Gå til innhold

Nesespray

Fremhevede innlegg

Gjest tett i nesa
Skrevet

Så har det skjedd igjen da....

Blitt avhengig av nesespray! Og det er skikkelig kjipt! MÅ forsøke å slutte, og nå sitter jeg her og er så tett i nesa som det går an. Får jo ikke puste med nesa i det hele tatt og er nesten desperat!

Noen som har noen tips for å få nesa mindre tett UTEN nesespray?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen - tilstå og be pent om å få respet på en nesespray som f.eks Nasacort. Avvenn deg ved å bruke den og kutt deretter helt ut. Funker.

Skrevet

Har du prøvd saltvannsspray? Det er bare saltvann, altså ikke noe du blir avhengig av eller noe som er farlig for slimhinnene.

Ellers om du ikke vil spraye mer opp i nesa kan du prøve det gode gamle dampetrikset. Sitt lent over noe som damper. En skål med varmt vann f.eks. med et håndkle over slik at dampen ikke forsvinner ut i rommet. I mitt tilfelle begynner snørret å renne bare jeg drikker en kopp med varm te :P

Skrevet
Gå til legen - tilstå og be pent om å få respet på en nesespray som f.eks Nasacort. Avvenn deg ved å bruke den og kutt deretter helt ut. Funker.
Kan skrive under på dette!

Gjorde det selv, og er veldig glad for at jeg gjorde det. Nytter jo ikke gå rundt med nesespray hele tiden heller... :riste:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...