Knøttet Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1721 Del Skrevet 1. februar 2010 Huff, kryssar fingrane for rask betring Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. februar 2010 #1722 Del Skrevet 1. februar 2010 Stakkars dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1723 Del Skrevet 2. februar 2010 Stakkars dere ================================================= Jeg er bedre! Dvs jeg har tidvis vondt i magen, men føler meg så mye bedre og magen er i bedre form også. S holdt seg unna å kaste opp i hele går, men kastet plutselig opp på kjøkkengulvet i sted. Men siden formen hans er bedre så tror jeg han er på bedringens vei han også. Nå har han også fått diare da, stakkar ... Vi har en avtale i morgen, tror dere det er trygt å ta han med ut i forhold til å bli saktere frisk og å smitte andre? Bare en liten tur til byen, skal være inne hele tida. I sted da jeg skulle legge han ble han helt hysterisk da det hadde gått en stund. Han gråt og gråt og gråt, og jeg fikk ikke trøste han, så da løp han inn til pappaen og roet seg hos han. Er så lei av at det er bare pappa som gjelder! Føler meg mislykket som har en unge som foretrekker pappa, og som bare vil bli trøstet av han. Hvis pappaen ikke er her går det bra at jeg trøster, men hvis han er her så skal han absolutt til han. Jeg vil også ha en unge som er mammadalt, ikke en som er bare pappadalt! :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. februar 2010 #1724 Del Skrevet 2. februar 2010 Godt du er betre! Håpar de snart er friske alle mann. Skjønner korleis du føler det når S foretrekk at pappa trøystar. Eg må innrøyme at eg blir litt "smigra" når T sier at han vil eg skal trøyste/bære/kle på osv... Men S er nok like glad i dykk begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. februar 2010 #1725 Del Skrevet 6. februar 2010 Så godt at formen er bedre, får håpe dere er helt friske nå. Skjønner godt at du er lei av å være nummer 2. Ganske urettferdig hvordan ungene gjør forskjell på foreldrene sine. Får håpe det hjelper snart. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1726 Del Skrevet 6. februar 2010 Godt du er betre! Håpar de snart er friske alle mann. Skjønner korleis du føler det når S foretrekk at pappa trøystar. Eg må innrøyme at eg blir litt "smigra" når T sier at han vil eg skal trøyste/bære/kle på osv... Men S er nok like glad i dykk begge to! S hangler enda, han kaster opp men er ellers i fin form. Merkelige greier. Skjønner deg godt, jeg hadde nok også blitt veldig glad om S foretrakk meg for engangsskyld ... Ja, i den alderen tenker de vel ikke slik at de er mer glad i den ene enn den andre ... Så godt at formen er bedre, får håpe dere er helt friske nå. Skjønner godt at du er lei av å være nummer 2. Ganske urettferdig hvordan ungene gjør forskjell på foreldrene sine. Får håpe det hjelper snart. God helg S spyr fortsatt, stakkar. Slitsomt for oss alle. Ja, urettferdig og sårende. Jeg vet han ikke gjør det med vilje eller for å være slem, så jeg kan jo ikke bli fornærmet på en 1 1/2 åring heller ... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1727 Del Skrevet 6. februar 2010 Her skjer det ikke mye for tida. S er i fin form, han spiser ganske bra og vi får i han godt med drikke, men han kaster fortsatt opp. Det kommer helt uventet, uten noen advarsler. Siden det gikk over én dag uten oppkast trodde vi han var frisk, men da kom det plutselig igjen. Nå kaster han opp 1-2 ganger pr. døgn, og som regel midt på natta. Har blitt satt på mange vaskemaskiner den siste tida, og måtte vaske både dundyna og dunputa hans- til tross for at vi ikke har tørketrommel, heldigvis ser det ut til å ha gått bra likevel. Nå er jeg så lei av oppkast og vasking av gulv og sengeklær at jeg kunne spydd jeg også, eller hoppet ut vindet (heldigvis bor vi i 1.etasje. Ha-ha.) Vi har til og med prøvd et helsekostmiddel som skulle hjelpe for å regulere magen, fikk tips av ei mannen kjenner, hittil har det ikke virket men det kan hende det trenger mer tid. Ei venninne utdanner seg til homeopat, har spurt henne om middel jeg kan kjøpe hvis det vedvarer. Alle råd tas i mot med takk. Han har ikke fått melk, men noen melkeprodukter har han fått da det er vanskelig å unngå dette. Hvis han ikke har sluttet å kaste opp innen helga er over blir det legetur på mandag igjen, dette kan vi ikke ha noe mer av. Nå trenger jeg miljøforandring. Jeg trenger å komme meg bort, komme meg ut i jobb. Søker jobber for harde livet (nja) så vi får se hvordan det går. Barnehage får vi vel ikke før til høsten uansett, så det hjelper jo lite da. Vi får ringe rundt og godsnakke litt med barnehagene, om vi får behov for barnehageplass før høsten. Vet ikke om det er så stor sjanse for at vi trenger det, men. Negativ igjen i dag, ja, merker jeg. Mannen har enda ikke blitt syk med hverken diare eller oppkast, og vi krysser fingrene og banker i bordet for at det