Knøttet Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 9. oktober 2008 I dag har jeg vært på barseltreff hjemme hos ei på barselgruppa, veldig koselig Og så har jeg vært i byen og spist sammen med ei venninne. Godt å gjøre noe annet enn å bare sitte inne nesten hele dagen Sigur har hatt litt diare i dag, lurer på om det kan komme av vaksinene han fikk i går. Stakkar liten, virket kjipt for han det der Han lo ordentlig for første gang i dag! Verdens herligste latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. oktober 2008 #242 Del Skrevet 10. oktober 2008 Latter Så herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. oktober 2008 #243 Del Skrevet 10. oktober 2008 Så herlig med babylatter Kan nok hende at diareen kommer av vaksinen ja. Håper det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. oktober 2008 #244 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Så koseleg det må ha vore når lille S. lo for aller første gang! Endret 10. oktober 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 11. oktober 2008 Latter Så herlig! :rødme: Ja! :rødme: Så herlig med babylatter Kan nok hende at diareen kommer av vaksinen ja. Håper det går fort over. Virkelig herlig Så koseleg det må ha vore når lille S. lo for aller første gang! Virkelig herlig, bare å glede seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #246 Del Skrevet 11. oktober 2008 Lurer på om S er litt dårlig i magen pga vaksinen, i stedet for å være sennepsgulfarge på bæsjen så er det en blanding av grønn og mørk brun... Blir jo litt bekymret for om han får i seg nok mat, men jeg tror egentlig han gjør det, så det kommer sikkert av vaksinen. Skal se fremover om det fortsetter eller ikke, om det gjør det kan jeg jo ringe helsestasjonen. Har blitt mange skift på S om dagen, når han har bæsjet og sittet i vippestolen så blir det oversvømmelse, og så må vi vaske alle klærne hans i tillegg til vippestolen Skulle få besøk i dag, men jeg vet jo at broren min er utrooolig treg og at man ikke kan stole på han om han sier han skal gjøre noe... Litt lei av folk som er slik... Får ringe han i morgen og høre om han fortsatt er her i byen, og kreve at han kommer på besøk Må få snakket om han om å låne vogn når vi skal til hjembyen min også, hvis ikke må vi sende vår- mye styr! Jeg hater nupper! Synes alle klær bare nupper hele tiden jeg Kjøpte en kjempefin body på Wheat/kirsebærlunden, men den begynte så klart å nuppe Hva kommer nupper av? Har lest at man får nupper om man vasker ull sammen med syntetiske stoffer, men har jo ikke gjort det... S og jeg besøkte mannen på jobb i dag, og så gikk vi hjem igjen Mannen viste stolt frem S til kollegaene sine, så søte begge guttene mine Godt med helg, selv om mannen skal på jobb igjen på mandag igjen... Men neste helg er det jo langhelg, halve fredag i tillegg til hele lørdag og søndag Og tirsdagen etterpå drar jeg til foreldrene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) stjele, stjele... 200 før jeg dør: 1. Spandert øl på alle i puben 2. Svømt med ville delfiner 3. Klatret i et fjell 4. Kjørt en test-tur med en Ferrari 5. Vært inne i en pyramide 6. Holdt en tarantella 7. Hatt et bad med levende lys og selskap av en spesiell 8. Sagt «Jeg elsker deg» - og ment det 9. Hugget ned et tre 10. Gjort en striptease for noen... 11. Hoppet i strikk (gjelder omvendt strikkhopp?) 