Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ikke hatt mensen på en god stund. Et halvt år siden sist. Går ikke på pilla eller noe annet hormonelt stoff, og er ikke gravid. Tok prøver for snart en måned siden, og da viste det seg at jeg hadde eggeløsning. Men fortsatt ingenting... Er det noe jeg kan gjøre for å fremkalle mensen? Jeg har gått opp i vekt og føler meg oppblåst pga. det... Hjelp...
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Du kan få hormontabletter av legen din som gjør at du får mensen.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ikke hatt mensen på en god stund. Et halvt år siden sist. Går ikke på pilla eller noe annet hormonelt stoff, og er ikke gravid. Tok prøver for snart en måned siden, og da viste det seg at jeg hadde eggeløsning. Men fortsatt ingenting... Er det noe jeg kan gjøre for å fremkalle mensen? Jeg har gått opp i vekt og føler meg oppblåst pga. det... Hjelp... Hvis du er helt sikker på at du har hatt eggløsning for en måned siden er du garantert gravid nå. Eller så har du ikke hatt eggløsning. Eventuelt har du store hormonelle forstyrrelser. Dra til legen.
Fam Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Du kan forsøke hom.preparatet Pulsatilla. D12 eller D30 Pulsatilla er et typisk kvinnepreparat innen hom.medisin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå