Gå til innhold

Føler meg ikke i form..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått en ukes tid og følt meg litt upigg.

Jeg er sliten, slapp, hodet føles tungt og til tider vondt, litt småkvalm i det jeg står opp, alt føles som et tiltak og tanker og følelser bikker mot det negative.

Jeg har nettopp byttet jobb, og føler jeg kjeder meg i hjel..det er mye sitting og lite spennende oppgaver. Tror ikke kontor er det rette for meg, men er alikevel ikke sikker på om det er jobben i seg selv som gjør meg så giddesløs.

Jeg har ikke overskudd til å ta meg en tur på butikken, ikke lager jeg mat når jeg er sulten, å treffe venner er gøy med jeg føler meg ikke helt i form til det som dagen.

Det føles som jeg lever i min egen lille verden, mens de rundt meg opplever at ingenting er forandret. Jeg opprettholder så godt jeg kan mitt vanlige vesen når jeg er sammen med andre.

Nesa mi er et kapittel for seg selv, jeg snyter meg og "drar inn" mange mange ganger daglig..dette har foregått en god stund..og har ingenting med forkjørelse å gjøre.

Er det noen andre som har vært i lignende situasjoner og kan gi noen gode råd for hvordan dere kom ut av dem?

Jeg er vanligvis en veldig positiv og sprudlende person, og kjenner ikke igjen den jeg er nå i det hele tatt...

På forhånd tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som NOE kan ha med lufta i lokalene å gjøre, støv(allergi), mugg eller tørr luft? Når det gjelder jobben som sådan ville jeg kanskje gitt det mer tid, i hvert fall normalt sett.

Skrevet
Høres ut som NOE kan ha med lufta i lokalene å gjøre, støv(allergi), mugg eller tørr luft? Når det gjelder jobben som sådan ville jeg kanskje gitt det mer tid, i hvert fall normalt sett.

Takker for svar...neseproblemene har jeg hatt en god stund, men hodepine og tunghet i hodet og kropp er relativt nytt.

Skrevet

Åh, minner om en eller annen sopp/mugg.

I min gamle leilighet hadde jeg muggsopp.

Etter 1 års sykdom av og på gikk jeg til legen (ja det tok sin tid).

Hadde stadig problemer med luftveien i form av bihulebetennelser, bronkitt, snufsing, halsbetennelser, osv.

Etter undersøkelsen og noen spørsmål spør hun plutselig om jeg har muggsopp hjemme. Og det hadde jeg.

Jeg ble tung, trøtt, sliten, giddaslaus, og ble stadig vekk syk.

jeg ville snakket med en lege hvis dette vedvarte.

Skrevet
Åh, minner om en eller annen sopp/mugg.

I min gamle leilighet hadde jeg muggsopp.

Etter 1 års sykdom av og på gikk jeg til legen (ja det tok sin tid).

Hadde stadig problemer med luftveien i form av bihulebetennelser, bronkitt, snufsing, halsbetennelser, osv.

Etter undersøkelsen og noen spørsmål spør hun plutselig om jeg har muggsopp hjemme. Og det hadde jeg.

Jeg ble tung, trøtt, sliten, giddaslaus, og ble stadig vekk syk.

jeg ville snakket med en lege hvis dette vedvarte.

Takk, det skal jeg gjøre...gir meg selv noen dager.

Å gå som det her har liten hensikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...