Gå til innhold

Bikkje tunge i trusa.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Kjønnsleppene mine er akkurat som bikkje tunge, den svetter sånn at det blir gjennomvått i trusa mi. :kjefte: Og på buksa der skrittet er. Det blir gjennom vått. Så jeg må skyfte truse hele tiden. Jeg sliter veldig med nervøsitet og angst og går veldig ofte på do fordi jeg er så nervøs og føler at jeg må på do å tisse hele tiden. :kjefte: Og etter jeg har tissa så tørker jeg meg fem ganger sånn at det ikke skal bli vått i trusa, men alikevell etter kanskje en halv time eller ti minutter så er det gjennomvått der nede i trusa. :kjefte: Også må jeg tisse igjen og skyfter til ny truse og etter en halvtime igjen blir det vått igjen. :kjefte: Det er skikkelig plagsomt for meg fordi jeg kan ikke reise bort på besøk eller sitte i en bil fordi det blir alltid en våt flekk der jeg har sitti og det er så pinlig. Fordi da ser jo de andre at det er vått der nede. Svetter kjønnslepper som en bikkje tunge? :kjefte: Er det vanlig å bli så våt der nede? Plagsomt. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med et aldri så lite truseinnlegg da?

Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Jeg har prøvd å bruke bind og truseinnlegg, men problemet er at det blir så klamt og fuktig der nede fordi kjønnsleppene mine svetter sånn. Også hater jeg å gå med truseinnlegg og bind fordi det er ubehagelig og ekkelt. Men når jeg har mensen så må jeg bruke bind og da gleder jeg meg til den er ferdig sånn at jeg slipper å gå med bind. Jeg har truseinnlegg eller bind fobi tror jeg. :ler:

Skrevet

Da så.......

Prøve en gynekolog da kanskje?

Skrevet

Det kan ikke være at du har urinlekkasje da?

Skrevet

Hvis det er et sååå stort problem så lurer jeg på om du har vært hos legen? Jeg hadde ikke holdt ut. Jeg vet at man kan fjerne svettekjertlene under armene, kanskje det går an å fjerne de nedentil også?

Bruker du bomullstruser eller syntetisk? Det høres litt ulogisk ut, men når man trener bør man bruker microfiber/syntetisk, siden det transporterer svetten bedre, altså trekker seg inn, istedet for at det blir bløtt. Kanskje prøve truser i "treningsstoff"?

Skrevet

Syntetiske stoffer puster ikke, og vil derfor bare gjøre det enda klammere. Noe som i sin tur øker sjansene for soppinfeksjoner.

Undertøy bør altså være av bommull eller andre naturmaterialer som puster.

Skrevet
Syntetiske stoffer puster ikke, og vil derfor bare gjøre det enda klammere. Noe som i sin tur øker sjansene for soppinfeksjoner.

Undertøy bør altså være av bommull eller andre naturmaterialer som puster.

Ja, dette stemmer jo, men hvis det er slik at underlaget hun sitter på blir bløtt (!) så trenger hun noe som trekker svetten inn, ihvertfall når hun er blant folk. Denne egenskapen har ikke bomull. Hvis jeg trener i bomull blir jeg svett og kald på ryggen, med treningstøy i syntetisk kjenner jeg ingenting og svetten blir transportert slik at jeg føler meg tørr.

Skrevet
Ja, dette stemmer jo, men hvis det er slik at underlaget hun sitter på blir bløtt (!) så trenger hun noe som trekker svetten inn, ihvertfall når hun er blant folk. Denne egenskapen har ikke bomull. Hvis jeg trener i bomull blir jeg svett og kald på ryggen, med treningstøy i syntetisk kjenner jeg ingenting og svetten blir transportert slik at jeg føler meg tørr.

Syntentiske materialer trekker faktisk ikke til seg svette. De er jo plastikkbaserte, det er derfor de blir klamme når de er tette.

Tingen med syntetiske stoffer, og grunnen til at de ikke føles like våte som naturmaterialer, er at de IKKE tiltrekker seg fuktighet. Det ser man når man vasker disse plaggene også. De tørker mye fortere, fordi fuktigheten bare "preller" av.

Syntetiske materialer kan enten være hullete, og dermed slippe svetten ut. Eller de kan være tette, og stenge svetten inne.

Truser i syntetiske materialer er et paradis for sopp. :S

Skrevet

Hva med å bestille truseinnlegg og bind av den vaskbare typen? Har aldri prøvd det selv, men det funker visst bra sier de som bruker det. Og det burde vel være ideelt til deg hvis "plast-bind" blir for klamt. De er laget av naturmateriale og du vasker dem på samme måte som trusene dine. Du finner noen her, og de selges sikkert mange andre steder på nettet også, hvis du bare søker litt rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...