Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #1 Skrevet 18. august 2008 Man må vel hente brudebuketten selv, ikke sant? Henter man denne dagen før eller samme dag? Lurer litt i fht hvor jeg skal bestille hen.
Markjordbær Skrevet 18. august 2008 #2 Skrevet 18. august 2008 jeg henta buketten da jeg var på vei til frisøren.... Men det går nok an å få noen til å hente for deg, f.eks. den som skal hente deg hos frisøren eller hvor du enn befinner deg før det store øyeblikket..
øyenstikker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 PÅ vår dag hentet brudgomme brudebuketten og corsagene. Han tok corsagene og sendte brudebuketten med sin forlover, som var sjåfør, og skulle hente meg hos sminkøren før kirken :rødme: Når den kom, stod jeg ogminfolove å hylte på gata, den var sååå fin! Å da gikk det opp: nå skjer det :love:
Disco Biscuit Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 (endret) Da min mor giftet seg for et par år siden hentet hun alle blomstene og brudebukketten dagen før. De sto i vann og etter blomsterhandlerens anbefalinger frem til litt før vielsen/festen. Tror det er noe du kan avtale med blomsterhandleren på forhånd. Endret 19. august 2008 av MaiL
iap Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 bridgommen henta knapphullsblomstene til seg forlover og far sin. brudebuketten og blomsten til pappa henta me rett før me for i kyrkja. (egentli når me sko ha vore i der men men..bedre seint enn aldri. kom 3 min for seint berre å det er ikkje gale te å ver oss).
mia83 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Vi fikk blomsterforretningen til å levere brudebuketten på brudesalongen der jeg fikset hår og sminke (pluss corsagen til brudesvennen som fulgte meg opp kirkegulvet og også var med i bilen jeg kjørte til kirken) Corsagene ble levert i kirka. Kirkepynten ble satt opp og ordnet i kirka dagen før. Det var veldig greit å slippe å tenke på det.
Gjest Fru Mæla Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Jeg var hos frisøren ikke så langt unna blomsterdekoratøren, derfor kom de faktisk bort med bukettene litt før alt startet. Veldig greit, og veldig spennende da den store boksen kom inn døren, siden ikke jeg hadde sett buketten Trur mange blomsterforhandlere kan komme med blomstene til frisøren. Da har man jo en ting mindre å tenke på
Amadea Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Siden vi bestilte dekorasjoiner fra samme sted ble alt levert på döra samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå