Gå til innhold

Hjelp! mobilen er sperret!


Gjest Gjest_vimsa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vimsa_*

Mobilen min er sperret pga surrehode jeg ikke husket å betale regningen, og nå har jeg ikke penger før lønningen kommer på onsdag...

Hvor lang tid tror dere det tar før abonnementet åpnes igjen? Pleier det å skje med det samme regningen blir betalt, eller tar det lenger tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mobilen min er sperret pga surrehode jeg ikke husket å betale regningen, og nå har jeg ikke penger før lønningen kommer på onsdag...

Hvor lang tid tror dere det tar før abonnementet åpnes igjen? Pleier det å skje med det samme regningen blir betalt, eller tar det lenger tid?

Regner med abonnementet gjenåpnes ganske så snart alt utestående er registrert innbetalt på kontoen til leverandøren din! :)

Er dette en inkassosak vil det nok ta litt lengre tid, siden du først må betale til inkassoselskapet, som så videresender pengene til Netcom/Chess eller hvem du måtte bruke... Men det må du nok finne deg i, det er tross alt du som har vært sent ute med å betale :gjeiper:

Endret av eriksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang du har betalt regningen din (på nettet) så ringer du dem å forteller de om dette! Mulig de åpner den da selvom de ikke har registrert innbetalingen!

Det går på hustelefonen i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Vimsa_*

Fikk lønn i dag. Har betalt regningen, men det står at det kan ta flere dager før det blir registrert i deres datasystem.

Får smøre meg med tålmodighet. Har hvertfall skjønt at jeg må være våken og betale i tide. He he. Ikke noe moro å ikke kunne bruke mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må du vel betale et gebyr for gjenåpning.

Da jeg hadde kontantkort og glemte å sjekke saldo før det plutselig var sperret (brukte mest sms), så kunne det ta et par uker før de åpnet igjen. Måtte også ved et par anledninger ringe dem for å spørre hva som foregikk da de etter to uker fremdeles ikke hadde åpnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...