12. Besøkt Paris 13. Sett en seanse med lyn og torden på havet 14. Vært oppe hele natten og sett soloppgangen før man legger seg 15. Sett nordlyset 16. Gått på et stort sportsarrangement 17. Gått alle trinn opp i det skjeve tårnet i Pisa 18. Dyrket og spist egne grønnsaker og urter 19. Tatt på et isfjell 20. Sovet under stjernene med himmelen som tak 21. Skiftet bleier på en baby 22. Flydd en tur i luftballong 23. Sett meteor-regn 24. Blitt full på champagne 25. Gitt mer enn du egentlig har kunnet til veldedig forhold 26. Sett på himmelen gjennom et teleskop 27. Hatt en ustyrlig latterkrampe på et verst tenkelig tidspunkt 28. Hatt matkrig 29. Veddet på en vinnerhest 30. Tatt en sykedag selv om du har vært frisk 31. Invitert en vilt fremmed ut 32. Hatt en snøballkrig 33. Kopiert rumpen din på kontorets kopimaskin 34. Skreket så høyt som overhodet mulig 35. Holdt et lam 36. Iscenesatt en favorittfantasi 37. Badet naken natterstid 38. Tatt et iskaldt bad 39. Hatt en meningsfull samtale med en tigger 40. Sett en solformørkelse 41. Kjørt berg- og dalbane 42. Scoret mål 43. Løpt et maraton 44. Danset som en gal uten å bry deg om tilskuerne 45. Fjernadopert et barn 46. Besøkt forfedrenes fødested 47. Følt deg lykkelig over livet ditt, om enn bare for en stakket stund 48. Lastet ned musikk og film 49. Besøkt alle de store norske byene 50. Elsket jobben din 51. Tatt vare på en drita person 52. Hatt nok penger til å være oppriktig tilfreds 53. Hatt fantastiske venner 54. Danset med en fremmed i et fremmed land 55. Sett ville hvaler 56. Stjålet et gateskilt 57. Backpakket i Europa 58. Reist på loffen i landet ditt 59. Fjellklatring med eksperter 60. Jugd for utenlandske myndigheter for å unnslippe bot 61. Gått midnattstur på stranden 62. Hoppet i fallskjerm 63. Besøkt Irland 64. Hatt hjertesorg lenger enn du faktisk hadde forholdet 65. Truffet noen fremmede i en restaurant og spist sammen med disse 66. Besøkt Japan 67. Løftet din egen vekt i benkpress 68. Melket en ku 69. Alfabetisert platesamlingen 70. Latt som du var en superhelt stadig 71. Sunget karaoke 72. Holdt sengen en hel dag 73. Posert naken foran fremmede 74. Dykket 75. Hatt deg til «Let's Get It On» av Marvin Gaye 76. Kysset i regnet 77. Lekt i gjørmen 78. Lekt i regnet 79. Vært på drive-in kino 80. Gjort noe du skulle ha angret, uten å angre 81. Besøkt den kinesiske muren 82. Prøvd rafting i Sjoa 83. Kuttet ut Internet Explorer og testet ut nye browsere 84. Startet en egen business 85. Blitt forelsket uten å få ditt hjerte knust 86. Gjort unna et kurs via nettstudier 87. Gått på kunstkurs 88. Utkjempet en gentlemanskamp for en kvinnes skyld 89. Spilt playstation i mer enn 6 timer i strekk 90. Blitt gift 91. Vært med i en film 92. Gått uinvitert på fest 93. Elsket noen du ikke skulle elsket 94. Kysset noen så lidenskapelig at de ble svimle 95. Blitt skilt 96. Hatt sex på kontoret 97. Gått uten mat i 5 dager 98. Bakt kake fra bunnen av 99. Vunnet «Verst Kledde»-prisen i en konkurranseBad taste party 100. Kjørt gondol i Venezia 101. Fått en tatovering 102. Funnet ut at teksturen i et eller annet materiale har tent deg 103. Spilt paintball 104. Vært på TV som en ekspert 105. Fått blomster helt uten grunn 106. Masturbert på et offentlig sted 107. Fått blackout etter en fest 108. Strikket en sokk 109. Opptrådd på en scene 110. Vært i Las Vegas 111. Spilt inn musikk 112. Spist hai 113. Hatt et one-night stand 114. Vært i Thailand 115. Sett Siouxsie live 116. Kjøpt et eget bo 117. Vært i en kampsone 118. Hatt et kjæledyr 119. Vokset eller barbert bort uønsket hår 120. Vært på cruiceskip 121. Snakket mer enn ett språk flytende 122. Vært i slosskamp for å forsvare noen 123. Skrevet ut ugyldige sjekker 124. Opptrådd i «Rocky Horror Show» 125. Lest - og forstått - din kredittrapport 126. Oppdratt barn 127. Kjøpt favorittleketøyet fra barndommen, og lekt med det igjen 128. Fulgt ditt favorittband eller artist på turné 129. Gitt navn til din egen stjernehimmel 130. Vært på eksotisk sykkeltur i et fremmed land 131. Funnet ut noe ekstraordinært om slekten 132. Sittet i en park og grillet og drukket vin med dine aller beste venner og følt at livet neppe kan bli bedre 133. Flyttet til en ny by og startet helt på nytt 134. Omskolert deg og startet med det du egentlig ville gjøre 135. Danset naken hjemme i stuen. Med din kjære. 