Gå til innhold

Pappans likegyldighet.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Må få ut litt frustrasjon...

Barna besøkte sin far i går. Da de kom hjem oppdaget vi til vår store fortvilelse at astma medisinen var igjen hos pappan. Og jeg hadde ikke fått hentet ut de nye. Far bor 3 km unna og har bil. Mens vi er uten. Så barnet ringte pappan kl 2300 og spurte om han kunne komme med medisinen, forde han var tung i brystet. Han svarte nei! Orket ikke.

I stedet kjeftet han opp min sønn forde han hadde glemt den der,og sa til ham at moren (jeg) er slapp som ikke hadde reserve.

Jeg kommer aldri til å la dette skje mer. Trodde vi hadde en reserve :(

Men hvilke far nekter hjelpe sin sønn som ringer og er fortvilet?

Høres ut som faren til mitt bar.Min sønn er nå 17 år å orker ikke tanken på sin egen far fordi han oppførte seg drittsekk og urettferdig da barnet var yngre både mot han og mot meg.Mot meg enda! Barnet mitt har alltid vært lei seg fordi hans far aldri har brydd seg!

Jeg har mange slike episoder om mitt barns far av de du nevner og at far alltid sa at det var jeg som var slapp :roll: Jeg prøvde alt for at han skulle bry seg mer om barnet sitt, men ikke søren om han gjordet!Så gikk han ut å jugde å sa at jeg nektet han samvær og at det var derfor han ikke hadde sønnen!Sannheten var at han aldri kunne eller rettere sagt gadd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør barna en tjeneste, og hold dem borte fra far. Du sier dere har vært til megling, og om det ikke kom noe bra utav det så kan du sikkert få barnevernet med deg på at barna har det best uten sin far. Kanskje vil ikke faren si noe på det heller? Viktig er det iallefall at du involverer barnevern/familiekontor, slik at det blir minst mulig bråk, og du kan få hjelp til avlastning for dine to barn, for det trenger du helt sikkert.

Skrevet

Det er bedre for barna at de ikke er sammen med en far som er så lite interresert og kun viser likegyldighet for dem.Det blir bedre for deg også!

Snakk med familiekontoret og eller barnevernet! De vil hjelpe deg med avlastning.Legg fram saken for dem og fortell om faren til dine barn.

NAV må også endre bidraget da 0 samvær gir høyere bidrag.

Les mer på denne siden!

http://www.f2f.no/

:klemmer:

Gjest Gjest_calvin 1_*
Skrevet

Hjertlig takk alle sammen.

Det har vært en enorm lettelse og glede å få stikke hull på denne boblen.

Og enormt glad for at det finnes så mange fornuftige fedre og mødre her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...