fortsetter slik. Svigerfar, derimot, har blitt syk, stakkar. De har lyst til å passe S neste helg, så da får vi forhåpentligvis en dag "fri". Deilig, for S er så krevende for tida. Han er skikkelig pappadalt i tillegg til at han sutrer mye og er veldig vanskelig under enkelte av måltidene. Begynner å gråte uten grunn og vil ikke spise, vil ingenting. Kanskje han ikke vet hva han vil? Kan jo hende det har med at han har vært/er syk også, ikke vet jeg. Han er enklere å ha med å gjøre når jeg er alene med han enn når mannen er her, sikkert fordi han er skikkelig pappadalt. Mannen får ikke engang lov til å gå på do eller butikken uten at S blir sur og gråter. Det går alltid fint å roe han når mannen er ute av syne, men det er slitsomt. På den positive siden så har mannen og jeg samarbeidet og kommunisert bra de siste dagene, og S har begynt å herme mer og kan nå si noen flere ord, iallfall av og til når han selv vil. Han er en skikkelig godgutt når han er i humør. I dag herjet vi i senga lenge, han lo og var så herlig. Og da jeg badet han sprang han rundt og gjemte seg bak tørkestativet, med et lurt glis før han løp unna. :rødme: Godgutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. februar 2010 #1728 Del Skrevet 6. februar 2010 Deilig, for S er så krevende for tida. Han er skikkelig pappadalt i tillegg til at han sutrer mye og er veldig vanskelig under enkelte av måltidene. Begynner å gråte uten grunn og vil ikke spise, vil ingenting. Kanskje han ikke vet hva han vil? Kan jo hende det har med at han har vært/er syk også, ikke vet jeg. Han er enklere å ha med å gjøre når jeg er alene med han enn når mannen er her, sikkert fordi han er skikkelig pappadalt. Mannen får ikke engang lov til å gå på do eller butikken uten at S blir sur og gråter. Det går alltid fint å roe han når mannen er ute av syne, men det er slitsomt. Jeg har egentlig ikke tid til å skrive noe mer nå, men måtte bare si at om det er noen trøst - så er det rimelig prikklikt hvordan det har vært i huset her de siste par månedene. Har plutselig blitt endel bedre de siste par ukene, men vi har hatt det akkurat på samme måte. Så her har det nesten vært deilig at mannen var såpass mye på reisejobb som han var en liten periode, for alt var mye mer harmonisk når det bare var D og meg. Med en gang mannen var hjemme var det sutring og tull uten grunn store deler av tiden. Slitsomt for meg, og ikke minst for mannen som aldri fikk den skikkelige positive tiden som D og jeg tross alt fikk når vi var alene Håper det går over hos dere også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #1729 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg har egentlig ikke tid til å skrive noe mer nå, men måtte bare si at om det er noen trøst - så er det rimelig prikklikt hvordan det har vært i huset her de siste par månedene. Har plutselig blitt endel bedre de siste par ukene, men vi har hatt det akkurat på samme måte. Så her har det nesten vært deilig at mannen var såpass mye på reisejobb som han var en liten periode, for alt var mye mer harmonisk når det bare var D og meg. Med en gang mannen var hjemme var det sutring og tull uten grunn store deler av tiden. Slitsomt for meg, og ikke minst for mannen som aldri fikk den skikkelige positive tiden som D og jeg tross alt fikk når vi var alene Håper det går over hos dere også snart Det hjelper litt, om du skjønner hva jeg mener, å høre at andre sliter med det samme som oss. Er D pappagutt han også, eller? Det er slik jeg føler det også, det er veldig kjekt å være alene med S fordi da er han mer medgjørlig ... Men helst vil jeg jo at vi skal kose oss sammen alle tre, som en familie. Vi gjør jo det også, så klart, men S er mer vanskelig og sutrete når mannen er der ... Så bra det har bedret seg hos dere! Håper det gjør det her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1730 Del Skrevet 8. februar 2010 Jævla drittdag! Begynte dagen med å være irritabel uten at jeg visste hvorfor, så kranglet jeg med mannen, så gikk vi på smokkejakt i hele huset uten å finne den jævla smokken, mannen kjøpte saus med kjøtt i til middagen så da fikk ikke jeg middag og jeg orker ikke lage meg egen middag etter athan og S har spist, nå finner jeg ikke en cd jeg trenger for å gjøre ferdig jobbsøknaden min, mannen og jeg er fortsatt ikke venner igjen og det er dårlig stemning. I går lagde jeg sjokoladekake med kokos, veldig godt, men også veldig usunt ... Ble noen Cola for mye denne uka (selv om jeg forhåpentligvis er unnskyldt de som gikk med da jeg var syk ... ) og sjokolade og french fries på lørdag (må vel få kose seg på lørdag?), i tillegg til sjokoladekake i går. :dåne: I dag skal jeg prøve meg på aerobictime på turnforeninga her i byen. Fant ut at det koster rundt 600,- for et halvt års trening. Det er bare aerobic to ganger i uka, men jeg hadde sikkert ikke gått oftere om jeg gikk på treningssenter heller, så jeg skal iallfall