136. Sunget høyt i bilen og ikke stoppet selv om fremmede har observert deg 137. Farget håret 138. Nektet å putte silikon i kroppen 139. Nettopp: Levd uten mobil i én måned! 140. Hatt artikler eller leserinnlegg på trykk i landets største blad eller avis 141. Sett Kongen i det virkelige liv 142. Jobbet som jordbærplukker 143. Styrt et fly 144. Sydd noen sting på kroppen 145. Knust noens hjerte 146. Vært vitne til et dyrs fødsel 147. Blitt sparket fra jobben 148. Vunnet penger i et TV-show 149. Brukket et ben eller forstuet noe 150. Vært på jakt 151. Vært på fotosafari i Afrika 152. Kjørt motorsykkel 153. Invitert dine foreldre på en flott middag 154. Piercet ører eller nese 155. Skutt med luftgevær 156. Sanket blåskjell 157. Ridd på hest 158. Operert 159. Hatt sex på et tog 160. Vært på reiselivsmesse 161. Haiket fra en by til en annen 162. Sovet deg gjennom en hel flytur 163. Vært våken i 24 timer 164. Vært på elgsafari i Norge 165. Besøkt alle kontinentene 166. Spist snegler 167. Spist kengurukjøtt 168. Blitt forelsket i en annen del av verden 169. Vært donor 170. Spist sushi 171. Blitt avbildet i en avis 172. Hatt to sunne langvarige forhold i livet 173. Endret noens tankesett på grunn av noe du brenner for 174. Fått noen sparket for usømmelig oppførsel 175. Gått tilbake til skolebenken 176. Stått på vannski 177. Byttet navn 178. Tatt på en kakerlakk 179. Spist stekte grønne tomater 180. Lest «100 års ensomhet» 181. Spart på en av skolebøkene og lest den på nytt 182. Spist i en restaurant og tatt med deg bestikk og krydderbøsser hjem fordi du trengte det 183. og blitt utestengt fra samme restaurant fordi de fant ut hvem som stjal bestikket deres 184. Lært deg en kunstart 185. Flådd en høne 186. Bedt om unnskyldning 187. Droppet skolegjenforeningene 188. Kommunisert med en som ikke prater ditt språk 189. Blitt valgt til en offentlig gjerning 190. Gått ned ti kilo 191. Tenkt for deg selv at du lever ut din drøm 192. Lakket en bil 193. Snekret ditt eget møbel 194. Solgt et av dine kunstverk til en vilt fremmed 195. Leid sykkel i Amsterdam 196: Kunne dialogen i din favoritfilm utenat 197: Vært dj 198: Funnet navnet ditt på veggen på din favorittbar 199: Blitt dumpet via telefonen 200: Blitt arrestert for mild overtredelse av loven Hmm... Var ikke så mye jeg har gjort akkurat, jeg lever ikke farlig, nei Endret 11. oktober 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. oktober 2008 #248 Del Skrevet 13. oktober 2008 Heisann Lenge siden jeg var innom pga ferietur, men nå har jeg lest meg opp. Så frustrerende med kranglingen når han spiser. Som du kanskje husker begynte H sånn også, og ble gradvis verre. Mamma så det en gang, og sa at hun kjente igjen kroppsspråket fra når vi var små og hadde kolikk. Så grunnen til kranglinga her i gården var luft. Nå tar jeg ham fra brystet og får opp en rap, før vi fortsetter måltidet igjen. Så bra at du fant en løsning på det med at mannen skulle reise bort. Blir jo koselig for foreldrene dine å treffe S igjen, og koselig for deg å være på hjemlige trakter Å, så herlig med første latteren Snart blir det vel latterhyl hele tida, i hvert fall ofte Tror ikke jeg har gjort så mye av det på lista jeg heller. Har sikkert gjort enda mindre enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. oktober 2008 #249 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den lista så morsom ut, kanskje jeg og skal stjele! Og så koselig med den første latteren :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. oktober 2008 #250 Del Skrevet 13. oktober 2008 Artig liste ja Tror ikke jeg har gjort så mye spennende jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. oktober 2008 #251 Del Skrevet 13. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 13. oktober 2008 Heisann Lenge siden jeg var innom pga ferietur, men nå har jeg lest meg opp. Så frustrerende med kranglingen når han spiser. Som du kanskje husker begynte H sånn også, og ble gradvis verre. Mamma så det en gang, og sa at hun kjente igjen kroppsspråket fra når vi var små og hadde kolikk. Så grunnen til kranglinga her i gården var luft. Nå tar jeg ham fra brystet og får opp en rap, før vi fortsetter måltidet igjen. Så bra at du fant en løsning på det med at mannen skulle reise bort. Blir jo koselig for foreldrene dine å treffe S igjen, og koselig for deg å være på hjemlige trakter Å, så herlig med første latteren Snart blir det vel latterhyl hele tida, i hvert fall ofte Tror ikke jeg har gjort så mye av det på lista jeg heller. Har sikkert gjort enda mindre enn deg Vet enda ikke hvorfor S krangler vi, men han har heldigvis blitt bedre Han kranglet sist han spiste nå, men da var det nok pga han var veeeldig trøtt, og det er jo forståelig. Andre ganger er det nok luft, for da hjelper det å ta han opp og få opp en rap. Ja, blir kjempekoselig å komme seg hjem til foreldrene mine. Selv om det ikke blir det samme å få hjelp av de som av mannen min, jeg føler ikke at jeg kan spørre de om så mye hjelp selv om jeg vet veldig godt at de gjerne vil hjelpe til Latter er herlig! Godt det ikke bare er meg som har gjort lite på lista Den lista så morsom ut, kanskje jeg og skal stjele! Og så koselig med den første latteren :rødme: Stjel i vei! Jeg har jo stjålet den av Flickan, som har stjålet den av Reka (tror jeg) som kanskje igjen har stjålet den av noen Artig liste ja Tror ikke jeg har gjort så mye spennende jeg heller Godt å høre Hei hei! Må bare få si du er flink til å strikke! Så bildene på FB, helt imponert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ble ikke S nettopp 3 mnd? Han er jo snart 4 nå!? :dåne: I går når vi satt i sofaen hørte vi et brak, er visst fjæra som har falt ut så nå kan man ikke sitte akkurat på det "setet" i sofaen... Ops? Må bare huske at sofaen er ødelagt nå da, så jeg ikke setter meg der Det minner meg om senga hos eksen, som falt sammen flere ganger Nei, ikke nødvendigvis mens vi faktisk, skjedde midt på natta og når som helst! Lurer på om S begynner å få en tann, men er ikke helt sikker da Han har siklet veldig mye og spist/gnaget på hendene sine i det siste, og nå ser vi en liten hvit "prikk" i tannkjøttet hans, og mannen mener han kjenner noe hardt der også. Blir spennende å se om det er det nå da, det er jo ganske tidlig. Stakkars S fikk jo diare etter vaksinen, og siden da har han hatt rar farge på avføringen. Vanskelig å beskrive, men en slags brungrønn farge, veldig mørk og veldig flytende. Blir jo bekymret for om han får i seg nok mat, og om han kan bli dehydrert eller om det er noe galt Ringte helsesøster og skal dit i morgen og veie han, dessuten er det lege tilstede i morgen, så da får vi snakket med noen om vi trenger det I går var vi på et lekeland med ei venninne og datteren, S er jo for liten for det enda, men det var veldig kjekt å dra dit. Når S blir større skal vi ta han med dit så han får lekt også Det er for barn fra 10mnd til 12 år, utrolig kjekt tilbud hvor foreldrene kan sitte og prate, spise osv mens ungene herjer rundt i morsomme lekeapparater og spiller bordtennis, airhockey o.l. Mannen var så snill å gjøre alt husarbeidet mens jeg var borte, snille,snille mannen min! I dag har jeg brukt for mye penger Kjøpte refillposer til bleiebøtta (det var jo nødvendig), Skwish-leke