Gå til innhold

Neseplukking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plukker du deg i nesen og spiser det? Du kan gjerne le, men jeg har sett flere som har gjort dette i bilkøer etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klør så mye på innersiden disse veit du :P

Nei gjør ikke det gitt.

Syns rett og slett det er motbydelig.

Skrevet

Jeg har ei venninne som gjør dette og hun lærer det videre til sine barn også. Det er så utrolig ekkelt, og uhøflig oppførsel. Å dra ut "greiene" og se på det, rulle det sammen og putte det i munnen - er ufyselig!!!

Om hun ikke spiser det, kliner hun det rundt forbi, der det måtte passe. Jeg føler at jeg må sjekke før jeg setter meg, når jeg er på besøk hos den familien. Hvordan si ifra om dette til voksne mennesker som burde vite bedre? Yækk! :(

Skrevet

ISJ, slike folk hadde jeg aldri klart å gått på besøk til!!! Noe så ekkelt! Tror faktisk jeg hadde sagt fra om jeg hadde hatt bekjent som hadde gjort slikt. Det er jo skikkelig nasty!

Skrevet

Det er ikke mulig vel? Æsj og fysj.

Skrevet

Som en kompis av meg sa: "Alle har en bøse". Dvs. alle har smakt på det som er i ens egen nese. Kom ikke å si noe annet :fnise:

Gjest Gjest_Lotta80_*
Skrevet

Jøss, er du inne i min hjerne? Tenkte på dette da jeg så en som gjorde det i bilkø i går og tenkte jeg skulle lage en tråd om akkurat det samme her. Hihi...

Forresten jeg gjør ikke det.

Skrevet

Ganske ekkelt ja. Men lærte faktisk på skolen at barn som spiser buser har bedre imunforsvar enn andre, fordi det styrker imunforsvaret med å spise bakterier som det da er i buser.

Skrevet

:spy:

Bare å lese som likt gjør meg uvel. Herregud. Voksne mennesker som SPISER buser??? Utrolig!

Skrevet

Takk for at du lokket frokosten min opp i lyset igjen...

Svake brekningsreflekser her, ja... :spy:

Skrevet

Jepp, har spist det hele livet. 21 år

Spiser du allt du har der inni? Bløtt eller hardt?

Gjest Helen Parr
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde eksludert venner på bakgrunn av at de spiste busene sine, akkurat.

Men nei, jeg spiser ikke buser.

Skrevet

uff ble kvalm av dette jeg....

noe så ekkelt!

Skrevet

Uff, det er bare ekkelt. Jeg husker jeg hadde venner som drev med dette som barn, men jeg fikk meg aldri til det selv da.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg gjorde det som barn, men gjør det ikke som voksen. Alle barn gjør det vil jeg tro, jeg ser det hele tiden hos små barn.

Gjest Helen Parr
Skrevet
Jeg gjorde det som barn, men gjør det ikke som voksen. Alle barn gjør det vil jeg tro, jeg ser det hele tiden hos små barn.

Mulig det er mange barn som gjør det, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har gjort det. Jeg husker jeg synes det var ekkelt allerede da.

Gjest Grafica
Skrevet

Fikk en fæl uvane med å klø inni nesa etter at jeg tok piercing der for to år siden, det var for å løsne snørr som hadde satt seg fast rundt den. Selv nå som jeg har tatt den ut, klør jeg instinktivt. Men spiser de ikke! Peller ikke noe ut heller. Men føler meg jo ikke veldig smart når jeg plutselig innser at jeg har prøvd å klø meg diskrè på innsida av nesa på bussen eller lignende...

Skrevet (endret)

Jeg piller meg i nesa hele tiden. Jeg hater å kjenne at jeg har noe der inne. Både bløtt og hardt som noen nevnte ovenfor. ;) Men jeg spiser der ikke. Jeg gjør det bare fordi jeg føler at gjør jeg samme jobben med et papirlommetørkle eller annet tørkepapir tilgjengelig føler jeg at jeg ser ut som en fireåring som har snørr over hele overleppa. Man har mye mer kontroll på "busa" om man tar de ut med fingrene.Men som sagt jeg spiser dem ikke, bare ser på den kanskje, for å sjekke at jeg ikke blør neseblod.

Jeg hater å blø neseblod, har sinnsykt tynn "hud" inne i nesen og begynner og blø av ingenting. Derfor bruker jeg også fingrene istedet for papir. For da unngår jeg at jeg skjærer meg på en hard buse.

Legger også til at jeg har et ganske komfortabelt forhold til snørr, har gått rundt og vært snørrete ca 280 dager i året. og da lærte min bestemor meg at for å unngå sår rundt hele nesen så drar man snørret inniver og spytter det ut istedet. Og dette er et bra tips for alle som som er snørrete og plages med herpes, for alle som har det vet hvor plagsomt det er å har et utbrudd som går opp til nesen. Grøss og gru...

Uff dette ble langt.. jaja.. Glemte å skrive at jeg gnur ikke buser fra meg hvorsomhelst. Har somregel lommetørkle i nærheten eller så tørker jeg det på innersiden av buksebenet.

Endret av Jane F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...