prøve. Vurderer å ta pilatestimene der også, men jeg vet ikke om 1 time aerobic + 1 time pilates etterhverandre blir litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. februar 2010 #1731 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har også en drittdag, men det er mer fordi jeg er så utrolig tiltaksløs ... Helt siden jeg kom hjem etter å ha levert A i bhg, har jeg bare sittet pal her, bortsett fra en times lur på sofaen. Jeg bare kommer ikke igang, det er helt ekstremt! I tillegg hater jeg meg selv litt for at kostholdet mitt er så elendig Vel! Aerobic høres deilig ut! Pilates også. Jeg har aldri trent pilates, så aner ikke om det blir for mye sammen med aerobic. Du kan jo høre med dem? Håper du og mannen snart blir venner igjen, slitsomt med sånn dårlig stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1732 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har også en drittdag, men det er mer fordi jeg er så utrolig tiltaksløs ... Helt siden jeg kom hjem etter å ha levert A i bhg, har jeg bare sittet pal her, bortsett fra en times lur på sofaen. Jeg bare kommer ikke igang, det er helt ekstremt! I tillegg hater jeg meg selv litt for at kostholdet mitt er så elendig Vel! Aerobic høres deilig ut! Pilates også. Jeg har aldri trent pilates, så aner ikke om det blir for mye sammen med aerobic. Du kan jo høre med dem? Håper du og mannen snart blir venner igjen, slitsomt med sånn dårlig stemning Kjedelig med slike dager ... Det er ikke alltid lett å komme seg opp og ut og gjøre noe, nei. Når det blir så dårlig stemning som det ble her så gidder jeg iallfall ikke å hjelpe til eller gjøre noe som helst ... Kostholdet mitt er rimelig dårlig til tider, om det er en trøst. Jeg har heller aldri trent pilates, men jeg hører at det er fin styrketrening pluss at man blir slankere av det. Ikke at jeg helt tror på sistnevnte, men verdt å prøve. Takk, håper jeg også- men da må han skjerpe seg! Håper dagen din blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. februar 2010 #1733 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjedelig med drittdag Jeg tror jeg hadde likt pilates etter aerobic, men ikke motsatt Pilates er jo mest styrketrening og jeg synes iallfall at det er veldig avslappende Da får du jo både kondisjon og god styrke Skader ikke å prøve en gang Evnt. så kan du prøve en gang aerobic og en pilates så kjenner du kanskje om det er noe du kan kombinere Men husk at man gjerne blir veldig gira av å trene så en time aerobic kan motivere for en time til (det blir jeg iallfall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1734 Del Skrevet 8. februar 2010 Kjedelig med drittdag Jeg tror jeg hadde likt pilates etter aerobic, men ikke motsatt Pilates er jo mest styrketrening og jeg synes iallfall at det er veldig avslappende Da får du jo både kondisjon og god styrke Skader ikke å prøve en gang Evnt. så kan du prøve en gang aerobic og en pilates så kjenner du kanskje om det er noe du kan kombinere Men husk at man gjerne blir veldig gira av å trene så en time aerobic kan motivere for en time til (det blir jeg iallfall) Ja-a ... Kjekt at det er lagt opp etterhverandre da! Spørs om jeg orker aerobic og pilates i dag, og om det i det hele tatt er greit for de siden jeg ikke har meldt meg inn enda men bare har en slags prøvetime ... Har bare snakket med ei anna ei som går der, og hun mente at det går greit å bare møte opp og være med på en time før jeg melder meg inn ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 8. februar 2010 #1735 Del Skrevet 8. februar 2010 Har ikke tid til langt svar, men vil bare gi deg en stor Håper humøret blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. februar 2010 #1736 Del Skrevet 8. februar 2010 Å, sånne dager er noe dritt! Får håpe aerobics og/eller pilates får deg i bedre humør Trening skal vel gjøre sånt, uten at jeg husker om det gjør det eller ikke Leeenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. februar 2010 #1737 Del Skrevet 8. februar 2010 Gir deg ein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. februar 2010 #1738 Del Skrevet 8. februar 2010 herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1739 Del Skrevet 9. februar 2010 Har ikke tid til langt svar, men vil bare gi deg en stor Håper humøret blir bedre. Å, sånne dager er noe dritt! Får håpe aerobics og/eller pilates får deg i bedre humør Trening skal vel gjøre sånt, uten at jeg husker om det gjør det eller ikke Leeenge siden sist. Gir deg ein herfra også! Takk for alle klemmer, det varmer! Stor tilbake til alle. Var godt å få trent i går, selv om det var tungt og slitsomt! puh ... Følte meg litt teit når jeg ikke fikk til alle stegene, men det går seg vel til. Dessverre var det ikke noe bedre stemning da jeg kom hjem, og ikke i dag heller ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. februar 2010 #1740 Del Skrevet 9. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå