Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Del Skrevet 19. august 2008 Datteren min har vært og gått amok med maling i dag, regner med at den er oljebasert, for det sitter bom fast, har rukket å tørke godt også. Har prøvd å skrubbe med vaskeklut og våtservietter, men har ikke sjangs til å få det av! Whitesprit har jeg ikke tilgang på. Verst er det på hendene, men hun har litt i ansiktet også, så jeg må vel være litt forsiktig med hva jeg vasker med... Noen som har tips til hva jeg kan bruke for å få fjernet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 19. august 2008 #2 Del Skrevet 19. august 2008 Gni med rikelig smør eller olje, deretter vanlig håndsåpe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Del Skrevet 19. august 2008 Kanskje white spirit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Del Skrevet 19. august 2008 Tennvæske fungerer , husk å skyll huden godt og vask av med sepe. Bruk gjerne en fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. august 2008 #5 Del Skrevet 19. august 2008 Bruk olje av typen billig matolje. Effektivt som fy. Jeg ville ikke anbefalt tennvæske i ansiktet akkurat, men oljen skader ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerne ii Skrevet 19. august 2008 #6 Del Skrevet 19. august 2008 Jepp - bruk matolje (spiller ikke stor rolle hvilken, ta den du har). Har rengjort hender, legger/lår og armer etter å ha malt huset i sommer, og det funker helt strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. august 2008 #7 Del Skrevet 19. august 2008 Gned henne godt inn med smør og vasket av, funket som bare det! Tusen takk for tips, nå slipper hun å gå innsmurt i maling på skolen i morgen, og jeg vet hva jeg skal ha klart neste gang en av ungene føler for å male litt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå