Gå til innhold

sexy aften på lørdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei=)

På lørdag vil jeg overraske min kjære med en romantisk aften.

Det jeg har lyst til er allerede nå å bygge opp spenning ved at jeg sender han sexy meldinger om hva jeg vil gjøre med han denne dagen.

Noen som har noen tips om hva den første melding skal inneholde?

Har tenkt at jeg skal ta på meg noe sexy, tenne stearinlys, kanskje strippe vist jeg tør:p

Han elsker analsexs noe jeg ikke gjør for det er så vondt :tristbla:

Men det perfekt hadde jo vært vist jeg konne gitt han det, mn dette trenger ikke komme frem i melding så tar jeg det heller som det kommer.

Synes også flere kvinner kan henge seg på her, så gjør vi noe spesielt for våres kjære, og gir råd og vink underveis :danse:

Tar gjerne imot kreative råd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei=)

På lørdag vil jeg overraske min kjære med en romantisk aften.

Det jeg har lyst til er allerede nå å bygge opp spenning ved at jeg sender han sexy meldinger om hva jeg vil gjøre med han denne dagen.

Noen som har noen tips om hva den første melding skal inneholde?

Har tenkt at jeg skal ta på meg noe sexy, tenne stearinlys, kanskje strippe vist jeg tør:p

Han elsker analsexs noe jeg ikke gjør for det er så vondt :tristbla:

Men det perfekt hadde jo vært vist jeg konne gitt han det, mn dette trenger ikke komme frem i melding så tar jeg det heller som det kommer.

Synes også flere kvinner kan henge seg på her, så gjør vi noe spesielt for våres kjære, og gir råd og vink underveis :danse:

Tar gjerne imot kreative råd;)

For meg holder følgende:

Kom naken,ta med øl :jepp:

Menn er enkle individer,trenger vanligvis ikke så mye ekstra oppvarting.

Skrevet
For meg holder følgende:

Kom naken,ta med øl :jepp:

Menn er enkle individer,trenger vanligvis ikke så mye ekstra oppvarting.

:kjefte:

:rope:

For min del så syns jeg det er kult med litt sexy undertøy, strømper..

Men ikke kom med det med engang, gå rundt i et kort skjørt kanskje..

(miste ting på gulvet hele tiden)

Dyp utringning..

Litt flytene sjokolade er alltid gøy..

Litt "artig" film..?

Gjerne kanskje mitt i stua istedet for på soverommet?

Det er så mangt en kan gjøre. :)

Keep updates running. :D

Skrevet
:kjefte:

:rope:

For min del så syns jeg det er kult med litt sexy undertøy, strømper..

Men ikke kom med det med engang, gå rundt i et kort skjørt kanskje..

(miste ting på gulvet hele tiden)

Dyp utringning..

Litt flytene sjokolade er alltid gøy..

Litt "artig" film..?

Gjerne kanskje mitt i stua istedet for på soverommet?

Det er så mangt en kan gjøre. :)

Keep updates running. :D

Har tenkt på det med sjokolade, smøre inn penisen å så suge det av...

Har en lek der vi skal utfordre oss selv hver uke, denne uken er det min tur.

Meningen er at jeg skal gi han en sexy melding hver dag for å bygge opp stemningen til lørdan, mn helt ærlig har jeg ingen ide om hva jeg skal skrive i den første melding. Er ikke så flink med ord. Men får bare prøve å slippe kreativeteten løs. Han er klar over at jeg skal gjøre noe spesielt denne uken men ikke hva;)

Skrevet

Vil anbefale det en litt lysere sjokolade..

Ellers kan det hende du blir litt "mett" og "kvalm"

Den er litt tung vet du :P:)

Men har han noen "fetisjer" eller noe slikt?

Skrevet
Vil anbefale det en litt lysere sjokolade..

Ellers kan det hende du blir litt "mett" og "kvalm"

Den er litt tung vet du :P:)

Men har han noen "fetisjer" eller noe slikt?

Analsex, men ikke noe annet. Spurt han mange ganger mn han er veldig A4, er ikke så ekspremiterende av seg.

Skrevet

Jeg blir med på sånn overaskelses-lørdag :)

Vet typen min like at jeg bare går rundt i en stor t-skjorte, eller helt naken :P

Hva tenker du å gjøre i løpet av kvelden?

Skrevet
Jeg blir med på sånn overaskelses-lørdag :)

Vet typen min like at jeg bare går rundt i en stor t-skjorte, eller helt naken :P

Hva tenker du å gjøre i løpet av kvelden?

Så bra;)

Nå ser det ut som han skal jobbe denne dagen så når han kommer hjem vil jeg ha på meg et eller aent sexy. Alt fra en stor t-shorte til sexy undertøy++.

Ettersom han sikkert er skitten vil jeg ta han med inn i dusjen der jeg vasker han nøye, og terger han, mn ikke noe action enda.

Så vil jeg ta han med til soverommet dytte han oppi sengen og ta på et par håndjern. Hadde vi hatt sengestolper så ville jeg foretrukket og knytte han fast, men men. Så får jeg han til å tro at nå skal jeg ta å suge hn, mn er ikke i mål enda. Starte med å massere ryggen hans og nedover, når jeg er kommet helt ned til beina ber jeg han snu seg og fortsetter fra beina oppover mot penisen. Så vil jeg ta og smøre penisen inn med sjokoladesaus og suge det sakte av. Til slutt skal han selv bestemme hvor han vil komme som antagelig vil bli i munnen.

Virker kanskje ikke så veldig spennende, men vet at dette er noe typen vil elske. Her skal jeg også prøve å være litt dominant som jeg aldri har vært før, så blir en utfordrende opplevelse.

Så er det jo meningen jeg skal bygge opp stemningen til lørdag med noen meldinger og lignende, men her er jeg helt blank. Noen som har forslag hva jeg kan skrive?

Du da bananafurby hva er din plan? Kjekt med andre innspill;)

Gjest Betty89
Skrevet

Hmm hørtes spennende ut det :) Hva med, " hey sexy, hva du driver med?

Nå er jeg skikkelig kåt, klarer nesten ikke vente til helga, gleder meg ;)"

Typen min liker også godt analsex... noe som jeg synes er litt dumt, i og me at det er så vondt! Har hatt det 2 ganger å da måtte han gjøre det kanon sakte:P

Men du får oppdatere her hvordan det går;) Han kommer nokk til å bli kjempe tent, samme hva du gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...