til S (ikke nødvendig, alt for dyr, men veldig moro!), mat til meg mens vi var i byen (er lei av brødmat... ) cola (fyyy meg!), bussbillett (rådyrt! Men nødvendig for å kjøpe refillene da). Og så har jeg vært i byen og på City syd, ble plutselig litt spontant fordi jeg kjedet meg og fikk lyst til å dra til City syd når vi uansett manglet refillposer til bleiebøtta så kunne jeg jo dra dit og kjøpe nye tenkte jeg Hvordan får dere bort flekker fra klær? Da tenker jeg spesielt på bæsjeflekker på babyklær Noen ganger går de bort når jeg skyller plagget med vann og vaskepulver med en eneste gang det blir skittent, men ikke alltid. Det er så stygt med gule bæsjeflekker på klesplaggene til s! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola^ Skrevet 14. oktober 2008 #254 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei hei. Ull er bra for store og små Er superfan sjølv da Viss du vil prøve ull og har angst for at det skal klø så kan du prøve ullsilke. Blanding av ull og silke med ofte sånn ca. 15% silke og resten ull. Både ull og silke varmer. Nå har faktisk pierre robert (eller kva det heiter) kome med ullsilketopper der ved strømpebuksene i matvarebutikkene. Har ikkje prøvd dei så vil ikkje garantere for dei. Sparkjøp har masse flott ull. Fleire merker, og bra utval. Bruker nesten aldri sparkjøp pga. det virker så billig og kjipt, men til ullundertøy er dei fantastiske (og har sett at mange handler garn der....eg har fått strikkedilla). Sjølv synes eg ikkje at ullundertøy pleier å klø særlig, men eg er vant med det frå eg var liten. Ullgensere og ullundertøy er ikkje det same Har sjølv lyst på singletter med smale stropper, men da er det nok betre å kikke på sparkjøp. Har sett at dei har i rein ull. Ull skal vere antibakteriell så lenge den er ubehandla. Ulla inneholder lanolin som er såpegreier eller noko (du får google det ). Den trengs ikkje vaskes like ofte som behandla ull, men må nok vaskes likevel Nøstebarn har masse ubehandla ull, og sikkert ein del info om det (www.nostebarn.no), og mange småbarnsforeldre er veldig fornøyde med nøstebarn (blant anna tanta mi).Er nokså dyrt, så eg hadde nok slikt til S til jul. Er også andre butikker som fører ubehandla ull. Behandla ull funker også bra, synes eg da....men nå er eg ikkje småbarnsmor berre ullbruker. Men må springe på jobb. tuddels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. oktober 2008 #255 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei snupp! passer det med middag og trilling på torsdag for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #256 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei hei. Ull er bra for store og små Er superfan sjølv da Viss du vil prøve ull og har angst for at det skal klø så kan du prøve ullsilke. Blanding av ull og silke med ofte sånn ca. 15% silke og resten ull. Både ull og silke varmer. Nå har faktisk pierre robert (eller kva det heiter) kome med ullsilketopper der ved strømpebuksene i matvarebutikkene. Har ikkje prøvd dei så vil ikkje garantere for dei. Sparkjøp har masse flott ull. Fleire merker, og bra utval. Bruker nesten aldri sparkjøp pga. det virker så billig og kjipt, men til ullundertøy er dei fantastiske (og har sett at mange handler garn der....eg har fått strikkedilla). Sjølv synes eg ikkje at ullundertøy pleier å klø særlig, men eg er vant med det frå eg var liten. Ullgensere og ullundertøy er ikkje det same Har sjølv lyst på singletter med smale stropper, men da er det nok betre å kikke på sparkjøp. Har sett at dei har i rein ull. Ull skal vere antibakteriell så lenge den er ubehandla. Ulla inneholder lanolin som er såpegreier eller noko (du får google det ). Den trengs ikkje vaskes like ofte som behandla ull, men må nok vaskes likevel Nøstebarn har masse ubehandla ull, og sikkert ein del info om det (www.nostebarn.no), og mange småbarnsforeldre er veldig fornøyde med nøstebarn (blant anna tanta mi).Er nokså dyrt, så eg hadde nok slikt til S til jul. Er også andre butikker som fører ubehandla ull. Behandla ull funker også bra, synes eg da....men nå er eg ikkje småbarnsmor berre ullbruker. Men må springe på jobb. tuddels Hei! Jeg har sett de toppene fra Pierre Robert og vurderte å kjøpe de også, jeg er bare litt treg... Tror jeg skal kjøpe meg iallfall en slik en og prøve ut da Var litt usikker på om ull- og silkeblanding var bra eller ikke, men da vet jeg det da Nøstebarn har kjempemye fint! Synes bare det blir litt dyrt... Men det holder jo lenge da, og så kan man vel kjøpe litt store størrelser, slik at man har en body ei god stund Må nok ta meg turen innom der igjen Angående lanolin blir jeg veldig forvirra, for ull inneholder det, men jeg har hørt at man ikke skal behandle ullplagg med det for det tetter porene i stoffet og hindrer opptak av fuktighet og luftgjennomstrømning, reduserer evnen til varmevirkning, holde huden tørr og varmeregulering :klø: Ikke småbarnsmor enda nei, men snart? Hei snupp! passer det med middag og trilling på torsdag for deg? Hei hopp! Det passer fint Skal på barseltreff klokka tolv, vet ikke hvor lenge jeg blir- men kan sende på deg melding? Hvis du ikke har et tidsskjema du må følge eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 14. oktober 2008 S var urolig i hele natt, så har ikke blitt så mye søvn. La han oppi senga til oss, men han lå og kavet og jeg lå helt klistret oppi veggen og fikk ikke strekt meg ut, dessuten kjentes det ut som jeg lå i nedoverbakke, ikke den mest behagelige måten å sove på Litt søvn må jeg vel ha fått, ellers hadde jeg ikke vært oppegående nå. Sitter og ser ut og hører på regnet nå, kjempekoselig å være inne S er på trilletur med omsorgsarbeideren, så han sover nok søtt. Egentlig burde jeg sove nå jeg også, men jeg føler meg ikke trøtt akkurat nå Må vel ut en tur senere i dag, skal jo en tur på helsestasjonen- og så bruker jeg alltid å gå meg en tur. Spørs om jeg orker den turen om det skal pøsregne slik som nå, blir jo dyvåt før jeg kommer meg hjem, har ikke regnklær heller, og støvler har jeg ikke hatt siden jeg var barn... Tror foreldrene mine gjorde en dårlig jobb med å lære meg å kle meg: jeg bruker ikke ull, har ikke regnklær og ikke støvler S har normal farge på bæsjen igjen nå, iallfall nesten, er bare litt mørkere enn vanlig. Men det lukter mer enn vanlig da... Tror ikke det er noen fare, men jeg tar meg turen ned på helsestasjonen uansett tenker jeg, for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #258 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) S bare gråter og er urolig når han er trøtt og jeg legger han i vogbagen i dag Han har vært slik den siste uka, men i dag har han vært ekstra ille, skikkelig slitsomt Håper det er forbigående, det er utrolig slitsomt å måtte slåss med han hver gang han er trøtt og skal legge seg på dagtid... Lurer på hvorfor han er slik, kanskje pga tenner? Grunnen til at han er ekstra ille i dag er vel fordi han ikke fikk så mye søvn i natt han heller sikkert. Håper på en god natts søvn i natt nå da Endret 14. oktober 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 14. oktober 2008 #259 Del Skrevet 14. oktober 2008 Huff, så kjedelig.. Hvordan gikk det hos helsesøster i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 14. oktober 2008 #260 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har slitt med skriking og sutring i dag jeg også, så vi sitter nok med noenlunde samme følelse... Håper dere får en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå