Isolde* Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noen her som jobber som kontormedarbeider? Hvordan er lønna? Jeg var på et jobbintervju her forleden, som kontormedarbeider, men spurte selvfølgelig ikke om lønna.
Hedda-78 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Det kommer helt an på bransje og arbeidsoppgaver. "Kontormedarbeider" er omtrent like intetsigende som "konsulent". Lurt å ikke spørre om lønna på intervjuet. Det kan du spør om når/hvis du får tilbudet. Det skal også stå i kontrakten din, som du selvfølgelig leser før du signerer den.
Gjest Imsdal Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det kommer jo mye ann på hvilken bransje og om du er i privat eller offentlig sektor, en kontormedarbeider kan være så mangt Jeg jobber i en resepsjon i privat sektor (for et firma, ikke som i hotellresepsjon), og tjener 295 000 kr, ca 25 000 per måned + litt bonus i ny og ne Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Lurt å ikke spørre om lønna på intervjuet. Det kan du spør om når/hvis du får tilbudet. Det skal også stå i kontrakten din, som du selvfølgelig leser før du signerer den. Det er helt vanlig å spørre om lønna på intervjuet. Det er jo penger vi lever av alle sammen... Når du skal signere kontrakt, har du allerede kastet bort mye tid for de som skal ansette deg hvis du lar være å signere pga. at du er misfornøyd med lønna.
Brukernavn Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg synes det er ilt rart at DE ikke spurte DEG om hva DU forventet i lønn jeg, da.. Som kontormedarbeider kan det være alt fra 250 000-400 000, så det er vanskelig å svare på hvor du vil lande. Jeg selv er i den øvre halvdelen av den skalaen.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Kommer nok an på både erfaring/utdanning, arbeidsoppgaver og arbeidsplass. Jeg fikk 130 kr timen (ca 260 000 i året?) i et kortvarig vikariat i bank hvor jeg bare gjorde én ting som ikke krevde annet enn bittelitt datakompetanse, om jeg skulle hatt mer varierte oppgaver, mer ansvar og hadde relevant erfaring, ville jeg nok forventet noe mer. Og noen typer arbeidsplasser betaler bedre enn andre.
Gjest frk Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Hei Jeg er kontormedarbeider, jobber 8-16 og tjener 310000 i året. helt greit og lite ansvar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå