DDuck Skrevet 11. juli 2009 #101 Del Skrevet 11. juli 2009 Yeeey!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 15. juli 2009 Ett-års forlovelsesdag i dag. Kjære skal ta meg med på restaurant og vi skal spise god middag og kose oss. Så blir det kaffe og kake hjemme i kveld. Har bursdag i dag så det blir dobbel feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. juli 2009 #103 Del Skrevet 15. juli 2009 Gratulerer med dagen og forlovelsesdagen! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. juli 2009 #104 Del Skrevet 15. juli 2009 Ooooh happy day!! Vi kommer på kaffe senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2009 #105 Del Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så mye med dobbel feiring, så koselig! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAmanda Skrevet 19. juli 2009 #106 Del Skrevet 19. juli 2009 Innom og hilser på. Gleder meg til å følge deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2009 #107 Del Skrevet 27. juli 2009 Tipper dere koser dere i Tyrkia nå Ikke smelt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lite aktivitet på bryllupsfronten for tiden. Får komme sterkere tilbake til neste år når det begynner å nærme seg. Blir vel bryllup og dåp i lag for oss, så slår vi to fluer i en smekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 1. juni 2011 Må vel oppdatere litt hær... Da er det under to måneder igjen til bryllup og både jeg og kjære er ferdige med utdrikningslagene våre. Kjolen er kjøpt, dressen er kjøpt, maten er bestilt, underholdningen er i boks og jeg føler jeg har kontroll på det meste. Tiden har gått utrulig fort siden vi bestemte oss for å utsette bryllupet til i år. Vi har vært fullt opptatt med baby, jobb, hyttebygging, oppussing av huset og mye annet. Og siden jeg fant ut at jeg er gravid bare noen dager før utdrikningslaget så måtte jeg fortelle det siden jeg ikke kunne drikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå