hva jeg skal velge. Det vanskeligste valget er om jeg skal tørre å gå for en slide-telefon. Jeg har en nå, som er temmelig ny, men den er så skranglete (Nokia 6500 slide), syns ikke delene henger godt sammen, og den telefonen fikk jo kjempegode kritikker så det var jeg veldig skuffet over.

Jeg lurer litt på hvordan erfaringer folk har med slide-telefoner? Er de generelt mer skranglete enn mobiler som ikke er todelte? Jeg har spesielt tittet på Sony Ericsson W760i, noen som har den? :)

Er de evt noen som har gode tips på ny mobil til meg? Øvre grense 3000,- uten abo, må ha god batteritid og et greit brukergrensesnitt. Gjerne super-3G også.

Alle erfaringer tas imot med takk. Jeg håper å få kjøpt en telefon som varer lenger enn 6 mnd :)

lucy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b
Jeg elsker slide-telefoner! Hadde en Samsung D600 som desverre måtte kasseres på grunn av knust skjerm. Nå er jeg på utkikk etter en ny, men jeg skal ikke ha Nokia. Synes Nokia-telefoner er forferdelig knirkete og tungvinte, i tillegg til at de ofte er trege.

Ja, det er akkurat det min er, knirkete og treig! Men, den er pen og har bra grensesnitt, så jeg er lei meg for at den er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo, den var søt! Den er også slide, ikke sant? Er den solid? :)

Har den i hvit og er egentlig ganske fornøyd med sliden iallefall. Kjenner noen som kjøpte telefonen noen månder etter min og på de synes jeg sliden er enda bedre - ikke noe smell når man åpner/lukker telefonen. Knappene derimot er jeg ikke helt fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Har en slidetelefon fra samsung, L-760. Hatt den over ett år nå, ikke behandlet den pent heller men den er som ny. Har alt av mp3, radio, 2mp kamera og masse funksjoner. Men ikke super 3G da, bare vanlig 3G. Jeg er veldig fornøyd i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne, elsker den! :rødme:

Denne mobilen har jeg også. Veldig fornøyd bortsett fra batteriet ikke varer så lenge,2 dager kanskje.

Rosa er søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp pensjonert min Samsung D500 slide. Beste telefonen jeg noen gang har hatt!

Jeg byttet den ut med en Samsung U600 slide. Utrolig pen og se på, og godt bygget, men enkelte løsninger er litt i overkant inviklede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Kult å høre at slide-telefoner kan være bra. Jeg har også tittet på smarttelefonen SE G900. Noen som vet noe om den? Ikke slide da, men den har endel funksjoner som ser bra ut, pluss at det er SE og det vil jeg gjerne ha. Ikke super-3g, det er nesten dummest.

Noen som har gode tips på telefoner med veldig bra batteritid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også SE g900. Har nokia e65 nå, og er ikke fornøyd med den. Sliden er sikkert grei, men dårlig batteritid, dårlige bilder/video og veldig treg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg ønsker meg også SE g900. Har nokia e65 nå, og er ikke fornøyd med den. Sliden er sikkert grei, men dårlig batteritid, dårlige bilder/video og veldig treg.

Jeg har nesten bestemt meg for G900, det eneste som stopper meg foreløpig er at jeg ikke vet om det er mulig å skru av 3G og bare bruke gsm-nett. Noen som har peiling? Jeg vet det går helt fint med Nokia, men har hørt at Sony Ericsson ikke er så bra på det der. Jeg har ofte behov for at batteriet varer lenge, og da er det nødvendig at telefonen ikke går i 3G hele tiden, det sluker strøm.

Jeg brukte en sånn simulator av telefonen på SE sine nettsider, og der fant jeg ingen valg for å velge mellom modusene. Er litt redd for å få en telefon der batteriet ikke holder mer enn 2 dager pga 3G'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...